ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیران هوآوی از چالش های پیش رو برای عرضه میت 9 به بازار آمریکا می گویند

چندی قبل هوآوی تازه ترین پرچمدار خود به نام میت 9 را معرفی کرد و به زودی نیز آن را وارد بازار آمریکا می کند. با این همه به باور برخی این دستگاه احتمالا با ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۹ آذر ۱۳۹۵  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چندی قبل هوآوی تازه ترین پرچمدار خود به نام میت 9 را معرفی کرد و به زودی نیز آن را وارد بازار آمریکا می کند. با این همه به باور برخی این دستگاه احتمالا با چالش های بسیاری برای جلب توجه کاربران این کشور روبرو خواهد شد.

اخیرا نیز یکی از مدیران عالی رتبه شرکت مذکور در مصاحبه ای که با نشریه وال استریت ژورنال داشته اظهار نموده که عرضه میت 9 به بازار آمریکا «بسیار چالش برانگیز» خواهد بود.

حضور کمرنگ این برند چینی در آمریکا (کمتر شناخته شده بودنش در این کشور) و نگرانی هایی که در مورد امنیت محصولات آن مطرح می گردد (پیشتر از موبایل های هوآوی به عنوان تهدیدی علیه امنیت ملی آمریکا نام برده شده بود) باعث شده که پیش بینی ها در مورد میزان فروش میت 9 در پایین تر سطح خود باشند.

از سوی دیگر گفته می شود این شرکت برای هماهنگ سازی محصولاتش با استانداردهای فنی مورد نیاز شبکه های موبایلی آمریکا متحمل هزینه های قابل توجهی شده است. یکی از مدیران هوآوی در این باره گفت: ما هنوز تشخیص نداده ایم که چطور این موانع را از میان برداریم.

این موبایل هم اکنون با قیمت 743 دلار در اروپا به فروش می رود

اگر خاطرتان باشد ماه گذشته این کمپانی اعلام نمود که در نظر دارد میت 9 را به بازار آمریکا عرضه نماید اما تاریخ یا قیمت دقیقی را برای این منظور اعلام ننمود. در ادامه اما افراد مطلع مصاحبه ای با نشریه وال استریت ژورنال انجام دادند و مدعی شدند که این پرچمدار احتمالا تنها از طریق فروشگاه های آنلاین عرضه می گردند و اپراتورهایی نظیر اسپرینت و ورایزن سود چندانی را از محل فروش آن کسب نخواهند کرد.

Huawei-Mate-9-hands-on-AA16-792x446-w600

از سوی دیگر به خاطر مناقشاتی که برسر نقض پتنت میان هوآوی و تی-موبایل به وجود آمده، احتمال آنکه شاهد همکاری این شرکت و عرضه میت 9 از سوی این اپراتور آمریکایی باشیم بسیار ضعیف است.

لازم است اضافه نماییم عرضه موبایل های هوآوی به بازار آمریکا از اوایل امسال آغاز شد و هم اکنون نیز این شرکت 0.4 درصد از بازار اسمارت فون آن را در اختیار دارد که در مقایسه با سهم 39 و 23 درصدی اپل و سامسونگ بسیار ناچیز به حساب می آید.

ریچارد یو مدیرعامل کسب و کار محصولات مصرفی هوآوی در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده ابراز امیدواری کرده که شرکت متبوعش ظرف دو سال آینده جایگاه دوم بعد از اپل را از نظر سهم بازار در آمریکا به خود اختصاص دهد. گفتنی است که این موبایل هم اکنون با قیمت 743 دلار در اروپا به فروش می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • raftva

    یادمه سال 92 به یه مغازه دار گفتم گوشی هواوی دارین؟ گفت ما جنس بنجل چینی نمیاریم. اما الان فقط هواوی میفروشه!!!

    پ ن : مثالی بود برای سهم هواوی در بازار امریکا!
    خخخخخ

  • aggressive

    کلا بدرد زیر گل میخوره.
    تمام.

  • soheil abbasi

    توجه کنید ، قیمت از 776 رسید به 743 دلار .
    ینی حدود دو میلیون و 600 هزار تومن .

    و مطمعا باشید ، نسخه های آسیا ارزون تر خواهد بود .

    من آمادم برم بخرم .

  • Aureliano

    با اومدن ترامپ که رابطش با چین و روسیه خوبه به نفع هواوی خواهد بود که این به فروش بیشتر هواوی در امریکا کمک میکنه

    • mehdy_bdb

      داداش الان ترامپ داره سعی میکنه از فروش شرکتهای آمریکیایی مثل اپل حمایت کنه

  • YAS...

    این گوشی فوق العادس
    دوربین معرکه سخت افزار محشر اصن حرف نداره اما متاسفانه با وجود شرکت اپل در امریکا فروش این گوشی کمتره هر چند که در بعضی از موارد این گوشی خیلی از ایفون ۷ بهتره

    • soheil abbasi

      درسته ولی ، همچنان آمریکایی ها تعصب خاصی به تولید داخل کشورشون دارن . کار درست هم همینه

  • Rza.H

    میگما این هواووی زیاد فس فس نمی کنه

  • last past

    فروش محصولات چینی تو آمریکا کلا با مشکل روبرو هست، دلیلشم مشخصه که تنش های سیاسی و اقتصادی زیادی بین این دو کشور هست و محدودیت های زیادی واسه هم اعمال میکنن.با اومدن ترامپ که دیگه بدترم میشه
    وگرنه اروپا مصداق بارز هست واسه اینکه مشکلی از جهت خود محصول وارد نیس

  • Aureliano

    اتفاقا پردازندش حرف اول رو میزنه جناب تعصب چرا

    • soheil abbasi

      دقیقا ...

      پردازنده الان ینی : کایرین960

  • farshad

    :)

  • kamran naseri

    به غیر از پردازنده از هر لحاظ گوشیه فوق‌العاده ای هست

    • soheil abbasi

      مهم پردازندس که مطمعا باش بهترین پردازنده رو بین همه پرچمداران موجود داره .

مطالب پیشنهادی