ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Death Stranding هرگز برای اکس باکس وان عرضه نخواهد شد

استودیو شخصی هیدئو کوجیما در حال حاضر توسعه بازی جدیدی تحت عنوان Death Stranding را در دست دارد که نخستین تریلر و رونمایی آن را در نمایشگاه E3 2016 دیدیم. طی کنفرانس خبری کمپانی سونی، ...

حسین آدینه
حسین آدینه منتشر شده در ۱۵ آذر ۱۳۹۵  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

استودیو شخصی هیدئو کوجیما در حال حاضر توسعه بازی جدیدی تحت عنوان Death Stranding را در دست دارد که نخستین تریلر و رونمایی آن را در نمایشگاه E3 2016 دیدیم.

طی کنفرانس خبری کمپانی سونی، مشخص شد کوجیمای افسانه ای با همکاری نزدیکی با شرکت سازنده پلی استیشن، بازی جدید خود را به صورت انحصاری برای دو مدل استاندارد و پرو کنسول نسل هشتمی سونی می سازد.

همچون اغلب بازی های انحصاری، همواره گمانه زنی هایی در مورد انتشار آن عنوان برای سایر پلتفرم ها نیز وجود دارند که بعضاً واکنشی از سوی توسعه دهندگان در قبال آن مشاهده نمی شود.

death-stranding-2-620x213-w600

در شرایطی مشابه، سونی و کوجیما علناً سخنی از انحصار دائمی Death Stranding به میان نیاورده اند، اما به نظر می رسد توضیحات پوستر رسمی این بازی، تا حد زیادی شبهات را از بین می برد.

پایین این پوستر عبارت «بازی Death Stranding علامت تجاری انحصاری و اختصاصی واحد سرگرمی سونی است» به چشم می خورد. به این معنا که کمپانی ژاپنی فرنچایز مورد بحث را در اختیار داشته و هرگز نسخه اکس باکس وان آن را به چشم نخواهید دید.

هیدئو کوجیما چندی پیش اذعان داشت دستاورد جدیدش پیش از آغاز سال 2020 عرضه خواهد شد. بر طبق شنیده ها پیش بینی می شود Death Stranding در سال 2018 روانه بازار گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • shayankia

    سونی باهوش هست.رو هوا کوجیما رو قاپید!

  • امیرحسین زنگنه

    اااااه حیف. یه برگ برنده بسیار مهم واسه سونی. خاک بر سر مایکروسافت. اون موقع که کوجیما اخراج شد باید میرفت سمتش و حمایت مالیش میکرد و اصن یه استودیو داخلی با مدیریت کوجیما راه می انداخت.

  • rozbeh amoei

    کنسول نسل هشتمی سونی ؟ تا اون موقع دیگه نه حال بازی هست نه وقتشه.

    • mohammad mehdi.E

      منم چند ساله پیش همچین حرفی زدم ولی کاملا غلطه اینقد چیزائه جذابی میاد که مجبور میشی بازی کنی

    • امیرحسین زنگنه

      همین پلی ۴ نسل هشته دیگه

  • mysam

    واسه ایکس باکس نیادواقعن یع.......:-\

مطالب پیشنهادی