ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ورود مانیتور به کشور ممنوع اعلام شد

رئیس اتحادیه فناوران رایانه در مصاحبه اخیر خود از اعمال محدودیت های تازه برای ورود مانیتور به کشور خبر داد. مهدی میرمهدی اخیرا اعلام نموده که هم اکنون هیچ یک از برندهای مانیتور در کشور ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۳۰ دی ۱۳۹۵  |  ۱۴:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

رئیس اتحادیه فناوران رایانه در مصاحبه اخیر خود از اعمال محدودیت های تازه برای ورود مانیتور به کشور خبر داد.

مهدی میرمهدی اخیرا اعلام نموده که هم اکنون هیچ یک از برندهای مانیتور در کشور  نمایندگی رسمی ندارند و به همین خاطر واردات هرگونه مانیتور به کشور از این پس ممنوع است.

طبق گفته آقای میرمهدی هم اکنون تنها دو شرکت مادیران و سام سرویس که نمایندگی برندهای ال جی و سامسونگ را در اختیار دارند مجاز به واردات مانیتورهای آنها به داخل کشور هستند.

رئیس اتحادیه فناوران رایانه افزود: طبق جلساتی با معاونت بازرگانی داخلی وزیر صنعت و هیات عالی  نظارت بر واردات و صادرات و گمرک، مقرر شد فعلا تکلیف این کالاهای معطل مانده روشن شود.

به این ترتیب ضروری است این افراد تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۱.۲. ۹۵ به اتحادیه فناوران رایانه مراجعه کنند و اتحادیه نیز مدارک آنها را بررسی می‌کند و در صورتی که رانتی در واردات آنها نباشد برای اخذ مجوز ترخیص گواهی دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • حسن

    یه جوری گفتین ممنوع شد فک کردم خدایی نکرده مونیتور هم حرام اعلام شده و حتی نمایندگی ها هم نمیارن

    با این تیتر زدنتون

  • abbas rezayee

    hehe ghachagi miaran

  • NiMa

    اتفاقا بایدم محدود میکردن
    کشور که بی در و پیکر نیست که همین طوری هر کی دلش خواست یه چیز وارد کنه بیاد از پول مردم بزنه.چون نمایندگی ندارن واقعا ظامه به مردم خودشون باید به فکر فروش محصولاتشون باشن تا ملت بدبخت

    • MK

      مشکل اینجاست که خیلی هم بی در و پیکره...

    • امیر حسین

      کشور بی در و پیکر نیست؟
      ???

  • HITAK1

    نه این که همه جنس ها نمایندگی داره، فقط مانیتور نداشت. ?

    • arman

      دوست عزیز تو امریکا که زندگی نمیکنی که همه شرکتا برای داشتن نمایندگی و عرضه خدمات توش سر و دست بشکنن
      اینجا ایرانه
      خیلی از برند ها اصلا تمایلی به حضور در بازار ما ندارن
      چون بازار ما کوچیک هستش و جمعیتمون کم و دردسر های حقوقی و اینکه هر لحظه ممکنه تحریم جدیدی اعلام بشه
      و اعمال سلیقه مسئولین
      و این چرت و پرتای حمایت از تولید داخلی و گمرک و ...
      برای همینه که خیلی خودرو ساز های دنیا هم بعد از کلی مکاتبه نمایندگی رسمی ندادن و به نظرشون به دردسرش نمیارزه
      چون بی ارزشیم
      بی ارزش
      خیلی خودتونو دست بالا نگیرید
      فک نکنید کل دنیا منتظرن بیان به ما خدمات بدن
      الان در پی همین مسئله فک نمیکنم برند هایی مثل benQ دنبال نمایندگی رسمی دادن برن و ما از مانیتور های بی نظیرش محروم میشیم

  • pioneer

    تا تبدیل شدن به کره شمالی دیگر، چند قدمی بیش تر نمانده است.

  • تیترتون درست نیس، بهتر بود بگید محدود شد

    • مجید

      دیجیاتو کارش همینه! تیترهای دروغ!

  • bahram

    پس جی ال ایکس کی میخواد مانیتور بزنه!!

مطالب پیشنهادی