ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل قصد دارد واقعیت افزوده را به دوربین آیفون ها بیاورد

به گزارش وبسایت بیزینس اینسایدر، اپل قصد دارد قابلیت واقعیت افزوده را به دوربین تلفن های همراه خود بیافزاید. کارمندانی از چندین شرکت که اپل خریداری کرده (از جمله Metaio و Flyby Media)، همکاری و ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۷ آبان ۱۳۹۵  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به گزارش وبسایت بیزینس اینسایدر، اپل قصد دارد قابلیت واقعیت افزوده را به دوربین تلفن های همراه خود بیافزاید. کارمندانی از چندین شرکت که اپل خریداری کرده (از جمله Metaio و Flyby Media)، همکاری و توسعه فناوری جدید برای آیفون ها را تایید کرده اند.

بیزینس اینسایدر می گوید که هدف اپل آن است تا اشیاء واقعی را به دوربین بشناساند و وقتی کاربر آیفون را به سمت آن ها می گیرد، در نمایشگر شاهد محتوای بیشتری باشد. اپل همین حالا هم با استفاده از تکنیکی یادگیری ماشینی، قابلیت های تشخیص اشیاء را به اپلیکیشن فوتوز اضافه کرده است و این کار، اتفاق جدیدی نیست.

بودن چنین قابلیتی نه در اپلیکیشن فوتوز، بلکه در دوربین آیفون، می تواند منجر به تشخیص لحظه ای اشیاء شده و برای فناوری واقعیت افزوده مورد استفاده قرار بگیرد. دوربین اشیاء سه بعدی را می بیند، تشخیص می دهد که چیست و معادل آن را در دنیای داخل تلفن همراه پدید می آورد.

در واقع اگر با اپلیکیشن اسنپ چت کار کرده باشید دقیقا می دانید که تشخیص چهره یا اشیاء در دوربین چگونه کار می کند. گویا قرار است اپل کیت توسعه مخصوصی برای توسعه دهندگان نرم افزار آماده کند.

اخیرا اخبار زیادی در رابطه با ورود اپل به جریان تکنولوژی واقعیت افزوده می شود. چندی پیش نیز شایعه شد که کوپرتینویی ها قصد دارند عینک هوشمندی بسازند، مشابه آنچه گوگل می خواست بسازد و در تولید آن شکست خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • iliyatiger

    کاش اپل ماژولاری بشه مثله موتو زد

  • chevy

    ?

  • m.Apple

    اگه بیاد که عالی میشه

  • mohammad reza

    عالییییه ?

مطالب پیشنهادی