ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خانواده هوآوی میت 9؛ دوربین دوگانه و تجهیز نسخه پرو به زوم اپتیکال 4 برابر

در روز های اخیر فبلت میت 9 که پرچمدار بعدی کمپانی چینی هوآوی محسوب می شود، تمام اخبار و شایعات را به خود اختصاص داده است. شواهد حاکی از تجهیز میت 9 به دوربین دوگانه ...

حسین آدینه
حسین آدینه منتشر شده در ۳ آبان ۱۳۹۵  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در روز های اخیر فبلت میت 9 که پرچمدار بعدی کمپانی چینی هوآوی محسوب می شود، تمام اخبار و شایعات را به خود اختصاص داده است.

شواهد حاکی از تجهیز میت 9 به دوربین دوگانه لایکا مشابه با P9 است و حالا تصاویری از دفترچه راهنمای این موبایل فاش شده که مهر تاییدی بر این ادعاست.

گفته می شود این تلفن هوشمند 5.9 اینچی که قرار است سیزدهم آبان به طور رسمی رونمایی شود به چیپست 64 بیتی قدرتمند ساخت هوآوی یعنی کایرین 960 مجهز بوده و در سه مدل 4 گیگابایت رم همراه با 64 و 128 گیگابایت حافظه و 6 گیگابایت رم همراه با 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

Dual-camera-setup-is-confirmed-w600

صفحه نمایشگر میت 9 احتمالاً دارای رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بوده و در پشت دستگاه دو لنز لایکا با کیفیت های 20 و 12 مگاپیسلی قرار گرفته است. مشابه با P9 یکی از دوربین های موبایل مورد بحث برای ثبت تصاویر به صورت سیاه و سفید و دیگری برای ثبت تصاویر رنگی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است روز گذشته مشخصات و تصویر موبایل Mate 9 Pro فاش شده که نشان از بهره مندی از نمایشگر خمیده با کیفیت Quad HD دارد.

ایوان بلس که وظیفه فاش کردن سریالی رندرها و مشخصات خانواده فبلت هوآوی را بر عهده گرفته، در توئیت جدید خود اذعان کرده میت 9 پرو از قابلیت زوم اپتیکال 4 برابری برخوردار بوده و مدل 256 گیگابایتی آن قیمتی معادل با 1300 دلار دارد.

با این اوصاف با یکی از گران قیمت ترین تلفن های هوشمند هوآوی طرف هستیم، هرچند شاید مشخصات دیگری ناگفته مانده که این قیمت بالا را رقم زده است.

Mate9-9pro-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • amirhossein jamali

    هوآوي بايد از قبل اينكار رو انجام ميداد اما از قديم ميگن ماهي رو هرموقع از آب بگيري تازه است.
    به نظرم با اين امكاناتي كه هوآوي ميذاره روي ميت ٩ ٣ ميليون مي ارزه.

  • kamran ashtiani

    1300 دلار واسه هواوی???

    • amirhossein jamali

      چطور دلت مياد بدي اپل بمبي و سامبمب ولي نميدي به هوآوي .

  • sepehri

    کپی از اپل و سامسونگ

  • Morteza

    لطفا در ادیت و تصویر سازی های مطالب دقت کنید . عکس منتشر شده از میت ناین تصویر سمت راست هست که شما با یه کار پنج مینی با فتوشاپ و حرکت کاملا اماتور ادقام میت ناین و سامبمب ، ورژن پرو این پرچمدار رو خلق کردین
    با این حرکت احساس میکنم مردم رو ... فرض کردین و تمام اخبار ب این شکل هستند :|
    اگر هم انتشار ندید مهم نیست هدفم رسوندن حرفم ب شما بود ک رسید

  • داود جوادی

    سیاست هواوی کم کم داره به سمتی کشیده میشه که البته اشتباه و نادرسته،در کشور خودمون ایران اکثر مشتریها و طرفدارهای هواوی به خاطر قیمت پایین محصولاتش عاشق این برند شدن و ازش خرید کردن و به واسطه همین قیمت پایین مردم دلبسته هواوی شدن،در کشور چین هم که برندهای مختلف داخلی و البته قدرتمندخارجی حضور دارن همین هواوی با ارزانی محصولات ،خودش رو به عنوان پرفروشترین برند معرفی کرد،البته همونطور که در ابتدا گفتم سیاست اشتباه مدیران (به گفته برخی سایتها)به سمت تجمل گرایی و در آینده گرانی محصولات داره سوق پیدا میکنه که این مسئله با توجه به حضور شرکتهای نوظهور و غیره مانند شیائومی که طرفدار زیاد داره و لنوو، و اپو و شرکتهای سامسونگ و اپل و سونی و htc،واقعا اشتباهه،درسته که سری میت به عنوان پرچمدار مطرحه و قیمت پرچمدارها همیشه بالاست، اما قیمت بالا باعث میشه که گزینه های متعدد دیگه که تعدادشون هم بالاست،پیش روی مشتری قرار بگیره.

  • soheil abbasi

    من هواوی رو دوست دارم ولی نه با این قیمت .
    مطمعا هستم این قیمت نخواهد بود ، هواوی که نمیخواد ورشکست کنه که .

    اگه تا 2.5 میلیون باشه من میخرم وگر نه اصن دیگه سمتش نمیرم .

    نه نمیشه این قیمت باشه . شایعس .

  • Aureliano

    ایفون و سامسونگ با اون قیمتهای گزافشون پول مارک درپیتیشون رو میخورن ولی هواوی پول کیفیت

    • nima Turboo

      ایفون سامی برند درپیت
      سخن بزرگان
      ? ? ?

      • Aureliano

        بهتر بگیم آیبمب و سامبمب???

        • nima Turboo

          من ترجیح میدم همون بمب دستم بگیرم تا هواوی? ? ?

  • Aureliano

    هرچی باشه از آیفون هفت پلاس هم سرتره ، تازه مثل نوت هفت و آیفون ۷ کلی هزینه نمیکنی بعد منفجر بشه

  • سامان

    برادر باقر فرموند که هواوی مگه چی بیشتر از بقیه داره که این قیمت گذاشته , در جواب مگه بقیه گرونا چی دارن !؟ حالا چون هواوی هستش باید مفت بده ، طلا هم بگیره چون چینیه مفت باید بده بهتون ؟ بحث من سر قیمت این گوشی نیست کلی گفتم

    • B@gher

      من منظورم با بقیه هم هستش داداش
      فقط هواوی رو نگفتم ,هواوی به ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب شناخته شده هست شما 1400 دلار پول گوشی میدی ؟انتخاب خودته

    • meysam

      درود بر شرفت ?

  • حسین

    چه خبره من به دلار و پوند کاری ندارم ولی واسه گوشیش بیشتر از یک و نیم میلیون نمیدم اونم مدل پرو

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی