ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این باگ های دردسرساز؛ انتشار آپدیت اندروید 7.0 برای HTC 10 متوقف شد

به روز رسانی اندروید 7.0 و به دنبال آن نسخه شماره 7.1.1 این روزها به چالش اصلی توسعه دهندگان موبایل جهان بدل شده و همانطور که می دانید در حال حاضر ال جی، سونی، HTC ...

حسین آدینه
حسین آدینه منتشر شده در ۲۶ دی ۱۳۹۵  |  ۰۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به روز رسانی اندروید 7.0 و به دنبال آن نسخه شماره 7.1.1 این روزها به چالش اصلی توسعه دهندگان موبایل جهان بدل شده و همانطور که می دانید در حال حاضر ال جی، سونی، HTC و یک یا دو برند دیگر مراحل عرضه آپدیت را آغاز کرده اند.

کمپانی تایوانی HTC برنامه جدید را با موبایل پرچمدارش شروع کرد، اما حالا خبر می رسد که انتشار به روز رسانی اندروید 7.0 برای HTC 10 متوقف شده است.

این اتفاق ساعاتی پیش توسط واحد آلمان شرکت مورد بحث از طریق شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی گردیده و دلیل آن هم حضور باگ های بسیار متعدد و آزاردهنده یاد شده است.

جزئیات دقیق باگ ها تا اینجای کار مشخص نیست و البته تاریخ انتشار مجدد این سیستم عامل تعیین نشده است.

از طرفی هنوز معلوم نیست آیا باگ های کشف شده در نسخه به روز رسانی شده تمام مناطق جغرافیایی تحت پوشش HTC حضور داشته اند یا فقط محصور به محدوده ای خاص هستند.

چنانچه یکی از کاربران موبایل پرچمدار HTC هستید، وضعیت به روز رسانی و نسخه سیستم عامل موبایل خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • amir leo

    اچ تی سی اشغالع.منم مشکل باگ رو دارم هی ویروس نصب میشه رو مخه

  • Ashi Mashi

    سلام ممنون ا مطلبتون.گوشی منgalaxy s6ه چن روز پیش آندرویدشو آپدیت کردم به ۷ الان کند شده باگ میزنه قفل میکنه درکل آپشنای خوبی آورده ولی این کند بودنش رو اعصابه

  • Mohammad Partovi

    برا من دیروز آپدیت داد، طاهرا مشکلات اندروید 7 رو حل کردن، در ضمن رابط اعلان هاش خوشگل تر شده و نایت مد و دیتا سرور هم اضافه شده که واقعا کارایی دارن

  • navid parhiz

    از الان تا ۳هفته دیگه ۱۰۰℅ میاد ، تیم تخصصیشون داره باگ ها رو برطرف میکنه و گفته بیلد ۴۰۴ اروپا نسخه آنلاک نهایتا تا ۳ هفته دیگه میاد. اینم لینکش
    http://www.phonearena.com/news/Android-7.0-Nougat-for-HTC-10-on-hold-rollout-could-be-resumed-in-three-weeks_id90015

  • navid parhiz

    آقا واقعا دمتون گرم که پیگیر شدید

  • hamed falehi

    اینم از شانس ما

    • HRSJAMEI

      واقعا عجب شانسی داریم اینطوری پیش میره آخر سال دیگه شاید آپدیت بده

  • Rivekan

    سامسونگ آپدیت هاش دیرتر میا ولی مثل این گند نمی‌زنه ?

    • htc lover

      خخخخ اتفاقا اصلا اهمیت نمیده و پر از باگ میده و سرعت گوشیاش میاد پایین

    • salaa

      به نظر من شما فروشنده سامسونگی،یا اینکه فقط سامسونگ داشتی و نمی‌دونی رام های htc چقدر عالی و قدرتمند هستن

  • @ _ @

    سامسونگ آدمو پیر میکنه تا بره آپدیت بده ولی وقتی میده حتی 1 کرش هم نداره و کلی قابلیت اضافه اندروید هم داره

    • htc lover

      تو که راست میگی

    • Erfaan Zandii

      خخخخخ !!

    • مهرداد علیخانی

      دوست عزیز حرفی تخیلی زدی که در مخیله من نگنچید. دوستم گلکسی نوت 4 داره پس از آپدیت اخیر منوی قلم از کار افتاده. برادرم نوت 5 داره 3 ماهه داره رام عوض میکنه که بتونه از باتری خوره گوشی کم کنه ولی نشده که نشده.

      • همایون

        اصلا اگه بخوام از دردسر‌هایی که سامسونگ برام درست کرده بگم تعجب می‌کنی، من خودم هیچ موقع تغییرات زیاد رو OTA نمی‌کنم، همیشه کیلین اینستال می‌کنم ولی این دفه رام تب اس ده اینچی به نفر رو فلش کامل زدم و تبلتش بالا نیومد و بعدا توی اینترنت دیدم که بقیم همین مشکل رو داشتن و راه حلش فقط فکتوری ریست و پاک کردن دیتا بود.

        • htc lover

          همایون تعمیر کاری داداش

  • ali/reza

    من ۱۰ داشتم ، فوق العاده بود ، منتظر ۱۱ هستم...

    • HRSJAMEI

      HTC 11 تولید نمیشه فقط روی سری U کار می کنه

  • همایون

    والا من گوشیمو آنلاک و S-Off کردم و همون اوایل انتشار نسخه‌ی آنلاک آمریکا، آپدیت کردم به اون نسخه، بعد هم به سرعت کاستوم‌رام‌هایی که بیسشون رام استوک هست بیرون نسخه دادن که الآن یک ماه بیشتره که روی رام LeeDrOiD هستم و کاملا پایدار بوده.

    • همایون

      دی‌جی جان من هی پشت سر هم پاسخ بزنم خوبه؟!
      خوب چرا گزینه‌ی ادیت نداری؟!

    • همایون

      اضافه کنم که حدود ۱۵۰ تایی برنامه ریختم روش، کرنلش کاستومه، با مجیسک و phh superUser روتش کردم و انواع ماژول‌های viper4Android (بدون دستکاری SELinux) و application systemizer و ادبلاکر systemless و ... روش فعال کردم که بدون هیچ مشکلی حتا یه کرش کار داده

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی