ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال تغییر نام استادیوم آزادی به «همراه اول» [بروزرسانی]

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، پس از جلسه ای که امروز صبح با وزیر ارتباطات برگزار کرد، طی سخنانی از احتمال تغییر نام استادیوم آزادی به «همراه اول» خبر داد. وی در این رابطه گفت: ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۱ بهمن ۱۳۹۵  |  ۱۹:۱۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، پس از جلسه ای که امروز صبح با وزیر ارتباطات برگزار کرد، طی سخنانی از احتمال تغییر نام استادیوم آزادی به «همراه اول» خبر داد.

وی در این رابطه گفت: «قرار است مانند ورزشگاه امارات آرسنال یا دیگر اقداماتی که در دنیا شده است، ساختمان فدراسیون فوتبال و چند باشگاه به همراه ورزشگاه آزادی به مدت ۱۰ تا ۱۵ سال برای توسعه در اختیار همراه اول قرار بگیرد و به نام همراه اول نام‌گذاری شود.»

هنوز از اعداد و ارقام این قرارداد خبری به بیرون درز نکرده است، اما بد نیست بدانید که موضوع تغییر نام استادیوم ها، چند سالی می شود که در سطح جهان پیاده سازی می شود.

برای مثال خط هوایی امارات، در سال ۲۰۰۴ با پرداخت رقمی معادل ۱۰۰ میلیون پوند، به مدت ۱۵ سال نام ورزشگاه خانگی آرسنال را به تصاحب خود درآورد و یا باشگاه منچستر سیتی طی قراردادی با خطوط هوایی اتحاد، به ازای ۱۵۰ میلیون پوند و به مدت ۱۰ سال، نام ورزشگاه خود را به اتحاد تغییر داد.

شایان ذکر است که ورزشگاه آزادی در سال ۱۳۵۰ افتتاح شده و با گنجایش ۷۸ هزار نفر، از معدود استادیوم های آبرومند و ملی ایران به شمار می رود.

بروزرسانی: پس از انتشار این خبر در رسانه های مختلف، رئیس فدراسیون فوتبال در صحبت های جدیدی، سخنان قبلی خود را تکذیب کرد و گفت:

«پیشنهاد من به وزیر محترم ارتباطات هنگام بازدید از سامانه‌های ۳۰۹۰ و ۹۰۹۰ این بود که همراه اول ساختمان‌های جدید فدراسیون و سازمان لیگ را در کنار کمپ تیم‌های ملی در آزادی بسازد و به مدت ۱۵ سال با نام خودش بهره‌برداری کند که این موضوع هم تنها با موافقت و کارشناسی وزارت ورزش میسر خواهد شد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • Erfaan Zandii

    حتی وقتی تنهایید نگوبزید چون هیچکس تنها نیست . همراه اول

  • Jjds Hjwsx

    یعنی اینقدر گرسنه موندن؟

    • Ali

      نه ...
      توهم زدن ...
      فکر کردن اینجا اروپائه استادیوم ازادی هم آرسناله...

  • mehdy_bdb

    بنظرم شهدای گمنام که خیلی بهتره

  • Meysam-Tn2

    جووون ارسنال ???

  • mj

    فردا اسم تهران رو هم میزارن ایرانسل،هرچی رو که می تونن میفروشن

  • bagher

    خیلی مسخرست

  • mohammad_Esmaeili_1

    آزادی یک استادیوم و نماد ملی هست، شرایطش با ورزشگاه امارات یکی نکنید.

  • ???????????????? MOHAMMAD.SOLEY ????????????????

    چرا عکس پروفایل تغییر نمیکنه

  • ???????????????? MOHAMMAD.SOLEY ????????????????

    ??

  • مریم

    «معدود استادیوم های آبرومند و ملی ایران»
    خوب بود

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی