ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت و مشخصات فنی تیگو 5 فیس لیفت اعلام شد

حدود یکسال از رونمای نسخه اولیه چری تیگو 5 به عنوان اولین خودرو چری در بازار ایران می گذرد و حالا شرکت مدیران خودرو به عنوان متولی برند های MVM و چری به شکل هماهنگ ...

سپهر زنگنه
سپهر زنگنه منتشر شده در ۴ دی ۱۳۹۵  |  ۲۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

حدود یکسال از رونمای نسخه اولیه چری تیگو 5 به عنوان اولین خودرو چری در بازار ایران می گذرد و حالا شرکت مدیران خودرو به عنوان متولی برند های MVM و چری به شکل هماهنگ با بازار چین، نسخه فیس لیفت چری تیگو 5 را در ایران معرفی کرده است.

img_20161221_194028-600x450

تیگو 5 با پیشرانه ای 2.0 لیتری با قدرت 139 اسب بخار و گیربکس CVT توانسته در طول یک سال گذشته نظرات مساعد خریداران را به سوی خود جلب کند. در واقع عدم استفاده از تکنولوژی توربو چارجر در این موتور در مقایسه با جک S5 اتوماتیک باعث شده که خریدارانی که نسبت به دوام و کیفیت فنی خودرو حساس هستند با خیال آسوده تری به سراغ چری تیگو 5 بروند.

img_20161221_194548-600x450

آنچنان که بر اساس آمار و ارقام مسئولان چری، این خودرو فروش خوب 12000 دستگاهی را در بازار کشورمان تجربه کرده که با توجه به قیمت 87 الی 97 میلیون تومانی نسخه اولیه چری تیگو 5، رقم درخور توجهی به نظر می رسد.

img_20161221_194145-600x450

حالا اما نسخه فیس لیفت با چراغ جلو متفاوت و مجهز به نوار LED به خوبی از نسخه قدیمی تر قابل تمایز است. به غیر از این تغییر حدود 21 تفاوت ظاهری جزئی دیگر نیز در مدل فیس لیفت شده چری تیگو 5 لحاظ شده و آپشن های رفاهی خودرو نیز در نسخه فول به بالاترین سطح ممکن ارتقا یافته است.

img_20161221_194535-600x450

img_20161221_193820-600x450

از جمله مهمترین این تغییرات می توان به بزرگتر شدن صفحه نمایشگر 8 اینچی، اضافه شدن گرم کن صندلی ها و آینه های جمع شونده برقی، سیستم سنجش فشار بار تایرها (TPMS) اشاره کرد.

همچینن تیپ فول آپشن (اکسلنت) چری تیگو 5 تقریبا به تمامی سامانه های الکتروینکی ایمنی روز جهان از ABS و ESP گرفته تا سیستم جلوگیری از حرکت رو به عقب در شیب مثبت (HHD بر اساس نامگذاری چری) مجهز است.

گارانتی چری تیگو 5 فیس لیفت نیز مانند نسخه قبلی و دیگر محصول چری در ایران (آریزو 5) پنج سال یا 150 هزار کیلومتر در نظر گرفته شده است و از این جهت، مدیران خودرو یکی از بالاترین گارانتی را در میان خودروهای مونتاژی ارائه می دهد.

img_20161221_194351-600x450

قیمت چری تیگو 5 فیس لیفت در نسخه LUXURY حدود 94 میلیون تومان اعلام شده است اما این تیپ در واقع لوکس ترین مدل چری تیگو 5 به حساب نمی آید و مدل کامل تر و فول آپشن EXCELLENT با قیمتی در حدود 100 میلیون تومان، ضمن ارائه کامل ترین امکانات رفاهی لقب گران قیمت ترین خودرو چینی مونتاژی بازار را نیز از آن خود کرده است.

img_20161221_194612-600x450

جالب است بدانید که براساس نتایج آزمون کیفیت سازمان بازرسی کیفیت (ISQI) چری تیگو 5 اخیرا با بهبود کیفیت، موفق به کسب سه ستاره کیفی شده است که در رده قیمتی خود این مدل را با خودروهایی نظیر کیا سراتو مونتاژی سایپا هم تراز می کند.

img_20161221_194419-600x450

با این حال از مهمترین رقبای چری تیگو 5 فیس لیفت در بازار می توان به جک S5 اتوماتیک و BYD S6 اشاره کرد که البته در صورت صرف نظر از ابعاد با بودجه ای در حدود 100 میلیون تومان خرید سنگ یانگ تیوولی نیز امکان پذیر است، هرچند که برای تحویل گرفتن این خودرو باید چندین ماه منتظر بمانید.

img_20161221_193946-600x450

مدیران خودرو علاوه بر شرایط فروش نقدی، شرایط فروش اقساطی منعطفی را نیز برای چری تیگو 5 فیس لیفت در نظر گرفته است که شامل ارائه وام های 40 یا 50% قیمت کل خودرو با کارمزد های منعطف 15 الی 20 درصد و مهلت بازپرداخت 12، 18 و 30 ماه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • Mahdi Afshar

    با سلام.عاشق تیگو 5هستم.اما چون اقازاده نیستم وحقوق نجومی نمیگیرم نمیتونم یکی بگیرم..ما کارمندهابدبخت بدنیا امدیم وبیچاره از دنیا میریم..حسرت خیلی چیزارم می خوریم.حقوقمونم به سربرج نمیرسه...آقازاده پولدارها سوارشن ما مثل همیشه نظاره گریم

  • azar.asanro Asanro

    مقایسه بین یه خودروی چینی نو با یه خودروی دست دو کره ای یا ژاپنی مثل خریدن یه اسب معمولی یا یه خر خوشگله ...شما کدوم رو ترجیح میدید؟ اسب هر چی هم پیر باشه اصیله، میگن مادیون ، کهر، عرب، ترکمن ولی به کلیه مارکهای ماشین چینی تو ایران میگن ماشین چینی یا شاسی بلند حسرتی :)))))

  • Zargar Safa

    میخواهم گرمکن واینه نصب کنم قیمت میخواستم؟

  • mh mh

    من تازه خریدم هر که میاد میگه این ماشین چینه در مقابل پولش عالیه یعنی کار چینه باور نمی کنیم اما چند نکنه جزئی اما موقع استفاده واقعا ضروری مثلا شب بعضی ازکلیدهاروشن نیستند مثل کلید حالت اسپورت واکو موقع استفاده مثل آدم کور متوسل به حس لامسه بشی یا داشبورد وسرنشین پوشتی چراغ نداره و یک نکته مهم مانیتور ۸اینج با کیفیت وسرعت عالی... اما جی پی اس نداره که برای مسافرت بی نهایت زروری مثلا با خانواده مرکز یک کلانشهر تو ترافیک هیچ جا بلد نیستی گیر افتادی بدون جی پی اس با هزار مشکل حداقل ۳ساعت طول میکشه تا در بیای ولی با جی پی اس نیم ساعت اونای که استفاده کردن می دونند چه نعمتیه ?

  • Ebrahim Vahidi

    ضمنا نوع اکسلنت این خودرو آپشن های زیر رو هم داره;
    سیستم کنترل هرزگردی، سیستم کمکی ترمز، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش و سیستم کنترل لغرش

  • Ebrahim Vahidi

    از زحمت دیجیاتو برای این گزارش تشکر می کنم اما تعجب میکنم که چرا آپشن های این خودرو بصورت کامل منعکس نشده. از سنسور باران، سنسور نور، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، تهویه دو کاناله، دوربین دید عقب همراه با خطوط داینامیک، گیربکس cvt با حالتهای اکو و اسپرت، دی لایت، چراغ های STOP نئون، صندلی برقی راننده، اینترفیس روی فرمان، کروزکنترل، آینه مرکزی الکتروکرومیک، آینه های برقی و تاشونده برقی همراه با گرمکن و مهمتر از همه موبایل مپینگ و نرم افزار اختصاصی Cloudrive chery سخنی به میون نیومده؟
    بازم واسه تلاشتون متشکر

  • darksider

    تمام اونایی که میگن کاش بالاتر از پراید داشتن بعد میومدن به همه چی میگفتن اشغال
    واقعا من نمیدونم تو ذهن این افرادی که حتی پول خرید یه پراید صفر کیلومتر ندارن و به همه چی میگن اشغال چی میگدره
    یه مثل معروف داریم در مورد همچین افرادی گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف
    هیچوقت از رو اسم یه ماشین در موردش قضاوت نکنین یه بار اقلا از نزدیک ببینین سوار شین بعد بیاین بگین اشغال

  • sharjak.net

    چراغاش قشنگه:microsoft:

  • NB BOY

    یه آشغال چینی دیگه

  • H@med

    70 تومن تهش.بیشتر نمی ارزه

    • Ghost

      ۷۰ تومن ؟! میدونی قشر متوسط چه دهنی ازشون ساف میشه بخوان ۷۰ تومن در بیارن ؟ اونم بدی پای این آشغال چینی

      • Ebrahim Vahidi

        ظاهرا به نظر بعضیا مشکلی نیست که ۴۷ میلیون پای آشغالای ایرانی بدیم...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی