ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سری جدید پژو 207 ایران خودرو سرانجام به بازار آمد

پژو 206+ یا آنطور که ایران خودرو آن را 207 می خواند در اوایل سال توسط ایران خودرو پیش فروش شد اما موعد تحویل آن با تاخیر 4 ماه روبه رو شد که طبق گفته ...

پویا بهرامی
پویا بهرامی منتشر شده در ۲۳ آذر ۱۳۹۵  |  ۱۵:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پژو 206+ یا آنطور که ایران خودرو آن را 207 می خواند در اوایل سال توسط ایران خودرو پیش فروش شد اما موعد تحویل آن با تاخیر 4 ماه روبه رو شد که طبق گفته مسئولان ایران خودرو، حصول اطمینان از کیفیت کار نهایی بوده است!

xbpzn000vr-w600-h600

در هر صورت در همین ماه 207 های ایران خودرو را می توان با پلاک در سطح شهر یا در نمایندگی های این شرکت مشاهده کرد و طبق گفته مسئولین ایران خودرو تمامی مدل های ثبت نامی تا آخر آذر ماه تحویل خریداران می شود.

ir1nu0h3fe-w600-h600

تا اواخر سال 91 زمانی که شرکت پژو به کلی با ایران خودرو قطع همکاری کرده بود مدل 207 بر روی خط تولید این شرکت حضور داشت و در دو نمونه دنده دستی و اتومات عرضه می شد.

kaezswxetb-w600-h600

تنها تفاوت مهم پژو 207 جدید با 206 در ظاهر و سطح آپشن های آن است و حتی ایران خودرو هیچ گونه اطلاع رسانی ای در مورد تفاوت های فنی یا کیفی مدل های 207 نسبت به 206 نکرده است.

این درحالیست که نمونه های قبلی 207 در بازار به عنوان خودروهایی با کیفیت تر از 206 شهرت یافته بودند که البته هیچ گاه سندی برای این گمانه زنی ارائه نشد.

i7uz2invxj-w600-h600

آپشن های رفاهی و امکانات پژو 207 سری جدید

حال پس از 4 سال تولید توقف، ایران خودرو دوباره به سراغ این مدل رفته است و با تجهیز آن به چراغ های جدید، آینه بقل و چند آپشن همچون پخش DVD، کروز کنترل، تنظیمات سیستم صوتی از روی فرمان و رهیاب ماهواراه ای عرضه می شود و در باقی موارد اشتراکی 100 درصدی با پژو 206 تیپ 5 ایران خودرو دارد.

wb5f47s6ld-w600-h600

سری جدید پژو 207 با قیمت قطعی 41 میلیون 900 هزار تومان تحویل داده شده است و قیمت نمایندگی و بازار آن هم تا 49 میلیون تومان بالا رفت اما پس از گذشت چند روز از عرضه مدل های ثبت نامی قیمت آن به قیمت کارخانه ای نزدیک تر شده است و این روزها می توان آگهی های فروش مدل های صفر کیلومتر پژو 207 را با قیمت های متفاوتی در محدود 45.500 تا 49 میلیون تومان مشاهده کرد.

با این حال خبر می رسد که در پی عرضه این سری جدید، قیمت مدل های قدیمی پژو 207 که برای سال ها دچار حباب کاذب شده بود سرانجام سیر نزولی در پیش گرفته و در واقع مالکین مدل های قدیمی 207 از عرضه این سری تازه دچار ضرر و زیان قابل توجهی شده اند.

ss2n3l1qmn-w600-h600

چندی پیش خبر تولید نسخه صندوق دار و اتوماتیک پژو 207 (SD) نیز رسانه ای شده بود که هنوز جزئیات بیشتری در مورد آن منتشر نشده است و کاملا مشخص نیست که ایران خودرو قصد عرضه این مدل به بازار ایران را قبل از پایان سال 95 دارد یا خیر.

حال سوالی که پیش می آید این است که آیا خودرویی که تنها چند آپشن اضافه و تغییر چهره جزیی به نسبت 206 معمولی دارد و تفاوتی هم بین سطح کیفیت آن با 206 معمولی دیده نمی شود، ارزش این رقم پرداختی را دارد یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • Mohammad Qadimi

    لطفا دوستانی که فقط انتقاد کردن میشه بگن چیکار کنن ملتی که پول خرید خودور بالای ۵۰ تومن ندارن؟؟؟ جوابتون باید جالب باشه

  • sepehri

    این ماشینارو حتی تو چین سوار نمیشن اگه ایران صادر کنه ماشینی که قطعاتش فوق چینی و مونتاژه ایرانه ما ملته ایران باید به قیمته ۲ برابره یه i20 هیوندا که از هر نظر عالیه و بروز هست واقعا افسوس .

  • 7.62mm

    فقط اتوماتش ارزش داره چون اتومات فقط ساندرو هست که اونم گرونتره

  • reza

    فقط بلدن اینه و داشبورد رو تغیر بدن بعدشم که۵میلیون رو قیمت اضاف کنن واقعا که...

  • javad ahmadi

    اشغالی مانند بغیه ی اشغال های خودرو ساز ها......من موندم این چه چیز جدیدی داره یا چه ظاهره زیبایی داره که این همه فیمتش شده....فقط بلدن مردم رو بچاپن.....دزدها....??

  • hamid saffarzadeh

    اینا چرا نمیمیرن؟؟؟

  • Ghost

    میخواین با وانت یهویی بدین بیرون ملت هم میخرن

  • سعید

    به نظرم همون 206 خوب بود لازم به این تغییرات نبود البته منظورم از همون همون 206 قبل از تحریم هاست که سنسور و سیم کشی هاش ایرانی نشده بود
    وگرنه هر جفتشون یه اشغال هستن

  • کیهان

    میان اینجا لوازم خودرو چینی رو مونتاژ میکنم میگن ایرانی ولی هرچی هست بهتر از اعتماد به نفس سایپا هست که میگه «سایپامطمئن»

  • pars

    اتوماتش کی میاد ؟ دستی دیگه بدرد نمیخوره . . .

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی