ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لومیا بازگشت؛ موجودی برخی از مدل ها در استور مایکروسافت مجدداً افزایش یافت

تنها یک هفته پیش بود که موجودی موبایل های لومیا در استور مایکروسافت تمام شد و کاربران تنها قادر به تهیه نسخه سفید رنگ لومیا 950 بودند. سه روز بعد، موجودی تمام دستگاه ها به ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۱۷ دی ۱۳۹۵  |  ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تنها یک هفته پیش بود که موجودی موبایل های لومیا در استور مایکروسافت تمام شد و کاربران تنها قادر به تهیه نسخه سفید رنگ لومیا 950 بودند. سه روز بعد، موجودی تمام دستگاه ها به پایان رسید و از آن جایی که دیگر گزینه مربوط به ثبت نام در خبرنامه برای آگاهی از افزایش موجودی به چشم نمی خورد، بسیاری تصور کردند که فروش سری لومیا برای همیشه متوقف شده است.

اما مایکروسافت یکی از آن کمپانی هایی است که همواره ما را غافلگیر می کند و اخیراً 4 موبایل لومیا را مجدداً به لیست موجودی های استور خود اضافه کرده است. از جمله این دستگاه ها می توان به لومیا 640 اکس ال (149 دلار)، لومیا 950 (با قیمت 399 دلار) و لومیا 950 اکس ال (499 دلار) اشاره کرد.

پیش از این انتظار می رفت که فروش تمام این موبایل های هوشمند لومیا تا پیش از پایان سال 2016 میلادی متوقف شود و دقیقاً به همین خاطر، اتمام موجودی آنها جای تعجب نداشت؛ در واقع از عمر لومیا 640 اکس ال نزدیک به دو سال می گذرد و سایر موبایل ها نیز بیش از 1 سال پیش به بازار عرضه شده اند.

در هر صورت هنوز مشخص نیست که این موبایل ها تا چه مدتی در استور مایکروسافت باقی می مانند اما می توان حدس زد که بزودی، موجودی آنها دوباره به پایان رسیده و برای همیشه کنار گذاشته شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • behzad_izadi

    هرچقدر میخام ب کارای ماکروسافت خوش بین باشم بازم انقدر بدقولی سرو صداهای الکی دیدم که منو متقاعد میکنه این شرکت اون ماکروسافت گذشته نیست! آخه این چه سیستم عاملیه برای گوشی زده!!! بدتر از اون روی پی سی هم تر زده کسی صداشو در نمیاره شما ماشین حساب ویندوز ده رو باز - برنامه فتو را باز کن و ... حالا برو ویندوز 7 کار کن ده اخه این شرکت چیکار داره میکنه؟ اصلا گوشی زدنت چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • toys

    زیاد با ویندوزموبایل کار کردم ولی هیچوقت هیجان زده ام نکرد
    چیزی نبود که عامه مردم خوششون بیاد.یه جورایی بیش از حد رسمی و خشک بود.باگ های زیادی هم داشت.دو سه بار به کل هنگ کرد توی نیم ساعتی که تونستم باهاش کار کنم(لومیا 650)

  • FarhaD

    خودمونیم این لومیا رو مایکروسافت بد جور به لجن کشید حالا هم شده مثل جنازه متحرک یه روز هست یه روز نیست...

    • MojtabaHere

      کامنتت لایک داشت ?
      لومیا از اولش هم ماله مایکروسافت نبود، مال نوکیا بود.
      نوکیا مایکروسافت رو نفرین کرد ?

      • Rivekan

        اتفاقا برند لومیا حاصل همکاری نوکیا و مایکروسافت بود، یک طرف لومیا مایکروسافت بود،
        اما واقعیت این هست که تغییر مدیرت مایکروسافت به لومیا خیلی ضربه زد، نادلا نگاه هیجانی و خوشبینانه بالمر به لومیا نداشت و روند توسعه لومیا رو قطع کرد به نظرم کلا خرید نوکیا اشتباه بود، بالمر باید اون همه پول مفت که به نوکیا تقدیم کرد را صرف استخدام مهندسین سخت افزار، طراحی و.. از سامسونگ و اپل و شرکت های معروف می‌کرد و تیم سرفیس تجهیز تر می‌شد.

        • Alecferaa

          البته مایکروسافت نوکیا رو خیلی کمتر از ارزش واقعیش خرید... در واقع خود مایکروسافت با ضعیف کردن نوکیا ارزش اون رو پایین آورد تا بتونه راحت بخردش!

  • MojtabaHere

    ??

  • TeChNoLoGy

    معلوم بود الکی مایکروسافت دنباله این گوشیو به این زودی قطع نمی کنه:microsoft: :microsoft:

مطالب پیشنهادی