سه دقیقه تاریخ ساز؛ تریلر نینتندو سوییچ چه اطلاعاتی به همراه داشت؟
امروز با انقلاب جدید نینتندو در صنعت گیم همراه بودیم و کنسول جدید سوییچ معرفی شد؛ دستاوردی که امکان تجربه بازی های ویدیویی را هم در خانه و هم در حال حرکت به ارمغان می ...
امروز با انقلاب جدید نینتندو در صنعت گیم همراه بودیم و کنسول جدید سوییچ معرفی شد؛ دستاوردی که امکان تجربه بازی های ویدیویی را هم در خانه و هم در حال حرکت به ارمغان می آورد.
نینتندو با تریلری سه دقیقه و سی و هفت ثانیه ای، مقدار زیادی اطلاعات و جزئیات در اختیارمان قرار داده و شور و هیجان خاصی در میان علاقه مندان به شرکت ژاپنی ساکن کیوتو بر پا کرده است.
اگر به خاطر داشته باشید طرح رونمایی شده ی کنترلر و کنسول Wii U در سال 2011، با نسخه نهایی تفاوت های جزئی داشت و هیچ بعید نیست سوییچی که در مارس 2017 روانه بازار می شود، با چیزی که در تریلر امروز دیدیم تفاوت کند.
حتی خود نینتندو نیز به این مسئله صحه گذاشته و در توضیحات اخیر اذعان داشته: «ویدیوی امروز نگاهی اجمالی به چگونگی ارائه گیم پلی و ذات گیمینگ با کنسول نینتندو سوییچ را به نمایش گذاشته و اطلاعات کامل بازی های مورد نظر، تاریخ دقیق عرضه، مشخصات ریز سخت افزاری کنسول و سایر اخبار تا تاریخ عرضه، ماه مارس به طور رسمی اعلام خواهند شد.»
با این حال قصد داریم نگاهی جامع به تمام آنچه در تریلر نینتندو سوییچ مشاهده کردیم انداخته و فریم به فریم با ویژگی های جدید و جذاب این کنسول هیبریدی آشنا شویم:




















دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
گرافیکش تگراست مشخصه ک کنسول دستی هستش و نباید با ایکس وان و پی اس ۴ مقایسه شه...کلا نینتندو تو این زمینه ها فوق العاده خلاق بوده .مخصوصا اینکه میشه کنسول رو به یک نمایشگر بزرگ وصل کرد
نینتندو همیشه نوآور بوده.
چیز خوبیه ولی بدرد ایران نمیخوره طرف سیصد دلار داده میخواد بازی های گرافیکی بازی کنه
ولی خیلی باحاله بیشتر بدرد اینایی میخوره که همیشه دارن میرن سفر
به عنوان یه پی سی گیمر نه پلی 4 جذبم کرد نه ایکس باکس وان
اما این...
انقالبی بود و عالی
باید دید انحصاری ها در حد پلی و باکس هست یا نه
که خب ماریو و زلدا لذت خاصی دارن
واقعا طراحی این کنسول واقعا جذبم کرد واقها چه خلاقیتی البته برای قضاوت زوده امید وارم سخت افزار قویی داشته باشه
چی چی هرچی تاریخ ساز بیکارید شماهم
سوییچ یه کنسول دستیه که به تلویزیون هم وصل میشه، پس نباید انتظار داشته باشیم که بازیهای فوق العاده گرافیکی روی اون اجرا بشه، هر چی هست از معماری arm بهره میبره.
بهتر بود بجای اینکه کنسول دستیش میکردن، یه کنسول قوی می ساختن که قابلیت استریم با کیفیت رو اسمارت فون و تبلت داشته باشه.
سوییچ یه رقیب برای پلی استیشن ویتا هست تا یه رقیب واسه پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان.
ببین وقتی راجب چیزی نمیدونی حرف نزنی بهتره
گرافیک نیتندو سویچ نویدیا تگرا هس که واس خودش غولیه
بازی های مثل اسکاریم nba17 روش اجرا میشه
کلی کمپانی های دیه ازش میخان حمایت کنن
بعد تو میای میگی سویچ رقیب پی اس ویتا هس؟
فلسفه ویتا خیلی وقته تموم شده رفته
گرافیک تگرا واسه معماری arm هست، که فعلا اینگونه gpuها با این معماری ضعیف میباشند و مقابل پلی ۴ و اکس وان خیلی ضعیف ان، nba برای این کنسول هم حتما یه نسخه گرافیک پایین می باشد در مقابل ps4 وxone
گیریم nba ضعیف شده باشه
اسکایریم رو چی میگی؟
یکی از قشنگ ترین چیزا در مورد لوگو نینتندو سوییچ تضاد رنگیشه که اشاره داره به نماد یین و یانگ ( دایره مشکی سفید) اسیا ی شرقی ، که منظورش یکپارچی در عین تضاده ، ینی تا سفید تموم میشه سیاه شروع میشه! تا بیرون کار داری میکنی کنسولو میبری بیرون! همچنین شکل دسته فسقلیا، خیلی باحاله این لوگو دشمون گرم
اقا بکشین بیرون ازش. از عصر شصت تا سرتیتر زدین در مورد سوئیچ.
شما مشکلی داری نخون