ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تولید کنسول خاطره انگیز سگا مجدداً آغاز شد

کنسول خاطره انگیز و قدیمی «سگا مگا درایو» که در سال 1988 در کشور ژاپن عرضه شد و با نام جنسیس در آمریکای شمالی شناخته می شود، دوباره در مرحله تولید قرار گرفته و به زودی ...

حسین آدینه
حسین آدینه منتشر شده در ۱۸ آبان ۱۳۹۵  |  ۱۴:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کنسول خاطره انگیز و قدیمی «سگا مگا درایو» که در سال 1988 در کشور ژاپن عرضه شد و با نام جنسیس در آمریکای شمالی شناخته می شود، دوباره در مرحله تولید قرار گرفته و به زودی روانه بازار خواهد شد؛ البته فعلاً در کشور برزیل.

کمپانی «TecToy» که به عنوان یکی از شرکت های همکار سگا شناخته می شود، پیش فروش کنسول نسل چهارمی ژاپنی ها را از سر گرفته و در کنار بازسازی تمام قطعات و قابلیت های سخت افزاری آن، چند ویژگی جدید به آن افزوده است.

سگای جدید در کنار پشتیبانی از تمام کارتریج های قدیمی، از درگاه SD Card برخوردار بوده که می توانید ده ها بازی مختلف را به طور همزمان روی آن ذخیره کنید.

علاوه بر این پشت دستگاه به جای کانکتور خاص 9 سوزنه قدیمی، جایگاه پورت A/V قرار گرفته تا ساده تر به تلویزیون متصل شود؛ هرچند عدم استفاده از پورت های پرکاربردتری مثل DVI و HDMI جای تعجب دارد.

با گذشت حدود 3 دهه از عرضه اولیه کنسول سگا، صنعت گیم تحولات بسیار زیادی به خود دیده و شاهد پیشرفت های شگفت انگیزی بوده ایم. در حال حاضر کمپانی سگا، خود را از عرصه رقابتی کنسول های ویدیویی بیرون کشیده و به عنوان توسعه دهنده سوم شخص بازی به فعالیت می پردازد.

joy 2_z_01-w600

جالب است بدانید سگا مگا درایو / جنسیس، از دو پردازنده 16 و 8 بیتی جایگذاری شده روی یک چیپ واحد برخوردار بوده و 64 کیلوبایت رم دارد. رزولوشن خروجی این دستگاه نیز 256 در 224 پیکسل بوده و از صدای استریو پشتیبانی می نماید.

نسخه بازسازی شده این کنسول دوست داشتنی و خاطره انگیز، با قیمت 125 دلار در دسترس قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • سینا اکبری

    من یادمه 9 سال پیش 15 تومن خریدم, ده تا هم بازی خریدم 5 تومن. خیلی خوب بود, و کلی باهاش حال میکردم, ولی 125 دلار واقعا گرونه

  • Rooz5eh

    يادش بخير واقعا .. استريت فايترز .. شورش در شهر .. اون كابوى ها اسم بازيشون يادم نيس ... يادمه يه برنامه گرفتم كه بازى هاى سگا رو روو ويندوز اجرا ميكرد ولى واقعا بازى وقتى با سگا بود كه

    • Rooz5eh

      **** وقتى با سگا حال ميداد كه كاتريجشو در ميووردى دو تا فوت ميكردى بهش ... كاش قيمتش ارزون تر بود ولى بازم چيزى از ارزشاى اين كنسوله خاطره ساز كم نميكنه

  • امیر مرزبان

    با سگا زندگی کردم

  • داود جوادی

    به حمید رضا سلیمانیان:دوست گرامی درک و فهم شما قابل تحسین هستش و قطعا شعور و اطلاعات شما از خیلیها که روی هوا نظر میدن بالاتره.

  • Me.n.KHOF4SH

    من تو پاساژ چند وقت پیش دیدم هنوز بود، فک کنم 30 هزار تومن. اینا فازشون چیه!؟ 125 دلار بخاطر چی!؟

  • Meysam-Tn2

    happy bay

  • حمیدرضا سلیمیان

    سگا یه دستگاه خیلی خاطره انگیزه برای ایران (مخصوصادهه ۶۰ ) خیلی ها تونستن با سگا سرگرم بشن و یه دستگاه عالی بود برای بازی اینایی که میگن من باپولش فلان فلان کارا میکنم نمیدونن تو بچگی وقتی مینشستی پای مورتال کامبت و میتونستی تا اخر بری چه ذوقی میکردی یا مثلا وسترن الان یه شرکت اومده سگارا تقییر داده و میفروشه ۴۰۰ تومن نخیر اون لذت وشادیی که بایه سگای ۵۰ تومنی بدیت بیاری مطمًئن باش نمیتونی با یه ps4 بدست بیاری اونایی که بازی کردن و خاطره دارن میدونن من چی میگم اهایی دهه هشتادیایی که میاین اینجا نظر میدین مطمئن باشین منم دهه هشتادیم ولی با یگا خاطره دارم و اون خاطره را با هیچی عوضش نمیکنم.ببخشید اگه طولانی شد

    • داود جوادی

      آفرین به شما دوست عزیز،درک و فهم شما قابل تقدیره و از خیلیها بیشتر.

  • داود جوادی

    یه نفر اومده توی نظرات قبلی بدون اینکه سن و سالش قد بده و اصلا بدون اینکه سگا رو بشناسه دهنش رو باز کرده و کنسول سگا رو که یک نسل از هشتاد میلیون ایرانی باهاش خاطره دارند آشغال خطاب کرده،درسته که ۱۲۵ دلار زیاده و شاید هیچ ایرانی اونهم در این دوره زمونه سگا رو نخره و اصلا نشناسه،اما قرار نیست هر چیزی دورانش تموم بشه آشغال باشه،بعضیها نه شخصیت خانوادگی دارن و نه فهمو شعور،اگر سگا و مخصوصا نینتندو نبودند الان ایکس باکس و یا پلی استیشنی وجود نداشت،اینو گفتم واسه این بچه مچه ها که توی خانوادشون هم مثل اینجا با دهن لق حرف میزنند.

  • Javad

    خدایی یادش بخیر چه فازی میداد????

  • بهزاد م

    من با این قیمت گوشی میخرم?
    یا میرم بازی ps4 میخرم

    • Ghost

      داداش شما برو همون گوشی ۱۲۵ دلاریتو بخر

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی