اپ استور از دسترس خارج شد؛ اولین حضور ماریو روی موبایل مشکلاتی برای اپل به همراه آورد
بالاخره انتظارها به پایان رسید و کاراکتر طلایی و دوست داشتنی نینتندو پا به دنیای بازی های موبایلی و پلتفرم iOS گذاشت. اولین حضور کاراکتر خلق شده توسط شیگرو میاموتو افسانه ای روی پلتفرمی به ...
بالاخره انتظارها به پایان رسید و کاراکتر طلایی و دوست داشتنی نینتندو پا به دنیای بازی های موبایلی و پلتفرم iOS گذاشت. اولین حضور کاراکتر خلق شده توسط شیگرو میاموتو افسانه ای روی پلتفرمی به جز کنسول های نینتندو، با استقبال بسیار زیادی همراه شد و همین مسئله مشکلاتی برای اپ استور ایجاد و این سرویس را برای مدتی از دسترس خارج کرد.
بسیاری از کاربران با ورود به صفحه اختصاص یافته به سوپر ماریو ران، به جای دریافت لینک دانلود با متنی رو به رو شدند که نشان دهنده از دسترس خارج شدن موقتی اپ استور بود. مشکل پیش آمده تنها به تعداد اندکی از کاربران محدود نبود و بسیاری از افراد در سرتاسر جهان به یک باره با این مسئله رو به رو شدند.
علاوه بر این، مشکل از دسترس خارج شدن صفحه ماریو ران، تنها به خود این بازی محدود نمی شد و صفحه اپلیکیشن های بسیاری نیز تحت تاثیر این موضوع قرار گرفتند. در حال حاضر مشکلات اپ استور توسط اپل پس از گذشت چند ساعت از شروع این مشکل بر طرف شد و مشتاقان تجربه سوپر ماریو ران می توانند با ورود به صفحه مخصوص این بازی به تجربه آن بپردازند.
سه مرحله اول به همراه ۲۰ ثانیه از اول مرحله چهارم به صورت رایگان قابل بازی است و پس از آن می بایست با پرداخت ۹.۹۹ دلار از تجربه این اثر لذت ببرید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

مازلدا میخوایم حالا برامون ماریو میزنه.
نینتندو باید یه انحصاری خشن و بزرگسالانه وخونین بزنه.
بازى عالى هست.يعنى انتظار نداشتم انقدر خوش ساخت از آب در بياد. برا اون دوستان متاسفم كه فكر ميكنن نينتندو مارو حساب نكرده يكم فكر كنيد ميفهميد مشكل از سياست خودمون هست چون موقع پوكمون گو هم ايران فورى فيلتر كرد گفت بايد سرورها وارد ايران بشه اون وقت اجازه ميديم.پس چيزى كه عوض داره گله نداره
che ajab to in site digiato ye nafaro didim ke manteghi comment gozasht.
مرسى از لطفت
دوستان هم از روى احساسات و وطن پرستى يه چيزى ميگن وگرنه خودشون هم ميدونن مشكل از اين طرفه كه همه دنيا مارو تحريم كردن وگرنه اين همه كشور آزادانه و در صلح زندگى ميكنن هيچ مشكلى هم ندارن
یعنیی انگولا تو کشوراش و ملیتاش هس اما ایران نیست!!!
چرا باید به یه بازی حالا هرچقدر هم خوب که اصلا مارو داخل ادم حساب نکرده پول بدم؟؟؟
اصلا برام قابل هضم نیست این موضوع
doste aziz iran to region kodom console nintendo bode ke alan bayad inja bashe , asan kodom console irano adam hesab mikone ke in dovomin baresh bashe , ja dare az masoulin ye tashakor vije dashte bashim babate in ghaziye
اين كه براي من اخطار ميده همش
اصن نميزاره وارد بازي بشم
بازیش فوق العاده است فوق العاااااده / والا یه بازی کنسول 60 دلار قیمت داره حالا 10 دلار بدی واسه یه همچین چیز عالی مشکلی ایجاد نمی شه ، به نظرم قیمتش خوبه
daghighan 100% , in dostan adat kardan ke poleshono khord khord ja haye dg bedan vali pol ye app ya game ke koli ham mitone jazab bashe nadan.
گرونه
سه مرحله اول به همراه ۲۰ثانیه از مرحله چهارم...۲۰ثانیه!!!!
یه باس فایت هستش که مسلما نمی خواستن توی حالت trial باشه و فقط می خواستن یه تیکه رو نشون بدن / کلا بعد هر 3 مرحله یه باس فایت هست
مسخره ترين گيم iOS بود اين ?
هرشرکتی بااین شرکت پول پرست همکاری کنه میشه عین خودش.