ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر زنده ای از موبایل اندرویدی میان رده نوکیا

سال آینده کمپانی نوکیا به لطف همکاری با شرکت HMD Global پا به عرصه رقابتی تلفن های هوشمند اندرویدی خواهد گذاشت و اینطور که شواهد نشان می دهد فنلاندی ها قصد دارند با توپ پُر ...

حسین آدینه
حسین آدینه منتشر شده در ۴ دی ۱۳۹۵  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سال آینده کمپانی نوکیا به لطف همکاری با شرکت HMD Global پا به عرصه رقابتی تلفن های هوشمند اندرویدی خواهد گذاشت و اینطور که شواهد نشان می دهد فنلاندی ها قصد دارند با توپ پُر به میان بزرگان برگردند.

بعد از نشر اطلاعات و تصاویر از برخی از مدل های احتمالی موبایل های اندرویدی نوکیا که به معرفی و عرضه حداقل یک پرچمدار و چند میان رده اشاره داشتند، تصویر زنده جدیدی از موبایلی با برند نوکیا فاش شده که از وجود میان رده دیگری حکایت دارد.

این تصویر که پنل جلویی تلفن هوشمند مورد بحث را نشان می دهد، ضمن نمایش برند نوکیا در بالای بدنه، جایگیری دکمه فیزیکی هوم (احتمالاً مجهز به سنسور اثر انگشت) و دکمه های لمسی بازگشت و ناوبری اندروید در خارج از نمایشگر را بازگو می کند.

nokia-leaked-1-e1482515514274-w600

با توجه به اینکه از این موبایل به عنوان دیوایسی میان رده یاد می شود، می توان یکی از چیپست های سری 600 اسنپدراگون و رم 2 یا 3 گیگابایتی را برای آن متصور شد.

به علاوه با توجه به سابقه نوکیا در زمنیه تولید موبایل های همراه، بهره مندی دوربین این تلفن هوشمند از لنز کارل زایس نیز محتمل به نظر می رسد.

پیش بینی می شود این موبایل احتمالی همراه با سایر مدل های پیش تر ذکر شده در جریان مراسم اختصاصی نوکیا در کنگره جهانی موبایل 2017 که اسفند ماه برگزار می شوند، رسماً معرفی گردند.

nokia-leaked-2-e1482515534166-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • عموجانی

    امیدوارم مث گوشیای قبلیش خلاقیت و کیفیت داشته باشه.

  • CATer

    منم مثل خیلیا با نوکیا خاطره ها دارم
    هنوز یه 6630 دارم عین تراکتور کار میکنه?البته بازنشسته شده و رفته توی ویترین
    اما حس خوبی به نوکیای جدید ندارم! نمیدونم چرا
    باید صبر کنیم بیاد ببینیم چه میکنه
    حسم میگه موفقیت سابق رو کسب نمیکنه؛ ولی امیدوارم موفق بشه

  • علیرضا بدری

    از جلو ک خیلی توپه

  • امیر رحیمی

    چرا دکمه فیزیکی؟

    • hossein

      شاید حسکر اثر انگشت

  • saeed_ebrahimi

    وای خدایا داره دوباره برمیگرده
    ? ? ?

  • احمد سالمی

    خود آرمش خیلی حرف داره

  • Meysam-Tn2

    لوگوشو ببین فقط?

  • farcry

    power hahaha

  • ghjjjd

    ??

مطالب پیشنهادی