ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قربانی جدید آپدیت اندروید 7.0؛ توقف عرضه نوقا برای اکسپریا Z5

به نظر می رسد که عجله شرکت ها برای عرضه سریع تر بروزرسانی اندروید 7.0 نسبت به رقبا به بهای ارائه آپدیت های دارای مشکل تمام شده که تا به حال گریبانگیر اچ تی سی و ...

حسام الدین جعفری
حسام الدین جعفری منتشر شده در ۲ بهمن ۱۳۹۵  |  ۱۳:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می رسد که عجله شرکت ها برای عرضه سریع تر بروزرسانی اندروید 7.0 نسبت به رقبا به بهای ارائه آپدیت های دارای مشکل تمام شده که تا به حال گریبانگیر اچ تی سی و سامسونگ شده و حالا خبر می رسد که سونی نیز عرضه آپدیت اندروید نوقا برای خانواده اکسپریا را متوقف کرده است.

سه شنبه هفته گذشته در دیجیاتو خواندید که سونی به طور رسمی اندروید 7.0 را برای خانواده Z5 عرضه کرد. گزارشات حاکی از آن است که بروزرسانی مذکور که با بیلد نامبر 32.3.A.0.372 منتشر شده بود هم اکنون از روی سرورهای سونی برداشته شده است.

گفتنی است آپدیت نوقا در هفته گذشته برای تمامی مدل های خانواده اکسپریا Z5، اکسپریا Z3+ و تبلت اکسپریا Z4 عرضه شده بود که حدود 1.3 گیگابایت حجم داشت.

به نظر می رسد که سونی پس از دریافت گزارش های متعدد از سوی کاربران پیرامون باگ های موجود در این نسخه مجبور شده است تا انتشار آن را متوقف کرده و اطلاعیه ای را نیز منتشر کند:

ما هم اکنون از مشکلاتی که برخی کاربران پس از آپدیت به اندروید 7.0 نوقا با آنها مواجه شده اند، مطلع هستیم. این باگ ها در رابطه با پخش صدا از طریق اپلیکیشن های شخص ثالث و سرعت پایین خواندن اطلاعات رمزنگاری شده موجود روی کارت های حافظه SD بوده اند. ما در حال حاضر علت اصلی آنها را متوجه شده ایم و در صدد فراهم کردن فیرمورهای بدون مشکل در اسرع وقت هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • جواد اسدی

    من z5 دارم مشکلی ندارم با اندروید 7

  • Night Fury

    اندروید ۷ کاش یکی دیگه رو هم از دور خارج میکردی میخندیدیم? اشکال نداره این شرکته زیاد مقاومت میکنه برو سراغ هدف بعدی

  • Masoud15

    اخه موندم باگ نرم افزاری کجا ترکیدن گوشی کجا؟!!!حداقل سونی نباید کلا قید گوشیشو بزنه، فوقش تا یکی دو هفته دگ درست میشه....حالا یه سریا اینجا ترول ترول راه انداختن.خیلی هم ذوق میکنن...خوبه حالا پرچمدار سامسونگم کم نیاورده تو این مورد....مدرکشم تو خوده دیجیاتو هست.

    • m@

      اچه جون اس7 که نترکید بعدشم همون نوت7 ترکیده اندازه کل گوشی های سوتی اشغال فروش داشت یعنی مردم گوشیمرجوعی سامسونگ رو بیشتر از کاشی های سوتی قبول دارن خیلی دارید میسوزید همیون اس7 تو بیشتر تست های سرعت xz و بقیه گوشی های سوتی رونابود کرد

      • حامد غفوری

        ازگل کچل همین S7 جلو X رید!!!!
        برو نگا کن یوتیوب

      • salari

        جنس مزخرف چینی هم خیلی فروش داره
        این یعنی خوب ؟

        • m@

          جنس چسنس رو با اس7 مقایسه مکنی؟ اس7 تو تمام بررسی و ازمایشات از dxo گرفته تا کیفیت صفحه نمایش و قدرت سخت افزار باتری بهترین هست

          • salari

            تا جایی میدونم اکسپریا x با پردازنده سری۶۰۰ اس۷رو تو سرعت اجرا برنامه ها خورد

  • m@

    ??? دلم خنک شد تا دیگه ترول های others نیان سامسونگ رو مسخره کنن

    • salari

      سامسونگ رو مسخره نکنید
      اخرش خودتون مثل سامسونگ میشید ??

  • Hamed Bahramy

    من زد پنج دو سیمکارتە دارم
    پس از آپدیت چند مشکل پیدا کردەام
    اول . متنی کە می نویسی یا انتخاب می کنی نمی توانی برش دهی و کات نمایی اما قابل کپی می باشد ولی قابل برش نیست، کنار گزینە برش بە گونەای با انتخاب دیگری ترکیب شدە کە قابل انتخاب نیست و بە جای آن بولد و ایتالیک کردن متن را می آورد.
    دوم این کە در لیست تماس ها نمی توان هیچ کدام از تماس های دریافتی و خروجی و پیام های پیامگیر را حذف کرد، دلیت ندارد.

    امیدوارم راە حلی وجود داشتە و آن را انعکاس دهید

    • TNT

      دوست عزیز
      بنده خودم z5 premium دارم و قبل از اینکه سونی آپدیت ۷.۰ رو از رو سروراش ورداره آپ کردم به ۷.۰ .
      مورد اول که شما گفته بودید گزینه کات و برش حذف شده و ترکیب شده با یه گزینه دیگه به هیچ وجه حذف نشده و دقیقا به همون صورت قبلی در جای خودش قرار داره
      مورد دوم هم ایست تماس ها چه خروجی چه ورودی چه اونایی که میس شده همگی قابل حذف هستن و برای این کار لازمه که تو برنامه phone روی سه نقطه بالای صفحه تپ کنید گزینه clear call history رو انتخاب کنید و پس از رانتخاب دسته بندی مربوطه(missed,out going و ....) دوباره روی سه نقطه بالای صفحه تپ کنید و همین گزینه رو انتخاب کنید تا لیست تماس هاتون پاک بشه .
      لطفا کمی قبل از این که شروع به سخره گرفتن کمپانی ای به این بزرگی بکنید یکمی به شعور و عقل خودتون شک کنید و ۱ درصد احتمال بدید که مشکل از شماست نه طرف مقابل :|
      یه نکته قابل توجه برای کاربران عزیز صابون ساز بزرگ هم اینکه سونی تا حالا ۹ تا گوشی رو به اندروید ۷.۰ آپ کرده و از این ۹ تا گوشی خانواده Z5 فقط دچار یکی ۲ تا مشکل بسیار جزئی شده اون هم برای تعداد بسیار کمی از کاربران ولی دامدونگ بزرگ هنوز برای پرچمدار و مورد انتظار ترین گوشیش آپدیت ۷.۰ رو نداده در حالی که سونی کل گوشی هایی که تو لیست آپدیت به ۷.۰ بودن رو آپ کرده ?
      سونی هر چقدر هم در نظر بعضی از عزیزان کور و کر دامدونگی آشغال محسوب بشه تا حالا یکی از گوشیای منفجر نشده برعکس سوپر کمپانی زباله ساز بزرگ که از زمان S3 گوشیاش منفجر میشه و بر اثر حرارت بدنش تغییر شکل میده ?
      اینو بدونین که اگه قرار بشه به مشکلات و معضلات گوشیای سامسونگ بپردازیم یه ۳-۴ ساعتی فقط باید به ذکر تیتر ها بپردازیم و از توضیح برای موارد خودداری کنیم، پس خواهشا بفرمایید تو تاپیک های مربوط به کمپانی بزرگ خودتون به خود شیرینی بپردازین
      اینقدر هم کم آوردنی به طراحی گوشی های سونی گیر ندین ،اگه بحث این باشه که طراحی گوشی های سونی چرا زیاد تغییر نمیکنه و به قول بعضی از ترول های با نمک عزیز شبیه آجره باید بگم که مگه طراحی خود سامسونگ از اس ۳ که شبیه صابون و بیضی شکل بود تا حالا تغییر خیلی محسوسی داشته؟☺️
      خواهشا کاری نکنید که زیبا کاری های سامی عزیز لیست بشه و زیز تمامی پست های مربوط به دام دونگ کبیر لیست بشه.
      سرتون به کار خودتون باشه مطمئن باشید از فن های خنثی سونی کسب بهتون نمی پره :-)

    • vdksbsks

      مشترک گرامی
      راه حلی وجود ندارد
      تنها راه حلی که وجود دارد ، آن است که گوشی خود را به اندروید پایین تر فلش نمایید
      با تشکر از حسن انتخاب شما ?

  • army-epicur

    ترول یعنی هر چند ساعت خبر انفجار و راند خوری شرکتی بیاد و بعد یه بچه زیر پست ها گرد افشانی کنه... دوتا باگ که فهمیدن مشکل کجاست اینقدر سوختی اگه سونی یه روزی یه گوشیش منفجر بشه یا خم بشه یا هزاران مشکل که هر روز میبینم اخبارو شما چیکار میکنید بچه سال ها یادتون نره نوکیا و سونی یه طرف کل کمپانی های گوشی ساز تازه به دوران رسیده یه طرف

    • m@

      سوتی others از بسکی اشغال داده دست مردم کسی ازش نمیخره انقد به سامسونگ حسادت نکن ژاپن دیگه تموم شد چند ساله دیگه اسمی از برنداش شنیده نمیشه کیفیتشم واقعا اشغال شده کره جاشو گرفته این واقعیته

      • salari

        حداقل اشغال مشکل ترکیدن نداره

    • Rivekan

      تا می‌تونید خودتونو با توجیهاتی مثل تازه به دوران رسیده یا شماها بچه اید گول بزنید، شما طرفدار صد آتیشه شرکت عتیقه خودت باش ما و دنیا هم از تکنولوژی لذت می‌بریم.

      • salari

        عتیقه باش ولی دستگاه کپیی به نام سامسونگ نباش

    • فرزین

      لایک?

    • arman

      یعنی الان کاشی ساز رو با نوکیا در یک رده قرار دادی ؟
      موفق باشی دوست عزیز

      • S.O.N.Y

        همین کاشی ساز نوکیا رو خوابنوند پسرم !!! اونم یک سال 2009 !!! ? ? یادت که نرفته فن بوی صابون دکمه ای نوکیا رو صاف کرد سونی

  • NiMa

    ترول ها یکی یکی ضایع میشوند...

    • فرزین

      شما تاج? دارین ولی توی اسنپ چت?

  • amirhossein jamali

    الجى از همه نظر بهترين شركته.الان چه وقته براي گوشيش آپديت اومده ، آخم نگفته. ريدن بقيه برند ها

    • salari

      مگه چندتا اپ داده ؟

مطالب پیشنهادی