ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

روزیاتو: پرواز با بلیت درجه یک و بسیار گرانقیمت هواپیمایی امارات چه حال و هوایی دارد؟

هواپیمایی امارات را به یقین می توان یکی از موفق ترین و بزرگترین ایرلاین های جهان دانست، که ناوگان اش برفراز کشورهای مختلف در حال تردد هستند. اما پرواز با بلیت درجه یک و بسیار گرانقیمت ...

روزیاتو
روزیاتو منتشر شده در ۹ آبان ۱۳۹۵  |  ۲۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هواپیمایی امارات را به یقین می توان یکی از موفق ترین و بزرگترین ایرلاین های جهان دانست، که ناوگان اش برفراز کشورهای مختلف در حال تردد هستند. اما پرواز با بلیت درجه یک و بسیار گرانقیمت این شرکت چه حال و هوایی دارد و طی آن چه خدمات ویژه ای به مسافرین ارائه می شود؟

روزیاتو در مطلبی مصور نگاهی داشته به همین موضوع و اگر می خواهید بدانید صرف هزینه ای بسیار کلان برای حضور در قسمت درجه یک پروازهای امارات به چه نتیجه ای می انجامد، توصیه می کنیم سری به این مطلب خواندنی بزنید.

در روزیاتو بخوانید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • بهزاد م

    هنوز به پای پراید نمیتونه برسه با اینکه


    هواپیماست???

  • jamalifar

    وقتی جایگاه خودمون و عربارو از قدیم تا حالا مقایسه میکنم...
    دلم میخواد خود کشی کنم
    قبلا ما چیبودیم
    حالا اینا چی شدن..?
    (البته عربای ایران ععشششقن??)

    • میثم ام آر

      در واقع عرب ایرانی نداریم و زبانشون عربیه فقط

  • ali-g

    از کجا به کجا رسیدیم . زمانی که ایران بوئینگ 747 دو طبقه داشت عربا داشتن با شتر تو بیابون میرفتن حالا اونا سوار چی میشن و ما سوار چی میشیم .واقعا درست میگن خلایق هر چه لایق

  • hamid

    دقیقا مثل توپولوف های ایران اير می مونه ???

  • pop_0098 .

    پای پیاده کف خیابان را تو این روزا خوب حالش را میدونم

  • علی

    بابک زنجانی که نیستیم! یکم هم از حال و هوای ما تو brt بنویس! پول بلیط اتوبوس هم بزور میدیم...

مطالب پیشنهادی