ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طرفداران اپل یا سامسونگ، کدام گروه وفادارترند؟

چندی قبل و پس از بالا گرفتن بحران نوت 7، تحقیقات نشان داد بیش از 40 درصد مالکین دیوایس های سامسونگ دیگر به سراغ محصولات این کمپانی نخواهند رفت. حال در بررسی انجام شده از سوی ...

حمید مقدسی
حمید مقدسی منتشر شده در ۱ آذر ۱۳۹۵  |  ۱۹:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چندی قبل و پس از بالا گرفتن بحران نوت 7، تحقیقات نشان داد بیش از 40 درصد مالکین دیوایس های سامسونگ دیگر به سراغ محصولات این کمپانی نخواهند رفت. حال در بررسی انجام شده از سوی رویترز و مؤسسه پژوهشی Ipsos در تاریخ 26 اکتبر تا 9 نوامبر (5 الی 19 آبان) می بینیم چنین موضوعی صحت ندارد.

در این ارزیابی مشخص شد 27% از افرادی که نسبت به فراخوان گلکسی نوت 7 آگاهی داشتند، اعلام کردند به هنگام خرید موبایل جدید اول از همه سراغ سامسونگ خواهند رفت. 25% افرادی که از ماجرا بی اطلاع بودند نیز اولویت اول خود را همین شرکت اعلام نمودند.

note7

همچنین 91% از مالکین اسمارت فون های این کمپانی کره ای تمایل به خرید موبایل های آتی سامسونگ را اعلام داشتند، ضمن اینکه 92% اشخاص نیز اظهار داشتند در خرید هرگونه محصول تولیدی این شرکت تردیدی ندارند.

در همین تحقیق مشخص شد 92% از کاربران آیفون باز هم خرید دیوایس های ساخت اپل را در نظر دارند، ضمن اینکه 89 درصد از آنها اعلام کردند دیگر محصولات این شرکت را نیز خریداری خواهند کرد.

Water-resistant-iPhone-7-840x440-w600

با توجه به نزدیکی این آمار، می توان نتیجه گرفت که طرفداران سامسونگ و اپل از نظر وفاداری به شرکت مورد علاقه شان در یک سطح قرار دارند. گفتنیست تحقیق فوق روی 2375 نفر از مالکین موبایل های کهکشانی و 3158 نفر از کاربران آیفون صورت گرفته است.

با این حال داده های اخیر مؤسسه گارتنر نشان داد طی سه ماهه سوم سال جاری، سامسونگ 12 میلیون دستگاه موبایل کمتر از مدت مشابه سال گذشته به فروش رسانده و سهم بازار این شرکت 4.4 درصد کاهش یافته، اما در نهایت این کمپانی کره ای باز هم بزرگ ترین تولیدکننده تلفن همراه در جهان به شمار می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • MHS

    @Meysam
    داداچ انقدر دیسلایک خوردی دیگه نیازی به توضیح نیست ? همین و تمام ???
    آخه هوآوی ؟! هوآوی پرچمدار داده از آیقون ۷ و اس ۷ اج گرون تره...آخه من موندم با چه امیدی میخواد چه فروشی داشته باشه آخه؟! کی میره تا اس ۷ اج و آیفون ۷ هست بره هوآوی بخره ؟!
    هوآوی بردش رو باز کنی بزاری یه گوشه بعد دو دقیقه زنگ میزنه پودر میشه انقدر بی کیفیته ?
    اگه برا میان رده ها و پایین رده های ارزونش فنش هستی که بهت شیائومی رو پیشنهاد میکنم...گوشی پرچمدار معرفی میکنه با قیمت پایین تر از پایین رده هوآوی ولی کیفیتش واقعا بالاست...حالا جالب اینه گفته : میخوایم جای اپل هم بگیریم ?
    و در اینجاست که آدم باید بگه زاااااااااااااااااارت ??? هوآوی فقط به خاطر میان رده ها و پایین رده هاش معروف بود که اونم با اومدن شیائومی فکر نکنم زیاد دووم بیاره

  • Me.n.KHOF4SH

    در یک کلام. احمق ها!
    من گوشی که مناسب ذوق و سلیقه خودم باشه رو میخرم و اصلا برام مهم نیست روش چی نوشته باشه و الان هم V10 دارم و ازش راضیم.
    فقط سکوت میکنم و میشه تاسف خورد به حال زندگی اونایی که زندگیشون شده طرفداری از شرکتایی مثل سامسونگ و اپل!

    • محمد

      دادا تو باع نیستی بردنت باغ

  • Mehrad

    سامسونگ

  • mohammad makarem

    بنظر من سامسونگ .چون بعده اتفاق هایه نوت7 هنوز بهش میگن غوله تکنولوژی.و کلی طرفدار داره تو دنیا

  • بیژن

    منم بدم نمیاد اپل رو امتحان کنم ولی با این قیمت احساس میکنم دارن به شعورم توهین میکنن

    • BisMark

      اپل از نظر قیمتی یکیه. تو ایران دارن به شعورت توهین میکنن داداچ.

  • Rooz5eh

    در كل وفادارى به يه برند اشتباس بايد ادم سمت محصول خوب بره كه همه ى شركتا واسه رقابت كيفيتو ببرن بالا و نو اورى به خرج بدن از خودشون جهت متمايز شدن هرچند خيليا از جمله خودم يه سمت و سويى داره انتخابشون و به برند توجه ميشه در نهايت

  • dark season

    به نظر من سامسونگ در پرچمدار هایش کم ندارد و برند خوبی است ولی در مورد میان رده و پایین رده همیشه میتوان با پول گوشی سامسونگ یک گوشی بسیار بهتر در برندهای دیگر خریداری کرد و ایکاش ما ایرانی ها بجای طرفداری از یک برند خاص،از کیفیت طرفداری میکردیم و موقع خرید گوشی بجای وفاداری به یک برند به پول جیبمان و زحمتی که برای بدست آوردنش کشیده شده،وفادار میماندیم تا همیشه با پولمان خرید با کیفیتی انجام دهیم

    • MHS

      قشنگ معلومه اصفهانی هستی داداچ ???

    • محمد

      کیفیت سامسونگ همیشه مثال زدنی بوده و رقیبی نداره

  • NiMa

    ینی میخواستم بگم الان چند تا فن منگل هواوی میریزن وسط چرت و پرت میگن حیف اونوقت دلم نیومد

  • meysam

    یچیزی میگم فحش ندین ....
    هوآوی از هر دوتاش سره
    همین که گفتم
    حرف نباشه...

    • mehdi

      عزیزم مطلب در مورد سامسونگ و اپل نه هوایی

    • FARBOD

      ?

  • امیر مرزبان

    معلومه اپل...چون در مورد اپل بیشتر وفاداری به یک سیستم عامله.مخصوصا برا خارجیا که صدها دلار خرج اپلیکیشن میکنن و دل کندن از آیفون سخت میشه. اما سامسونگ رقبای اندرویدی زیادی داره راحت تر میشه از اکوسیستمش خارج شد.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی