ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران از شکنندگی شیشه لنز ال جی V20 خبر می دهند

بعضاً افرادی که در روزهای نخست عرضه یک تلفن هوشمند (حتی پرچمدار)، دست به خرید می زنند، دچار مشکلاتی خواهند شد که احتمالاً خود شرکت سازنده هم از آن بی خبر است. موبایل ال جی V20 ...

حسین آدینه
حسین آدینه منتشر شده در ۴ آبان ۱۳۹۵  |  ۱۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بعضاً افرادی که در روزهای نخست عرضه یک تلفن هوشمند (حتی پرچمدار)، دست به خرید می زنند، دچار مشکلاتی خواهند شد که احتمالاً خود شرکت سازنده هم از آن بی خبر است.

موبایل ال جی V20 یکی از جدیدترین پرچمدارانی است که در روزهای گذشته وارد بازار شده و گفته می شود کمپانی کره ای پیش از عرضه، آن را از 60 هزار تست ایمنی و کارایی عبور داده است. حتی Jerry معروف در چند تست سخت مقاومت V20 را ارزیابی کرده که در مجموع شاهد نتایج خوبی بوده ایم.

اما با این حال، برخی از کاربران این فبلت 5.7 اینچی در روزهای گذشته اذعان کرده اند شیشه کار شده روی لنز دوربین V20 بسیار حساس بوده و در اولین ضربه شکسته می شود.

LG-V20-camera-glass-cracking-for-some-users-w600

حتی بعضی از خریداران این تلفن هوشمند در وب سایت ردیت مدعی شده اند که به محض باز کردن جعبه موبایل، با شکستگی نقطه مورد بحث روبرو شده و برخی نیز بدون ضربه زدن متوجه خرد شدن آن گشته اند.

ال جی V20 در حال حاضر یکی از بهترین تلفن های هوشمند موجود در بازار بوده و از سیستم عامل اندروید 7.0 برخوردار است؛ با این وجود کمپانی کره ای هنوز سخنی در این باره به زبان نیاورده و نمی دانیم آیا این مشکل در تمامی مدل های عرضه شده وجود دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (51 مورد)
  • هادی وش نیا

    خیلی ها به اس۷ گیر میدادن

    حالا چی دارن بگن

  • ali erfani

    سلام، اگر کسی شیشه دوربین lg v20 خواست هر چه سریع تر به این ایمیل پیام بده،
    تعداد محدوده
    Nedafakher92@gmail.com

  • محمدسحرخیز

    من خریدمش...کی گفته شکنندس..خیلیم خوبه...
    گوشی فوق العاده سریع..داغ کردن تو کارش نیس..
    هر ابر برنامه ای بذاری توش اجراش میکنه

  • Me.n.KHOF4SH

    یعنی تو این کمپانیای به این بزرگی! یه نفر نیست قبل عرضه گوشی دو سه روز گوشیو دستش بگیره، بزنه اینور اونور. دستش بگیره، یه تستی بکنه! بعد بفرستنش بیرون؟! مگه مجبوری دروغ به این گندگی بگی آبروی خودتو ببری؟! 60 هزاااااااار تست؟!؟

  • N. Pourmohammadi

    من می‌خواستم این رو بخرم. تجربه کاربران ایرانی چطور بوده؟

    • Dandelions

      این گوشی که هنوز وارد بازار ایران نشده! بعدم به نظر من ارزش خرید رو داره. مهم تر از همه اینکه نه تنها با اندروید 7 میاد بلکه رابط کاربریش هم تغییرات داشته و وجود بهترین نرم افزارها و سخت افزارها برای دوربین و صدا و همین طور تراشه 820 خودش کلی به تصاویر، فیلم ها و صداهااضاقه میکنه و بهترین امکانات و پرسرعت ترین ها رو در اختیار ما میذاره. اگه تو بازار به زودی برای عرضه رسمی بیاد من میخرمش. به شما هم توصیه میکنم بخر.

  • سپهر هدایت

    امسال بخت با کره ایها یار نبود
    یکیش منفجر میشه
    یکیش از کنارش که رد میشی خرد میشود.

    • Dandelions

      اغراق نکن دیگه! چند درصد از گوشی های ال جی ترک خوردن خدایی؟! حالا بماند که ال جی جی 5 رو خیلی ها استقبال نکردن چون هضم این فناوری جدید باری خیلی ها سنگین بود اما V20 دیگه خداییش هم از نظر امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و طراحی و جنس بدنه حرف نداره. حالا یه کلنگی اومده به عمد یا غیر عمد طوری استفاده کرده که ترکونده شیشه دوربین رو... این دلیل نمیشه بگیم همه ال جی ها خرابن. مهم تر از همه اینکه این در مورد نوت 7 سامسونگ برعکسه چون درصد بالایی از گوشی ها مشکل باتری رو تجربه کردن.

  • سیاوش تینک

    چرا وقتی شیشه ال جی وی 20 شکست، سامسونگ می خند ...

  • Ali.T

    آخی اینکه شیش هزار تا تست گذرونده بود??

  • meysam

    تو تست مقاومتشم با کشیدن کاتر روی شیشه لنز دوربین ، شیشه شکست

  • داود جوادی

    دوستان متعصب سامسونگ که سر از پا نمیشناسند و از خوشحالی در پوست خودشون نمیگنجند لطف کنن و ایرادهای کوچیک شرکتهای دیگه رو به رخ دوستان نکشند،افتضاح و گندی رو که سامسونگ با نوت سون به بار آورد به هیچ وجه قابل قیاس با ایرادهای معمولی شرکتهای دیگر نیست،انفجار بیش از صد گوشی و فراخوان دو و نیم میلیون گوشی و خسارت هفده میلیاردی و اعتبارو آبروی از دست رفته کجا و مشکلات کوچک شرکتهای دیگه کجا.

    • behnam

      شده عین طرفداری تیمای فوتبال چی برای شما داره جوش می زنید

    • Alireza omid

      عااالی

    • mehdi

      هر وقت یکی گفت اسد شما بپر وسط

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی