گرند تور احتمالاً رکورد بیشترین دانلود غیرقانونی تاریخ را در اختیار دارد
برنامه تلویزیونی جدید جرمی کلارکسون و دوستانش در مدت زمان کوتاهی یک یا دو رکورد ویژه از خود به جای گذاشته است. بعد از پخش سکانس نخست قسمت اول که ارزشی معادل با 3.2 میلیون ...
برنامه تلویزیونی جدید جرمی کلارکسون و دوستانش در مدت زمان کوتاهی یک یا دو رکورد ویژه از خود به جای گذاشته است.
بعد از پخش سکانس نخست قسمت اول که ارزشی معادل با 3.2 میلیون دلار داشت و به نوعی رکوردی در تاریخ برنامه های تلویزیونی دنیا محسوب می شود، رکورد دیگری نصیب برنامه گرند تور شده که در نوع خود تامل برانگیز است.
بر اساس گزارش وب سایت Independent، موسسه تحقیقات داده های نقض قوانین کپی رایت گزارشی منتشر کرده که نشان می دهد گرند تور بیشتر از سریال های پرطرفداری مانند «گیم آو ترونز»، «واکینگ دد» و «وست ورد»، به صورت غیرقانونی دانلود شده است.
همانطور که می دانید برنامه جدید جرمی کلارکسون از طریق رسانه «آمازون پرایم» پخش می شود و برای دسترسی به محتوای آن می بایست 11 دلار در ماه، یا 100 دلار در سال پرداخت نمایید.
حال به نظر می رسد اغلب هواداران مجموعه گرند تور تمایلی جهت صرف هزینه برای تماشای برنامه مورد علاقه شان نداشته و به عبارتی رکورد بیشترین میزان دانلود غیرقانونی یک برنامه تلویزیونی را در تاریخ جهان شکسته اند.
بدون تردید چنین مسئله ای لطمه بزرگی به سرمایه گذاران مجموعه گرند تور وارد خواهد کرد و اگر این روند در قسمت های بعدی نیز با قدرت دنبال شود، مشکلاتی جدی گریبان گیر کلارکسون خواهد شد.
چنانچه تمایل دارید مروری بر قسمت های گذشته این برنامه تلویزیونی مهیج و جذاب داشته باشید، از این لینک استفاده کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

اینا خودشون مارو تحریم کردن پس بابت مشکلی که خودشون درست کردن عذر خواهی نمیکنیم???
۱۱ دالر ماهانه فقط برای اون نیست خیلی از جنسا هم برات مجانی و در ۲ روز برات پست میکنن. من دارم ارزششو داره
چاره ای نداریم
باور کنید اگر راهی وجود داشت حتما به صورت قانونی دانلود میکردیم
چون پولی که میدی ارزشش رو داشته
جرمی ما رو حلال کن،راهی نداریم ??
هزینه ماهانه سرویس پخش آنلاین و استریم ویدیو با کیفیت HD ماهانه کمتر از حدود 11 دلاره ولی عوضش هر برنامه فیلم یا سریالی که بخواهید در هر زمان در اختیار شماست فقط نیاز به اینترنت پر سرعت دارید. شاید بعضی کشورها دسترسی بهAmazon Primeو ... ندارند و گرنه هزینه سالانه بسیار کمه در حد 7-8 تا Domino's pizza سایز متوسط و بزرگ
این. رسانه چند نفر کاربر داره ؟ و اینکه مثل ip تی وی هست یا شبیه شبکه های کارتیه ؟
#(اطلاعات دقیقی ندارم صرف کسب اطلاعات میپرسم )
مثل نتفلیکسِ اشتراک میگیری فیلمو نگاه میکنی، مثلا فیلمویو هست ماله آپارات، مشابه اون
بعضی وقتا حس میکنم ما ایرانی ها به سمت فرهنگ جهان اولی در حال حرکتیم و جهان اولی ها دارن به سمت فرهنگ ازاد ما ( مثلا همین دانلود غیر قانونی ) رو میارن ... انگار یه جایی از مسیرو اشتباه رفتن ، حالا فکر جبرانن ... یکم بهش فکر کنین
فرهنگ آزاد و دزدی دو چیز کاملا متفاوت از هم هستن. ما زحمت خاصی برای تولید محتوا نمیکشیم (تقریبا در تمامی حوزه ها) و در عین حال برای جبران کم کاری به دزدی رو میاریم.
اینکه میبینی سرویس ها اونطرف دارن ارزون میشن به خاطر رقابت سنگینیه که در جریانه. هر روز استارتاپ های جدید که دیوانه وار به سمت کسب شهرت و ثروت هستن و در مقابل شرکت هایی مثل آمازون هم باید کاری برا خودشون انجام بدن.