ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آمار ماه سپتامبر NPD؛ سونی این بار هم حریف مایکروسافت نشد

مایکروسافت انگار از یک خواب زمستانی بیدار شده است. پس از عملکرد ضعیف اکس باکس وان نسبت به پلی استیشن 4، از جولای امسال بود که رقابت رنگ و بوی کاملا متفاوتی به خود گرفت ...

محمد کریمی
محمد کریمی منتشر شده در ۲۳ مهر ۱۳۹۵  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت انگار از یک خواب زمستانی بیدار شده است. پس از عملکرد ضعیف اکس باکس وان نسبت به پلی استیشن 4، از جولای امسال بود که رقابت رنگ و بوی کاملا متفاوتی به خود گرفت و این کنسول توانست از دیدگاه فروش ماهیانه از دیوایس ژاپنی ها پیش بیافتد. این روند ماه پیش ادامه یافت و گزارشات نشان می دهند برای سپتامبر هم پلی استیشن 4 قافله را به اکس باکس وان باخته است.

بر اساس گفته مایکروسافت، آن ها برای سومین ماه پیاپی سونی را شکست دادند. ژاپنی ها پانزدهم سپتامبر ورژن اسلیم پلی استیشن 4 را عرضه کردند و بعضی ها انتظار داشتند تا این کنسول بتواند ترمز موفقیت های اکس باکس وان را بکشد، اما پلی استیشن 4 اسلیم هم از پس اکس باکس وان بر نیامد. همچنین مایکروسافت افزود کنسولش تنها پلتفرم این ماه بوده که فروشش نسبت به سپتامبر سال گذشته افزایش یافته است.

Gears of War 4 - 5
اگر می خواهید بدانید که چرا فروش اکس باکس وان رشد داشته، مقاله «نگاهی به 5 دلیل که سبب افزایش چشمگیر فروش اکس باکس وان شده است» را از دست ندهید. بد نیست بدانید گزارشات گروه NPD هفته آینده می آیند و مایکروسافت تصمیم گرفت بعضی اطلاعات را زودتر منتشر کند.

با توجه به این که سپتامبر 2015 اکس باکس وان به فروش 280 هزار دستگاهی دست یافت، بنابراین امسال باید شاهد افزایش این رقم باشیم. جالب اینجاست صحبت های ردموندی ها نشان می دهند موفقیت های اکس باکس وان از مرزهای آمریکای شمالی فراتر رفته و برای انگستان هم اکس باکس وان توانست پر فروش ترین پلتفرم سپتامبر لقب بگیرد. جدا از این فورتزا هورایزن 3 [بررسی دیجیاتو] پرفروش ترین بازی این ماه در سه منطقه انگلستان، آمریکای شمالی و استرالیا بوده است.

ناشر هیلو دو هفته پیش عنوان نمود که فروش اکس باکس وان در انگلستان به واسطه عرضه اکس باکس وان اسلیم 1000 درصد رشد داشت. شاید فکر کنید با وجود انتشار پلی استیشن پرو خیلی از بازیکن ها صبر کرده اند تا کنسول قوی تر سونی را بخرند ولی همان گونه که احتمالا می دانید ابتدای نسل هفتم پلی استیشن 3 از اکس باکس 360 عقب افتاد اما بعدها توانست خود را به این کنسول برساند، ممکن است تاریخ تکرار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Sam.ygn

    ???مایکروسافت قیمت xb1 رو توی ژاپن 5000 یِن اورده پایین تا بتونه گرد پای ps4 برسه???فیل اسپنسر رفته دسشویی الان میاد?✋

  • Sobhan

    عشق است مایکروسافت و اکس باکس

  • behnam

    الان هم ماکروسافت یعنی ایکس باکس وان sو سونی فور پورو خوبن تمامم

  • Just SONY

    playstation vr عرضه شده و این موفقیت مایکروسافت خیلی زود فروکش میکنه ????

  • shayankia

    همین که پلی استیشن دار ها میتونن لذت بازی کردن آنچارتد یا گاد آف وار یا Death stranding رو داشته باشن،به یه دنیا اکس باکس میرزه.
    البته من به بازی های خوبی مثل Gears of war و فن های اکس باکس احترام میزارم؛ولی خب همیشه بازی ها و امکانات پلی استیشن راحت تر با مردم خو میگرفتن.
    شوخی:بعد از دو سال عقب افتادن از قافله،خب منم بودم گزارش فروش بیشترم رو یه هفته زودتر که هیچ،یه ماه زودتر میدادم!

  • م

    فقط سونی تو کنسول بازی

  • nima Turboo

    فقط سونی
    حرف
    سوپر ترول های سونی? ? ? ? ? ? ? ? ?

مطالب پیشنهادی