ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی همچنان مشغول برطرف سازی مشکلات اندروید نوقا برای دستگاه های اکسپریا است

هفته گذشته بود که سونی، به روزرسانی اندروید 7.0 نوقا را برای برخی از موبایل های اکسپریا خود عرضه کرد؛ اما بروز باگ ها و مشکلات مختلف سبب شد تا کمپانی ژاپنی، عرضه آپدیت را ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۷ بهمن ۱۳۹۵  |  ۱۸:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هفته گذشته بود که سونی، به روزرسانی اندروید 7.0 نوقا را برای برخی از موبایل های اکسپریا خود عرضه کرد؛ اما بروز باگ ها و مشکلات مختلف سبب شد تا کمپانی ژاپنی، عرضه آپدیت را متوقف کرده و آن را از سرورهای خود حذف نماید.

با این همه، افرادی که آپدیت نوقا را دریافت کرده اند، خبر از مصرف نامعمول و تخلیه زودهنگام باتری می دهند. در حال حاضر بیش از یک هفته از عرضه نوقا گدشته و سونی هنوز قادر به برطرف سازی مشکلات نبوده است.

این کمپانی تولیدکننده موبایل های هوشمند اخیراً در پستی کوتاه به طرفداران خود اطمینان خاطر داده و گفته که مهندسین اش به سختی در حال کار برای از بین بردن مشکلات به وجود آمده بعد از انتشار به روزرسانی نوقا روی دیوایس های اکسپریا زد 5، زد 3 پلاس و تبلت زد 4 هستند.

به گفته سونی، «تجربه کاربری در اولویت قرار دارد»، بنابراین می توان امیدوار بود که تمام باگ ها به زودی برطرف شده و سونی عرضه اندروید 7.0 را مجدداً برای موبایل های مورد اشاره آغاز کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • علی محمد یعقوبی

    داداچی که اینو نوشتی مطمئنی عقده سونی رو نداری که هر روز سه تا مطلب طولانی ضد سونی مینویسی؟

  • saeed

    دیجیاتو فقط اختشاش درست کن،باشه؟

  • army-epicur

    فازتو درک نمیکنم دیجی این مشکل برای یکی دوتا گوشی بود که حل شد برای من که مشکلی نداشته و راضیم از بهبود ها

    • عموجانی

      پس چطور برای من هنوز حل نشده داداش؟

  • amirhossein jamali

    بهترين شركت توي آپديت الجيه كه هم اولين شركتي بود كه آپديت رو داد و در عين حال بي نقص ترين آپديت هم براي اندرويد ٧ بود.

  • ناصر

    من واسه z5p زدم عالیه هیچ مشکلی نداره ممنون سونی

  • حامد غفوری

    من اپدیتشو فلش زدم مشکلی نداره
    احتمالا بعضی نسخه ها مشکل داشتن البته من یرای Z5P, Z3+ رو تست کردم مشکلی نداشتن

  • s7 edge

    منطقی ترین کار رو سامسونگ کرده هنوز آپدیت رسمی نداده یکبار میاد اما اصولی

    وگرنه اپل که هر روز یک سوراخ پیدا میشه سونی هم که اینه? ?

    • والا ???

    • Morteza

      خیلی وقته آپدیت رسمی رو داده . فقط به ایران دیر میده :/
      نمیدونم این چ مرضیع ک سامسونگ داره ک انقد با تاخیر تو کشورای مختلف میده

      سونی هم ک ببین اصلش چقد مشکل داره که طرف بخاطر مشکلات متوقف کرده آپدیتو اما این فن هاش هیچ کدوم نفهمیدن مشکلا رو و خیلی عادیه به نظرشون

    • علی ابراهیمی

      جناب ترول سامسونگ تو بعضی گوشی ها سونی این مشکلات هستش وگرنه الان گوشی من z3 plus و هیچ کدوم از مشکلات از قبیل باز کردن sd و.... نداره

    • حامد غفوری

      مآله اسب قاطر
      ببند نیشتو ازبک

مطالب پیشنهادی