کاربران از شکنندگی شیشه لنز ال جی V20 خبر می دهند
بعضاً افرادی که در روزهای نخست عرضه یک تلفن هوشمند (حتی پرچمدار)، دست به خرید می زنند، دچار مشکلاتی خواهند شد که احتمالاً خود شرکت سازنده هم از آن بی خبر است. موبایل ال جی V20 ...
بعضاً افرادی که در روزهای نخست عرضه یک تلفن هوشمند (حتی پرچمدار)، دست به خرید می زنند، دچار مشکلاتی خواهند شد که احتمالاً خود شرکت سازنده هم از آن بی خبر است.
موبایل ال جی V20 یکی از جدیدترین پرچمدارانی است که در روزهای گذشته وارد بازار شده و گفته می شود کمپانی کره ای پیش از عرضه، آن را از 60 هزار تست ایمنی و کارایی عبور داده است. حتی Jerry معروف در چند تست سخت مقاومت V20 را ارزیابی کرده که در مجموع شاهد نتایج خوبی بوده ایم.
اما با این حال، برخی از کاربران این فبلت 5.7 اینچی در روزهای گذشته اذعان کرده اند شیشه کار شده روی لنز دوربین V20 بسیار حساس بوده و در اولین ضربه شکسته می شود.
حتی بعضی از خریداران این تلفن هوشمند در وب سایت ردیت مدعی شده اند که به محض باز کردن جعبه موبایل، با شکستگی نقطه مورد بحث روبرو شده و برخی نیز بدون ضربه زدن متوجه خرد شدن آن گشته اند.
ال جی V20 در حال حاضر یکی از بهترین تلفن های هوشمند موجود در بازار بوده و از سیستم عامل اندروید 7.0 برخوردار است؛ با این وجود کمپانی کره ای هنوز سخنی در این باره به زبان نیاورده و نمی دانیم آیا این مشکل در تمامی مدل های عرضه شده وجود دارد یا خیر.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

خیلی ها به اس۷ گیر میدادن
حالا چی دارن بگن
سلام، اگر کسی شیشه دوربین lg v20 خواست هر چه سریع تر به این ایمیل پیام بده،
تعداد محدوده
Nedafakher92@gmail.com
من خریدمش...کی گفته شکنندس..خیلیم خوبه...
گوشی فوق العاده سریع..داغ کردن تو کارش نیس..
هر ابر برنامه ای بذاری توش اجراش میکنه
یعنی تو این کمپانیای به این بزرگی! یه نفر نیست قبل عرضه گوشی دو سه روز گوشیو دستش بگیره، بزنه اینور اونور. دستش بگیره، یه تستی بکنه! بعد بفرستنش بیرون؟! مگه مجبوری دروغ به این گندگی بگی آبروی خودتو ببری؟! 60 هزاااااااار تست؟!؟
من میخواستم این رو بخرم. تجربه کاربران ایرانی چطور بوده؟
این گوشی که هنوز وارد بازار ایران نشده! بعدم به نظر من ارزش خرید رو داره. مهم تر از همه اینکه نه تنها با اندروید 7 میاد بلکه رابط کاربریش هم تغییرات داشته و وجود بهترین نرم افزارها و سخت افزارها برای دوربین و صدا و همین طور تراشه 820 خودش کلی به تصاویر، فیلم ها و صداهااضاقه میکنه و بهترین امکانات و پرسرعت ترین ها رو در اختیار ما میذاره. اگه تو بازار به زودی برای عرضه رسمی بیاد من میخرمش. به شما هم توصیه میکنم بخر.
امسال بخت با کره ایها یار نبود
یکیش منفجر میشه
یکیش از کنارش که رد میشی خرد میشود.
اغراق نکن دیگه! چند درصد از گوشی های ال جی ترک خوردن خدایی؟! حالا بماند که ال جی جی 5 رو خیلی ها استقبال نکردن چون هضم این فناوری جدید باری خیلی ها سنگین بود اما V20 دیگه خداییش هم از نظر امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و طراحی و جنس بدنه حرف نداره. حالا یه کلنگی اومده به عمد یا غیر عمد طوری استفاده کرده که ترکونده شیشه دوربین رو... این دلیل نمیشه بگیم همه ال جی ها خرابن. مهم تر از همه اینکه این در مورد نوت 7 سامسونگ برعکسه چون درصد بالایی از گوشی ها مشکل باتری رو تجربه کردن.
چرا وقتی شیشه ال جی وی 20 شکست، سامسونگ می خند ...
آخی اینکه شیش هزار تا تست گذرونده بود??
تو تست مقاومتشم با کشیدن کاتر روی شیشه لنز دوربین ، شیشه شکست
دوستان متعصب سامسونگ که سر از پا نمیشناسند و از خوشحالی در پوست خودشون نمیگنجند لطف کنن و ایرادهای کوچیک شرکتهای دیگه رو به رخ دوستان نکشند،افتضاح و گندی رو که سامسونگ با نوت سون به بار آورد به هیچ وجه قابل قیاس با ایرادهای معمولی شرکتهای دیگر نیست،انفجار بیش از صد گوشی و فراخوان دو و نیم میلیون گوشی و خسارت هفده میلیاردی و اعتبارو آبروی از دست رفته کجا و مشکلات کوچک شرکتهای دیگه کجا.
شده عین طرفداری تیمای فوتبال چی برای شما داره جوش می زنید
عااالی
هر وقت یکی گفت اسد شما بپر وسط