ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بزرگترین اپراتورهای مخابراتی جهان فروش گلکسی نوت 7 را متوقف می کنند

بعد از رخداد حوادث پیرامون نسخه های امن گلکسی نوت 7 در روزهای گذشته و ماجرای اطلاع سامسونگ از وضعیت پیش آمده، اپراتورهای بین المللی یکی پس از دیگری اعلام کردند دست از فروش و تعویض ...

حسین آدینه
حسین آدینه منتشر شده در ۱۹ مهر ۱۳۹۵  |  ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بعد از رخداد حوادث پیرامون نسخه های امن گلکسی نوت 7 در روزهای گذشته و ماجرای اطلاع سامسونگ از وضعیت پیش آمده، اپراتورهای بین المللی یکی پس از دیگری اعلام کردند دست از فروش و تعویض نسخه های قدیمی نوت 7 خواهند کشید.

این اتفاق کمتر از دو روز بعد از گفته های AT&T در مورد احتمال توقف فروش این اپراتور رخ داد؛ سرانجام واحد روابط عمومی AT&T در بیانیه ای رسمی اعلام کرد تا کسب اطلاعات دقیق از طرف سامسونگ و مشخص شدن اوضاع گلکسی نوت 7، فروش و روند تعویض این تلفن هوشمند را متوقف خواهد کرد.

البته اپراتور مورد بحث همچنان به تشویق رجوع صاحبان گلکسی نوت 7 ادامه داده و از مردم درخواست می کند تلفن هوشمند خود را تحویل داده و مدل دیگری از سامسونگ یا هر برند متفاوتی را به رایگان دریافت کنند.

tmo-vs-att-vs-vzw

به دنبال این مسئله، حتی شرکت مخابراتی T-Mobile که چند روز پیش اذعان کرده بود به فروش نوت 7 فعلاً ادامه می دهد، گزارش داد با توجه به آتش گرفتن برخی از نسخه های امن این تلفن هوشمند، تمام مراحل فروش و تعویض نوت 7 را به طور کامل متوقف می کند.

اپراتور بین المللی T-Mobile در متن بیانیه خود از مردم خواهش کرده تلفن های نوت 7 (شامل نسخه امن) خود را خاموش کرده و آن را به نمایندگی های این شرکت بازگردانند. T-Mobile نیز در قبال خسارت مالی و جانی وارد شده به مصرف کنندگان، 25 دلار اعتبار درون شبکه ای اهدا می نماید.

اما ماجرا به اینجا ختم نشد و اپراتور فعال در حوزه تکنولوژی مخابراتی بین المللی Verizon نیز در حرکتی مشابه دست از فروش و عرضه گلکسی نوت 7 کشید.

شرکت ورایزن در بیانیه اخیر خود که از طریق ایمیل در اختیار رسانه ها قرار داده، اعلام کرد در حال حاضر سامسونگ در حال تحقیق در مورد امنیت نسخه های جایگزین شده گلکسی نوت 7 بوده و ورایزن تا نهایی شدن نتایج، فروش و تعویض این تلفن هوشمند را متوقف می کند.

به علاوه ورایزن از تمامی کسانی که قبل از این نوت 7 خریداری کرده اند تقاضا کرده با مراجعه به یکی از شعب این شرکت برای دریافت موبایل دیگری اقدام نمایند.

به نظر می رسد تقریباً کار گلکسی نوت 7 به پایان رسیده و خود شرکت سامسونگ تولید این تلفن هوشمند را به حالت تعلیق درآورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • javad

    سلام به همه داداشا


    کسایی که الان دارین سامسونگو نوتو مسخره میکنید چرا قبل از اینکه نوت 7 بیرون نیومده بود همه ساکت بودین.
    چون میدونستین هیچ گوشی تا یکی دوسال رودستش نمی اد با اون امکاناتو سنسور irisو تست دراپش

    من خودم از مشتریای سامسونگم و قبول دارم سامسونگ اشتباه بزرگی کرد و تاوانشم پس دادو مسعولیتشو قبول کرد ،ازین اشتباها خیلی کمپانی ها میکنن مثالش همین شرکتای خودرو سازی خودمون ولی بعدش گردن نمیگیرن
    سامسونگ مال بابام نیس که بیام ازش دفاع کنم چون از گوشی هاش راضی بودم دارم نظرمو میگم
    قبلشم هواوی داشتم ولی بخاطر تجربه بدی که از هواوی داشتم دیگه اصن سراغ خانواده هواوی نمیرم
    الانم گوشیم سامسونگ A5خیلیم راضیم.
    ولی یکم که فک کنیم میبینیم سامسونگ یکی از موثرترین شرکتا تو پیشرفت تکنولوژی موبایل و ارتباطات بوده .ایشالا s8 یانوت8جبران میشه?????

  • Farzad37j

    سامسونگ الان داره در به در دنبال جن گير افتاده كه روح سرگردان نوت ٦ رو كه توليد نكرده رو بگيره وگرنه تو اس ٨ هم روح موخوف نوت ٦ مياد اذيتش ميكنه??????????????

  • Farzad37j

    دوستان امروز خرماي نوت هفت رو ميخوريد .فن هاي سامسونگ اولين غمتون باشه.ايشالله تا اس ٨ منتظر خوردن خرما هستيم.بفرمايين.

  • Farzad37j

    انا لله و انا اليه راجعون.فاتحهههه

  • هادی واعظ

    بیچاره ها.خخخخخخ

  • reza

    خدارحمت کنه نوت ۷رو??

  • alliabbas

    کیلیپ سوختنشو چرا ورداشتین دیجیا?????

  • TeChNoLoGy حاجی زاده

    من خودم از گوشی سامسونگ استفاده می کنم و واقعا هم گوشی های خوبی داره مخصوصا سری پرچمدارهاش اما اگر که باز نوت 7 های امن هم مشکل داشته باشند واقعا از این شرکت ناامید میشم چون در این صورت احترام به مشتری رو به طور کامل به سخره گرفته به هر حال امیدوارم اینجوری نباشه

    • TeChNoLoGy حاجی زاده

      که اینجوری نبود و خبر تکذیب شد

  • ناصر

    سامسونگ اخرش نفهمید مشکل از کجا بود شاید این مشکل تو اس 8 یا نوت8دوباره تکرار بشه

  • کسری

    ???

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی