روزیاتو: آنچه دونالد ترامپ نمی داند؛ مروری بر تمامی سلاح های هسته ای مرگباری که آمریکا در اختیار دارد
ترامپ به زودی رسماً عهده دار سمت ریاست جمهوری ایالات متحده ی آمریکا خواهد شد، اما با این وجود هنوز هم رفتارهای غیر عادی و اظهار نظرهای جنجالی اش ادامه دارند. او در آخرین صحبت ...
ترامپ به زودی رسماً عهده دار سمت ریاست جمهوری ایالات متحده ی آمریکا خواهد شد، اما با این وجود هنوز هم رفتارهای غیر عادی و اظهار نظرهای جنجالی اش ادامه دارند. او در آخرین صحبت های خود تاکید بر تولید و ابداع سلاح های هسته ای بیشتر توسط کشورش کرده؛ حرف هایی که سبب شده وی را به نا آگاهی در مورد داشته های آمریکا در زمینه مورد بحث متهم نمایند.
در همین راستا روزیاتو در یکی از مطالب اخیرش مروری داشته بر تمامی سلاح های هسته ای که هم اکنون ایالات متحده در اختیار دارد و ظاهراً آقای ترامپ از آنها بی خبر است. اگر تمایل دارید در این زمینه اطلاعات بیشتری را کسب نمایید، توصیه می کنیم سری به این پست خواندنی زده و آن را از نظر بگذرانید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اخی حیونی روسیه نمیخواست نصف خاک دوتا کشور تصرف کنه یهویی تصرف کرد کشتارهای چچن هم که یه عده مسلمونن دیگه مهم نیست من نمی فهمم خون مسلمان های اویغور چین یا چچن تو روسیه چه فرقی با مسلمون های فلسطین داره
واقعا که تعجب میکنم چه طور ملت توی عصر رسانه های اجتماعی همچنان اسیر پروپاگاندا رسانه های خاص هستن
مقصر قضیه اوکراین اروپا بود امیکا بدتر نباشه بهتر نیست جوری عمل می کنه که همیشه خودشو بهترین جلوه بده
چرا که نه
وقتی دنیا دست دیوانه هاست باید دیوانه وار عمل کرد مطمئن هستم اگه آمریکا نبود اروپا زیر چکمه های پوتین له بود
نمونش اوکراین و گرجستان که خیلی راحت تسلیم ارتش روسیه شدن
تازمانی که چین و روسیه راحت کشور ها رو ضمیمه خودشون میکنن
وجود یه قدرت بزرگ مثل آمریکا از ضروریات مناسبات بین المللی هست
دوستان عزیز نگید آمریکا فلان بهمان لطفا به باج هایی که ما به روسیه و چین دادیم نگاه کنید توی تاریخ معاصر بی سابقه هست کم از معاهده ترچمن چای نداره
یه سری هم به بمب اتم های برادر "پوتین" بندازین بد نیست
نمیدونه؟؟
پس توصیه میکنم شما بری رییس جمهور آمریکا بشی
چطوره؟نگران نباش من خودم با یه تماس ساده کاری میکنم بی سرو صدا ترامپ استعفا بده
هدفتون از گذاشتن اینجور پست ها چیه
قدرت نظامی آمريكا،موشک های آمريكا ، سلاح های اتمي آمريكا ،جنگنده های امریکا اینا یعنی چی موضع خاصی داري هدف خاصی داری ?
پست قشنگی به نظر من
نصف قدرت برای پیروزی مقابل دشمن ، علم نسبت به امکانات و توانایی های دشمنه
نه اینجوری که صدا و سیما میگه امریکا عددی نیست و ما عالی هستیم
نه این خوش خیالی هست
باید دشمن رو کامل بشناسیم
نمی داند؟ هه