ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سالن ایرانسل
تکنولوژی

توضیح و عذرخواهی ایرانسل در پی مشکل به وجود آمده در شبکه دیتا

پس از آنکه دیروز کاربران ایرانسل برای ساعاتی با مشکل قطعی اینترنت موبایل روبرو شدند، امروز ایرانسل در رابطه با این موضوع، بیانیه ای خبری را برای رسانه ها ارسال کرده و طی آن بابت ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۸ آذر ۱۳۹۵  |  ۱۶:۳۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پس از آنکه دیروز کاربران ایرانسل برای ساعاتی با مشکل قطعی اینترنت موبایل روبرو شدند، امروز ایرانسل در رابطه با این موضوع، بیانیه ای خبری را برای رسانه ها ارسال کرده و طی آن بابت مشکل پیش آمده از کاربران خود عذرخواهی کرده است. در ادامه می توانید این بیانیه را مطالعه نمایید:

«پیرو اطلاعیه روز گذشته، به اطلاع مشترکان عزیز و خانواده بزرگ ایرانسل می‌رساند که از حدود ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه هفتم آذرماه ۱۳۹۵ طی یک عملیات بروزرسانی شبکه، اشکالی در یکی از سامانه‌های اینترنت همراه شبکه ایرانسل رخ داد که به سبب آن، حدود یک چهارم مشترکانی که در آن زمان از اینترنت استفاده می‌کردند، تحت تاثیر قرار گرفتند.

این اشکال با اقدام فوری کارشناسان شرکت ایرانسل رفع و تا حدود ساعت ۲۱ شبکه دیتا به حالت عادی بازگشت.

ایرانسل از آن دسته از مشترکان عزیزی که در خلال این مدت نتوانستند تجربه مناسبی در استفاده از اینترنت همراه داشته باشند، عذرخواهی می‌کند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • سید سلیم حسینی

    فایده ی عذر خواهی‌چیه !!!
    وقتی ما اینجا داره حقمون ضایع میشه !
    الان چندین وقتهنت اینجا ای یا جی شده !!!

  • sepehri

    مزخرفتین اینترنت و ایرانسل داره با هزینه هایه صد برابر

  • alireza jamalomidi

    دو بار به ایرانسل اطلاع دادم اونا هم هی می گن برسی می کنیم

  • alireza jamalomidi

    من هم جزء اون دسته افراد بودم اما واسه من هنوز هم درست نشده

  • moein

    ایرانسل مچکریم

  • بهداد

    الان هم سرعتش یه سوم هست

  • Majid

    ارایه سیم کارت 4G تالیا در نمایشگاه الکامپ تهران 25 تا 28 آذر 95، دیتا تالیا پس از 12 سال امسال وصل خواهد شد.?

  • dark season

    این کارو باید قبلش انجام میداد که خبر رسانی بشه. نه حالا که اکثر کاربرا رو ساعت ها آزار داده. در طول این مدت هم شماره ۷۰۰ اشغال بود. بعد هم که زنگ زدم جواب الکی دادن(باشه الان بررسی و درست میکنیم)

    • Majid

      ایرانسل ساعت 23 دیشب بیانه داد که مشغول به روز رسانی شبکه بوده و اختلال ها از ساعت 20 شروع و 23 پایان یافت.

      • dark season

        خوب عزیز من.منم همینو گفتم. یعنی بعد از اختلال خبر داده

  • مهدی

    کلش ها چرا فیلتر شدن!؟ ما بخوایم بریم جهنم باید چکار کنیم.!!!!!

    • Majid

      با vpn باید بازی کنی فعلا. سرویس تلگراف که هفته قبل و در آخرین به‌روزرسانی تلگرام، به‌عنوان خدمت جدید این پیام‌رسان معرفی شده بود امروز برای ساعاتی فیلتر شد؛ این سرویس که یک بستر وبلاگ نویسی بسیار ساده است، شباهت‌های زیادی به "Medium" و "Quip" دارد؛ به این شکل که بدون ساختن اکانت، هر کاربری می‌تواند شروع به تایپ و ساختن یک صفحه کرده و با زدن گزینه “Publish" آن را منتشر سازد. یه چند ساعتی فیلتر و بعد رفع فیلتر شد

  • نوین

    اصلا هم اینطور نیست من تا ساعت 1 بامداد نت نداشتم و بعد از اون هم فقط میتونستم از مود 2جی استفاده کنم اصلا 3 جی دریافت اطلاعاتی نداشت .
    حداقل توی منطقه ما اینجوری بود
    2 جی هم ک تلگرام 5 مین یکبار میومد بالا و میرفت و قطع میشد
    در ضمن
    فکر کنم 700 هم گزارش دادم از شارژم کم شد ?
    مشکلات رو هم بگیم باید پول بدیم ؟؟ ?
    و اینکه خیلی برای یک اپراتور زشته وقتی 4 جی میاره نشه روی این مود با انتن پر تماس پایدار داشت و باید حتما ست کنی روی 3 جی تا بتونه کسی باهات درست حرف بزنه
    روی 4 جی انگار با واتس اپ تماس گرفتی و پینگ بالاست ☺

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی