موبایل اندرویدی و نا امن ترامپ چیست؟
به گزارش نشریه نیویورک تایمز، دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا همچنان از یک موبایل اندرویدی نا امن بهره می گیرد، مسئله ای که مورد اعتراض مشاوران امنیتی کاخ سفید قرار گرفته است. اما ...
به گزارش نشریه نیویورک تایمز، دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا همچنان از یک موبایل اندرویدی نا امن بهره می گیرد، مسئله ای که مورد اعتراض مشاوران امنیتی کاخ سفید قرار گرفته است. اما این موبایل محبوب ترامپ چیست؟
تصاویر بسیار محدودی از این میلیاردر نیویورکی در حال استفاده از تلفن همراهش وجود دارد. در این تصاویر نیز موبایل مورد استفاده ترامپ درون کیس محافظ قرار دارد، که همین مسئله تشخیص آن را دشوارتر می سازد.
تا این جای کار به طور قطعی آشکار شده که موبایل مذکور یک دستگاه از مدل های قدیمی «گلکسی سامسونگ» است. در زیر یکی از معدود تصاویر واضح از گجت مورد بحث را مشاهده می کنید.
پر واضح است که با محصولی از سامسونگ مواجه هستیم، موبایلی که تا حدود زیادی قدیمی به نظر می رسد. اتفاقاً همین مسئله سبب شده تا استفاده از آن برای رئیس جمهور آمریکا چندان ایمن نباشد.
تصویر بعدی گرچه واضح نیست، اما امکان حدس زدن مدل دستگاه را تا حدود زیادی فراهم می سازد.
همان طور که در تصویر فوق مشخص شده، احتمالاً ترامپ از یک موبایل گلکسی S3 سامسونگ که در سال ۲۰۱۲ تولید می شده، استفاده می کند. به نظر می رسد کارایی این گجت برای میلیاردر عجیب و غریب آنقدر بالا بوده که بعد از گذشت حدود ۵ سال هنوز هیچ موبایل دیگری نتوانسته جای آن را بگیرد.
در هر حال به طور قطع در روزهای آینده این موبایل قدیمی و نا امن از طرف نهادهای اطلاعاتی با نمونه ای کاملاً پیشرفته و ایمن سازی شده جایگزین خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.



یک پست برای موبایل ترامپ گذاشتین
هیچکس شاید ندونه که راز پولدار بودن حسابگر بودنه... به همین ترامپ بگی برو ی دستگاه آیفون 7 پلاس بخر ی پوز خند میزنه میگه مگه دیوونم 800 دلار بدم....
ترامپ که میلیاردره این گوشیرو داره.اونوقت توی کشور ما یارو میره کلیشو میده تا ی اپل بگیره واسه کلاسش.?
از تعداد dislike ها میشه دید تو دیجیاتو چقدر سامسونگی داریم
فک کنم فقط ایرانیا هلاکه ماه به ماه گوشی عوض کردنن.وگرنه خب گوشی ترامپ تا وقتی سالمه و داره کارشو راه میندازه، چه احتیاجیه که عوض کنه؟حالا مال ۵ سال پیشه خب باشه! امریکاییا که مث ایرانیا چشم و هم چشمی ندارن که...
خب معلومه سامسونگه.چون اونايي كه سرشون از تكنولوژي درنمياد ميرن سامسونگ استفاده ميكنن.در غير اينصورت هيچكس برا صفحه نمايش آمولد ٥ اينچي اونقدر قيمت نميده.خيليم دور نميرم قيمت هاي سري جديد A همه چيزو مشخص ميكنه.صفحه نمايش ميخريم تا با نبود سخت افزار خودمون رو راضي نگه داريم?
اگه این نا امنه چطور اوباما از گلکسی اس 4 استفاده میکرد؟!
این سامسونگ نیست یک گوشی سفارشی ساخته شده برا ترامپ میباشد
باید بره بلک بری بگیره
برای یک هکر حرفه ای سیستم عامل اندروید و بلک بری و آی او اس... تفاوت چندانی نداره... ولی برای یک هکر آماتور تأثیر گذاره
شما معلومه حتی یه ذره اطلاعات در مورد امنیت و هک ندارید و دارید از رو باد هوا حرف میزنید ...
دقیقا کدوم منبعی اینو گفته ؟
منظور از ناامن ، ناامن برای سیاسی ترین شخصیت جهانه اسکل