از آیفون هم گران تر؛ هوآوی با P10 رکورد افزایش قیمت را می شکند
زمان زیادی تا معرفی نسل بعدی موبایل پرچمدار هوآوی باقی نمانده و در روزهای گذشته شاهد انتشار اخبار زیادی در رابطه با این موبایل که به کشور ما نیز راه خواهد یافت بوده ایم. خبری که ...
زمان زیادی تا معرفی نسل بعدی موبایل پرچمدار هوآوی باقی نمانده و در روزهای گذشته شاهد انتشار اخبار زیادی در رابطه با این موبایل که به کشور ما نیز راه خواهد یافت بوده ایم. خبری که امروز منتشر شده ولی حکایت از قیمت بسیار بالای فرزند بعدی خانواده P دارد و گفته می شود که این تلفن هوشمند احتمالاً می تواند عنوان گران قیمت ترین موبایل پرچمدار را از آن خود کند.
سال گذشته، شرکت چینی در بازارهای جهانی موبایل خود را با قیمت ۶۴۰ دلار برای نسخه ۳۲ گیگابایتی ارائه داد؛ قیمتی مشابه با پرچمداران اپل و سامسونگ. این در حالی بود که نسخه P9 Plus از این پرچمدار با قیمت ۸۰۰ دلار به فروش می رسید.
قیمت هوآوی P10 احتمالاً به ۸۰۰ دلار خواهد رسید
حال به نظر می رسد هوآوی تصمیم دارد پرچمدار بعدی اش که احتمالاً با نام P10 عرضه می شود را با قیمتی برابر با مدل P9 Plus، یعنی حدود ۸۰۰ دلار به فروش برساند. این البته در حال حاضر فقط یک گمانه زنی است که از سوی «Ricciolo» در توییتر انجام شده، اما با توجه به سابقه انتشار صحیح اطلاعات از طرف وی و همچنین قیمت گذاری های عجیب هوآوی در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ با نسخه «پورشه دیزاین» از Mate 9، چندان هم بعید نیست که این شرکت چینی واقعاً بخواهد یکی از گران ترین موبایل های پرچمدار را روانه بازار کند.
اگر به خاطر داشته باشید هوآوی قبلاً عنوان کرده بود که تصمیم دارد جایگاه سوم خود را در زمینه فروش جهانی موبایل بهبود بخشیده و ابتدا اپل و در نهایت سامسونگ را کنار گذاشته و تبدیل به نخستین فروشنده بزرگ موبایل شود. در حالی که طراحی و سخت افزار قوی اخیراً تبدیل به نکات مثبت موبایل های هوآوی شده اند، قیمت گذاری های بالا، عدم پشتیبانی مناسب نرم افزاری و همچنین رابط کاربری نه چندان پویا، به هدف بزرگ هوآوی ضربه می زنند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

نظر شخصی خودم اینه که توی گوشی های میان رده و اقتصادی هواوی حرف اول رو میزنه، اما توی پرچمدارا با این قیمت انتخابای بیشتر و بهتری هم وجود داره...
این قیمت برای یه به روز رسانی ساده????????
بابا با دو یا سه میلیون ملت میرن برند میخرن نه هواوی
سونی.اچ تی سی.اپل.سامسونگ و بقیه نه اینکه بیان اینهمه پول بدن برا هواوی
مگه اینکه قابلیت انفجار دستی یا پرواز داشته باشه وگرنه سخت افزار و قدرتو سرعت گوشیا دیگه یکی شده
فقط میمونه برند و قابلیت های شگفت آور
شگفت آور هم منظورم اون شگفت آوری نیست که اپل بهش میگه شگفت آورااا
منظورم شگفت آور واقعیه
اپل که به تاچ تری دی هم میگفت قابلیت انقلابی خخ
تیتر کاملا متعصبانه!
اولا: که این شایعست ولی میدونم با همین قیمت میاد
دوما: وقتی بر اساس شایعات قبلی گفته میشه که حافظه 256 گیگ خواهد داشت شما باید با نسخه 256 آیفون 7 مقایسه کنی نه 16 گیگش!
iphone 7 256gb: $850
سوما: مثل هر سال پرچمدار سری P در دو نسخه پلاس و معمولی عرضه میشه که این قیمت میتونه مربوط نسخه پلاس و معلوم نیست، باز اگه میخواد مقایسه بشه باید با آیفون 7 پلاس مقایسه بشه
iphone 7 plus 256gb: $970
چهارماً: بر اساس شایعات پرچم دار آینده نوکیا و سامسونگ قیمت بالاتری خواهند داشت
Nokia (P/8): $950
Samsung Galaxy S8: $850
Apple I8: ...! ($برخی شایعات 1200)
پنجما: این گوشی صفحه نمایش منحنی خواهد داشت که یعنی از صفحه مسطح گرونتر خواهد بود
کاملا انتظارش رو داشتم. از اواخر سال میلادی گذشته میشد انتظار داشت. سال ۲۰۱۷ سال پرچمداران بالای ۸۰۰ دلاریه.
تا دیروز فکر میکردم برای رقابت خوبه این شرکت های چینی الان میبنیم نه همون بقیه برند هارو با پول بیشتر بگیری بهتره اینا زیادی دارن جوگیر میشن
البته خود هوآوی بهتر میدونه که گرون فروختن موبایلاش روی فروشش تاثیر منفی میگذاره ولی من فکر میکنم میخاد با این کار خودشو به عنوان یه برند لوکس و گرون قیمت جا بندازه با این حرکتش که البته توی بلند مدت میتونه موثر باشه
من هواووی p7 دارم سه سال هست دارمش واقعا گوشی خوبی بود اون موقع نسبت به امکانات ولی الان خیلی گرون میخواد بفروشه طمع کار شده
ب کجا چنین شتابان هواوی
اکثرا هوآوی رو به عنوان کمپانی می شناختیم که با پول یه گوشی موبایل میان رده امکاناتی در حد پرچمدار به کاربراش میداد.ولی الان کاملا از اون رویه ی قبلیش فاصله گرفته.با توجه به استفاده ای که گوشی های هوآوی داشتم میدونم که پشتیبانی نرم افزاری افتضاحی هم داره و برای بعضی میان رده هاش حتی یک بار هم آپدیت نمیده و باید برید سراغ کاستون رام ها که اکثر کاستوم ها پر باگ تر از رام اصلین.در کل هوآوی به شرطی ارزش خرید داره که قیمت مناسبی داشته باشه در کنار امکانات بیشر از سایر هم قیمت ها.درغیر این صورت من برند های سونی.سامسونگ.اچ تی سی.ال جی و اپل رو ترجیح میدم.:)