ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت: 2017 سال اسکورپیو است

مراسم E3 سال پیش، مایکروسافت در کنفرانس خود با خبر معرفی کنسول میان نسلی جدید همگان را شگفت زده کرد. این کنسول جدید که با نام رمز اسکورپیو (Scorpio) شناخته می شود، زمستان عرضه خواهد ...

پدرام بهادری
پدرام بهادری منتشر شده در ۱۴ دی ۱۳۹۵  |  ۱۶:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مراسم E3 سال پیش، مایکروسافت در کنفرانس خود با خبر معرفی کنسول میان نسلی جدید همگان را شگفت زده کرد. این کنسول جدید که با نام رمز اسکورپیو (Scorpio) شناخته می شود، زمستان عرضه خواهد شد. از این رو، مایکروسافت در آستانه عرضه اسکورپیو، شروع به هایپ و تبلیغ آن کرده است.

در میان مدیران اجرایی مایکروسافت، آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg) در صفحه توییتر خود نوشت:

آرون گرینبرگ

آرون گرینبرگ

سال 2017 فرا رسیده، سال پروژه اسکورپیو، برای هیولا آماده هستید؟

فیل اسپنسر، رئیس برند اکس باکس نیز گفت:

«سال جدید، سال خوبی خواهد بود و ما روی عناوین مختلف، پلتفرم، شبکه اکس باکس لایو، سخت افزار و فراهم کردن اوقاتی خوش برای شما کار می کنیم. من منتظر آن هستم تا زمان معرفی بازی ها، هایپ کنم.»

آیا شما هم برای عرضه کنسول میان نسلی جدید مایکروسافت هیجان زده هستید؟ نظرات خودتان را با دیجیاتو به اشتراک

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Parsa MSH

    قدرت باشه ولی د لست آف آس نباشه قدرت باشه ولی گاد آف وار نباشه قدرت باشه ولی آنچارتد نباشه دیگه قدرت چه فایده ای داره

    • st

      اینقد انحصاری انحصاری نکنید بابا کشتین خودتونو با یه گاد اوف وار .یه آنچارد . ایکس باکس وانم کم انحصاری نداره .gear of war4.....forza horizon3.....recore.....هیلو پنج....تازه هیلو وار دو هم تا چن وقت دیگه میاد ...کوانتوم بریک....فورزا موتور اسپرت6....

  • Mohammad Kh

    هیولا چه بدرد میخوره وقتی که بازی انحصاری درست و حسابی نداره. چه قدرت 1000 ترافلاپس باشه چه 1 ترافلاپس حرف اول و آخر هر کنسول رو انحصاری هاش میزنن.

  • margbal

    کو تا یک سال دیگه... سال دیگه همین موقع روانه بازار میشه.... یعنی تو ایران تا حباب قیمتش بشکنه میشه یک سال نیم دیگه... اونوقت ps4 pro الان تو بازاره با قیمت خوب
    مایکرو اگه مشتری داره بخاطر برند قدیمیش هست نه چیز دیگه

  • salari

    تا زمانی که مایکوسافت بخواد به خاموش کردن دستگاه با صدا و چیز های مزخرف ترفدار پیدا کنه ابی از ایکس باکس گرم نمیشه ملت میرن پول میدن کنسول بازی بگیرن نه وسیله ی که باهاش پاورپوینت درست کنن اصل دوتا بازی مشتی انحصاریه انچارتد ، گاد او وار ، ...
    رو گرافیک کار کنه نه سیو بازی ببینید گرافیک بازی های ps4 چقدر بهتره

مطالب پیشنهادی