سازمان امنیت ملی آمریکا اعلام داشت، سیاست های تازه اوباما به طور کلی مانع از ثبت اطلاعات مسلمانان و عرب ها می شود. برنامه «ثبت ملی اطلاعات» که در تاریخ ۱۱/۹ میلادی توسط سیستم امنیت ملی ورود و خروج از خاک آمریکا ایجاد شد، با انتقادهای شدیدی از آن زمان تا کنون رو به رو بوده و بسیاری از منتقدین از این برنامه به عنوان سیاست هایی خصمانه علیه مسلمانان و عرب ها در آمریکا یاد می کردند.
با این حال به گفته نیما هاکین، سخنگوی وزارت امنیت ملی آمریکا، در سال ۲۰۱۱، برنامه ثبت ملی به دلایلی همچون بی استفاده و ناکارآمد بودن متوقف شد. علاوه بر این، با در نظر گرفتن سیاست های تازه توسط اوباما برای این موضوع، می توان از عدم دسترسی دونالد ترامپ برای استفاده از این برنامه در سیاست های نژادپرستانه اش اطمینان حاصل کرد.
با وجود اینکه، سیاست های تازه اوباما نمی توانند به جاه طلبی های ترامپ خاتمه دهند، اما تا اندازه بسیار زیادی می توانند مانع از اعمال سیاست های ضد مهاجرت او در قوانین آمریکا شوند. تا کنون نزدیک به هشتاد هزار نفر از ۲۵ کشور مختلف برای ماندن در خاک آمریکا مجبور به تمکین از برنامه ثبت ملی اطلاعات شده اند که از تمامی آن ها پس از مصاحبه های دوره ای وزارت امنیت ملی، اطلاعاتی همچون عکس و اثر انگشت نیز گرفته شده است.
این خبر در حالی منتشر شده که به تازگی شرکت های بزرگی همچون گوگل و مایکروسافت از تعهد به ارائه اطلاعات مسلمانان به دولت ترامپ سر باز زدند. علاوه بر این، خبرهایی مبنی بر همکاری پلانتیر (شرکت استخراج کننده اطلاعات که توسط مشاور فناوری شخص ترامپ بنیان گذاری شده است) با آژانس محافظت از مرزهای آمریکا برای تعقیب مهاجرین غیر قانونی به گوش می رسد.
باز هم عوام فریبی. باز هم القای وجود داشتن امریکایی خوب و امریکایی بد.
سیاست امریکا از 200 سال پیش هیچ تغییری نکرده. فقط استعمار و استعمار و استعمار. اوباما و ترامپ کوچکترین تفاوتی ندارن. توی همین خاور میانه ما چه جنگها ک اوباما استارت نزد. چه جنایتهایی ک همین امریکا در حق ما نکرد، اونوقت نمیدونم چه جوری بعضی از هموطنها عشق به امریکا و سبک زندگی غربی تبدیل شده به همه داشته شون از زندگی.
:/
مقصر اصلی خود امیکاست اگه به تاریخ نگاه کنید متوجه می شید دولت امیکا جریان های افراطی و خارج از اسلام رو بطور غیر مستقیم رهبری و هدایت می کنه تا از وحدت مسلمانان جلوگیری کنه
توماس جفرسون بنیان گذار ایالات متحده:دموکراسی (ک برای مردم آمریکا گذاشتیم از زندگی کوروش بزرگ تاثیر گرفته است)منبع:سایت وزارت خارجه آمریکا
توماس جفرسون بنیان گذار ایالات متحده (آمریکا:دموکراسی ک برای مردم گذاشتیم از زندگی کوروش بزرگ تاثیر گرفته است)منبع:سایت وزارت امورخارجه آمریکا
ولی به نظرم باید زیر نظر بگیرن مسلمونها رو. تجریبه سالها زندگی به اینها نشون میده هرچه مومن تر باشن خطرناکترن .
اول اینکه چقدر مطلب رو گنگ نوشتید! دوم اینکه از طرفی هم میشه به سیاست های ترامپ حق داد! مسلمان ها در هیچ جای دنیا حتی در کشور خودمون هم با هم متحد نیستن! وقتی داعش، القاعده، طالبان و امثالهم ادعای مسلمانی میکنن و سر مردم رو میبرن توقع نداشته باشید که با مسلمان ها خوب رفتار کنن. در حال حاضر در خارج از ایران یا مردم ایران رو نمیشناسن یا فکر میکنن زن ها توی گونی خودشون رو میپیچونن (اشاره به چادر) و مردها از شتر برای رفت و آمد استفاده میکنن و فکر میکنن که ما عرب هستیم نه آریایی!!! این چیزی هست که مردم دنیا از ایران میدونن!! خود بزرگ بینی ما باعث شده الکی فکر کنیم که دنیا مارو میشناسه و برای همین نباید به مسلمان ها توهین کنه. با عرض شرمندگی، این دقیقا چیزی هست که اکثریت اروپایی ها و آمریکایی ها فکر میکنن در ایران هست و به همین دلیل هست که ما رو هم با این گروه های افراطی یکی میدونن!!
اینکه در خارج از کشور ما رو با اعراب اشتباه میگیرن تقصیر مردم ما نیست.سیاست های نظام مقدس اینجوریه!
من نمیدونم چرا همه رو به یه چوب میزنن!!!! ?
زیاد طول نمی کشه ادم بمیره بعد از مرگ همه پشیمون می شیم بعضی ها بدجور پشیمون می شن
بسیاری از مسلمانان در کشورهای اروپایی و غرب زندگی میکنند و حقوق برابر با دیگر شهروندها دارند .. اینهایی که زیادی به اعتقادات خود باور دارن و در بلاد کفر سکنی گزیده اند و از امکانات آنها استفاده میکنند و در کمال بیشرمی خشتک دریده اند و مردم غیر مسلمان آنجا را نجس و کافر مینامند چرا به خراب شده های خود باز نمیگردند.!
این خشکه مذهبهای افراطی که اتفاقا" زیاد هم هستند ها همه جا را به گند کشیده اند .
اینجاست که تر و خشک با هم به پای افراطی ها میسوزند ...
برو درس های دینی و... بخون
اینکه نجس هستند یا نیستند بستگی به مرجع تقلید و ... داره بنظرم شما اشنایی با اسلام نداری
واقعن دمت گرم
بعد این کشور در مورد حقوق مردم و برابری حرف میزنه و یکسری زودباور هم باور میکنند
سخت است فهماندن نکته ای ب کسی ک منافعش در نفهمیدن است