کمپانی HTC بار دیگر احتمال فروش واحد موبایل را تکذیب کرد
بر کسی پوشیده نیست که واحد موبایل کمپانی تایوانی HTC در سال های اخیر با مشکلات عدیده ای روبرو بوده و حتی جدیدترین پرچمدارشان یعنی HTC 10 نتوانست بر طبق انتظارات عمل نماید. ماه گذشته ...
بر کسی پوشیده نیست که واحد موبایل کمپانی تایوانی HTC در سال های اخیر با مشکلات عدیده ای روبرو بوده و حتی جدیدترین پرچمدارشان یعنی HTC 10 نتوانست بر طبق انتظارات عمل نماید.
ماه گذشته تایوانی ها گزارش دادند در طی سه ماهه سوم سال مالی 2016، با وجود بهبود کلی، با زیانی در حدود 63 میلیون دلار مواجه شده اند و از نظر اقتصادی در شرایط مطلوبی به سر نمی برند.
چندی پیش برخی از منابع چینی مدعی شدند HTC در حال حاضر در نظر داشته از صنعت تلفن های هوشمند خروج کرده و حتی چهار کمپانی مختلف از سراسر دنیا به خرید آن متمایل هستند.
در سال های اخیر، بارها خبرهای مختلفی پیرامون امکان فروش واحد موبایل HTC به گوش رسیده و هربار شاهد تکذیب رسمی آن از سوی کمپانی تایوانی بوده ایم؛ این بار نیز در اتفاقی مشابه، حساب کاربری رسمی این شرکت در شبکه اجتماعی چینی Weibo ضمن تکذیب این شایعه اذعان کرد HTC هیچ برنامه ای برای فروش واحد موبایلش ندارد.
هرچند نمی توان گفت این ادعا مهر محکمی مبنی بر عدم فروش اچ تی سی موبایل خواهد بود؛ چراکه هیچ شرکتی دوست ندارد پیش از رخداد نامطلوبی آن را اعلام نماید.
نظر شما چیست؟ آیا HTC بخش موبایل خود را خواهد فروخت؟ آیا چنین اتفاقی به نفع تایوانی هاست؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

طاقت بیار رفیق!
منتظر غول 11 اچ تی سی هستیم.
msamsung
این دوست عزیزمون گله رو گم کرده کمکش کنید راهشو پیدا کنه!
msamsung
برو با همون گلکسی مینیت میلف ببین
اینجانب کامنت گذاشتم و جواب یکی از بی شخصیت ترین کاربرهای دیجیاتو یعنی msamsung رو دادم،اما با کمال تعجب میبینم کامنت من حذف شده،برای من و چند تا از دوستان دیگه کاملا ثابت شده که این یارو ،یکی از عوامل دیجیاتو هستش،این شخص در روز تاسوعا و عاشورای حسینی با رکیک و شدیدترین الفاظ دو روز تاریخی و خفت بار برای دیجیاتو بوجود آورد و هر بار باعث رنجش و دلخوری عده ای از دوستان میشود اما کماکان کامنتهای او تایید و پاسخهای ما حذف میشود،کاملا مشخصه که دیجیاتو دستش با بعضی از افراد بیشخصیت در یک کاسه است.
درست میگویید اقای جوادی کامنت اول من هم حذف شد . دیگه تو فضای مجازی نباید تنگ نظر بود جناب دیجیاتو
اگه شرکت HTC زیرمجموعه گوگل بشه و وظیفه تولید سخت افزار رو به عهده بگیره، پیشرفت زیادی تو دنیای تکنولوژی اتفاق میوفته?
همین که به جای بمب سامسونگ یا اپل گوشی بی خطر دستمون میگیریم باید خدا رو هزار مرتبه شکر کنیم
صاحب این بچه m Samsung کیه ، بیاین ببرينش اومده تو کلاس بزرگترا داره زر زیادی می زنه
کار همیشگی شه :))
مهدکودکی راجع کمپانی های بزرگ نظر میده
پسر گلکسی یانگت هنوز منفجر نشده؟
خخخ ایول