ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با خرید سرفس پرو 4 یا سرفس بوک یک اکس باکس وان اس هدیه بگیرید

اگر رویداد چند شب پیش مایکروسافت نتوانست مردم را برای خرید محصولات این کمپانی ترغیب کند، شاید پیشنهاد شگفت انگیز آن ها بتواند این کار را انجام دهد. با توجه به اطالاعات به دست رسیده، ...

محمد کریمی
محمد کریمی منتشر شده در ۷ آبان ۱۳۹۵  |  ۱۵:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر رویداد چند شب پیش مایکروسافت نتوانست مردم را برای خرید محصولات این کمپانی ترغیب کند، شاید پیشنهاد شگفت انگیز آن ها بتواند این کار را انجام دهد. با توجه به اطالاعات به دست رسیده، شعبه انگلستان فروشگاه مایکروسافت به کسانی که Surface Pro 4 یا Surface Book بخرند یک اکس باکس وان اسلیم هدیه می دهد. این کنسول شامل عنوان فیفا 17 و سی روز اشتراک EA Access هم هست که برای خرید جداگانه اش باید 249 یورو بپردازید.

گفته های ردمومندی ها نشان می دهند که تنها دستگاه هایی با قدرت پردازش متوسط رو به بالا واجد این شرایط هستند. به عنوان نمونه برای سرفس بوک ها، کف انتخاب خریداران کامپیوترهایی با پردازنده Intel Core i5، رم 8GB و حافظه 256 گیگابایت خواهد بود. سرفس پرو 4 هم همین گونه است و کاربرها باید تبلت هایی با حافظه بیشتر از 128 گیگابایت بخرند. این پیشنهاد تا نهم نوامبر (19 آبان) ادامه می یابد.

بد نیست بدانید که مایکرسافت پیشتر چنین پیشنهاداتی را برای خانواده لپ تاپ و تبلت های خود داده بود. چند ماه قبل خبری به انتشار رسید که بر اساس آن دانش آموزان، خانواده ها و معلمان منطقه آمریکای شمالی می توانستند با خرید سرفس بوک یا سرفس پرو یک اکس باکس وان هدیه بگیرند. همچنین اعلام شده که دارندگان مک بوک های قدیمی با واگذاری کامپیوترهای خود به فروشگاه های مایکروسافت، 650 دلار برای خرید سرفس تخفیف خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Amir Ara

    طرح باحالی داده
    ولی برا ما که تو ایرانیم هیچ سودی نداره ?

  • chorKHUF A

    منم ایکس باکس میخام?

  • HESAM

    الان داره اینو با سود خیلی کم میده به مردم که محصولاتش همه گیر بشه و در نتیجه کسانی که از سرویس های پولیش استفاده میکنن بیشتر میشه و اینطوریه که سود کم فروشی که الان داشته رو جبران میکنه:)

  • احمد تاجر

    چه خوب اما برا ما نیست که، ما اینجا با قیمت بیشتر میخریم هدیه هم نمیگیریم.

  • sampple

    عجب هدیه ی بزرگی
    مرسی مایکی

  • Rooz5eh

    حركت جالبيه ولى خب انگار ديگه داره التماس ميكنه فقط بيايد بخريد:)) در هر صورت دمش گرم

  • TeChNoLoGy حاجی زاده

    به این میگن کار درست نه مثله اپل که به جای اینکه یه چیزی جدا بهت بده برای هر دانگل هم باید پول جدا بدی

  • امیرحسین

    خب دیگه از امروز میشه به سونی و پلی استیشن افتخار کرد که تقریباً ۱۳۰ میلیون کنسول فروخت بدون خیرات کردن :)))

    • st

      اخبارو برو نگاه کن اینقد امار غلط ب ملت نده

    • vahidpit

      یکیشم تو
      سونی تو سه ماه اخیر فروش کمی داشته ولی جمعا فروشش ۱۳۴ میلیونه

      • nima Turboo

        فروش ps4 چهل سه ملیون واحد بیشتر نیس
        اخه امثال مثل شما چرا نمی میرید
        یه پنجاه تومن داشتم میدادم میمردی

        • sd

          یه پنجاه تومن داشتم .میدادم میمردی.؟ این حرفای بچه گانه چیه میزنی

مطالب پیشنهادی