ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا تا پایان امسال حداکثر هفت موبایل اندرویدی را روانه بازار می کند

اگر بابت خبر انتشار 4 موبایل اندرویدی نوکیا در سال 2017 هیجان زده بودید، امروز خبر بهتری برایتان داریم: تا پایان امسال نه تنها چهار عدد، بلکه 6 یا 7 موبایل اندرویدی نوکیا روانه بازار ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۱۵ دی ۱۳۹۵  |  ۱۳:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر بابت خبر انتشار 4 موبایل اندرویدی نوکیا در سال 2017 هیجان زده بودید، امروز خبر بهتری برایتان داریم: تا پایان امسال نه تنها چهار عدد، بلکه 6 یا 7 موبایل اندرویدی نوکیا روانه بازار خواهند شد.

تصویری که در بالای متن خبر آن را مشاهده می کنید در یکی از رویدادهای کمپانی Avaxx گرفته شده؛ شرکتی که توزیع قانونی محصولات نوکیا/مایکروسافت را در کشور مالزی بر عهده دارد. به استناد نوشته های این اسلاید نوکیا تا پایان سه ماهه دوم سال 2017 حداقل 6-7 مدل اسمارت فون اندرویدی را روانه بازار خواهد کرد؛ از مدل های پایین رده و میان رده گرفته تا موبایل های قدرتمند و پرچمدار.

همانطور که در گزارش های قبلی آمده بود، یکی از اولین موبایل های آینده این کمپانی فنلاندی Nokia D1C است؛ دیوایسی میان رده با نمایشگر 1080p که مثل تمام موبایل های دیگر این شرکت در سال 2017 از اندروید 7 نوقا بهره مند خواهد بود.

البته آماری که در تصویر ارائه شده مربوط به دستگاه هایی هستند که امسال در مالزی منتشر می شوند، بنابراین در حال حاضر نمی دانیم که چند موبایل اندرویدی نوکیا وارد بازار ایالات متحده آمریکا خواهند شد. در هر صورت امیدواریم که در رویداد ماه آینده ای که نوکیا و HMD در MWC 2017 برگزار می کنند اطلاعات بیشتری در این خصوص به دستمان برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • عموجانی

    همچنین از ویژگی گوشی های قبلیش هم استفاده کنه.

  • saeed_ebrahimi

    نه به اون شوریه شور، نه به این بی نمکی! ? ولی امیدوارم که زودتر بیاد

  • Meysam-Tn2

    ایوول ... اگ سنسور انگشت داشته باشه و زیر ۹۰۰ میخرم

  • navidkalkali

    شیائومی عشقه با کیفیت و ارزان!

  • آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟
    خیلی خیلی دیرکرد نوکیا این کار رو باید 5 سال پیش انجام میداد

  • آریا

    فقط امیدوارم اندروید خالص استفاده کنه تا هم مثل تاچ ویز سامسونگ سنگین نباشه هم اپدیت سریعی داشته باشه

مطالب پیشنهادی