ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست مقاومت موبایل Honor 6X از کیفیت پایین ساخت آن حکایت دارد

یکی از کانال های یوتوب که شهرت زیادی در تست میزان مقاومت موبایل های هوشمند دارد، اخیراً به سراغ موبایل اقتصادی و ارزان قیمت آنر 6X هوآوی رفته است. در صورتی که با تست های مقاومت ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۱۴ بهمن ۱۳۹۵  |  ۱۳:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یکی از کانال های یوتوب که شهرت زیادی در تست میزان مقاومت موبایل های هوشمند دارد، اخیراً به سراغ موبایل اقتصادی و ارزان قیمت آنر 6X هوآوی رفته است.

در صورتی که با تست های مقاومت این کانال آشنایی ندارید، باید به عنوان توضیح گفت که JerryRigEverything معمولاً مقاومت بدنه و بخش های مختلف دستگاه های موبایل را در برابر خط و خش بررسی می کند؛ بخش هایی نظیر نمایشگر، دکمه ها و مواد به کار رفته در دستگاه.

بنابر این تست مقاومت که ویدیوی آن پایین تر قرار گرفته، موبایل آنر 6X به همراه محافظ نمایشگری عرضه می شود که به راحتی خش می افتد. دلیل استفاده از محافظ صفحه، مقاومت پایین نمایشگر در برابر خط و خش بوده است که در سطح چهارم از 9 سطح تعیین شده برای مقاومت در برابر خط و خش، دچار خراشیدگی می شود؛ با این همه، شیشه محافظ دوربین اصلی، مقاومت خوبی از خود نشان می دهد که جای تحسین دارد.

در حالی که هوآوی اعلام کرده بود دستگاه از فلز ساخته شده، بخش های بالایی و پایینی دستگاه، از پلاستیک ساخته شده که امر چندان عجیبی برای یک موبایل اقتصادی تلقی نمی شود. این لبه های پلاستیکی همچنین هنگان سقوط دستگاه، بهتر از فلز عمل خواهند کرد و احتمالاً آسیب کمتری متحمل می شوند.

برخلاف بسیاری از موبایل هایی که پیشتر توسط JerryRigEverything مورد آزمایش قرار گرفته اند، اسکنر اثر انگشت X6 بعد از خراش، دیگر از کار می افتد. علاوه بر این، عدم استفاده از پیچ برای اتصال قاب پشتی به پنل اصلی، سبب می شود تا با خم کردن دستگاه، این قاب به راحتی از بدنه جدا شود. در نهایت نیز، شیشه دستگاه هنگام خم شدن، انعطاف خوبی از خود نشان می دهد اما پنل نمایشگر، خیلی زود می شکند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • حمیدرضا محمدی

    من این گوشی رو دارم خیلی عالیه
    تا دو سال گارانتی نرم افزاری ام داره
    شما برو تو سایت mobile.ir در مورد توضیحات نوشته پرچمداری در حد بضاعت
    از این گوشی به عنوان پرچم دار نام برده

  • مسعود هوشیار

    طرفدار سامی نیستم ولی چرا به جای قبول ایراد این گوشی به برند دیگه ای حمله میکنید گوشی یکبار مصرفه نه اقتصادی حتی اگه گوشی اقتصادی باشه قرار نیست پول مشتری صرف خرید زباله بشه .باز هم حرف اونروز رو تکرار میکنم پولی رو که با زحمت بدست میارید صرف خرید برندهای اصیل بکنید برخی افراد گفتن دروغ میگی اینم شاهد

    • حمیدرضا محمدی

      من نمی‌دونم شما دقیقا چه نوع گوشی ای میخوای ولی گوشی من از پنجره افتاد پایین هیچیش نشد
      کلی ضربه خورد کاریش نشد

  • YAS...

    دوستان بهتره قبل از قضاوت یه نگاهی هم به برچسب قیمتی دستگاه بندازن!
    والا به خدا طرفدارای سامبمب یه جوری خوشحال شدن که انگار سام خودش گوشیاش ضد گلوله س
    حالا خوبه تست s7 active رو هم نگا کنین که مثلا مدت محکمشه هه

    اقتصادیه اقتصاااادی!!!

  • mahdi ghaemi

    جالب بود!
    www.gorgandl.com

  • فرزاد

    دوستاني كه از من عذر خواستا اول تشكر ميكنم بابت موكل بودنتان و دوستاني كه گفتن من چي ميزنم من پلمپ ميزنم.البته به اونايي كه آزادي بيان رو مسخره ميكنن.كافيه يا بازم توضبح بدم؟?

  • kamran naseri

    انتظار زیادی هم از هواوی نمیرفت ، اما بعضی از دوستان یه جور میگن سونی ، سونی ، همین آقای جری ، گوشی سونی زد 5 پریمیوم و ایکس زد رو تست کرده که اگه ویدیو های موجود رو ببینید هر دو گوشی به راحتی از بخش حسگر اثر انگشت خم شدن ، دوربین سونی زد 5 که پلاستیکی بود ، با دو تا خط حسگر اثر انگشت ایکس زد از کار افتاد ، تازه این دو تا گوشی پرچمدار های سونی بودن

  • pars

    هواوی افت کرده و قیمت گذاریش هم بالا برده

  • JNS

    یارو فقط خودشو سر کار گذاشته تست هم نمیکرد همه میدونستن که کیفیتش بسیااااار پایینه
    اولا که شرکت چینیه اونم حتی HTC نه بلکه هوآوی ?
    حالا فکر کن این شرکت چینی بیاد موبایل اقتصادی هم بسازه ?
    برد پرچمدار این شرکت رو بزاری رو میز باد بهش بخوره پودر میشه ???
    خدایاااااا ?

    • New Wolf

      چی میگی؟؟؟???

  • Erfaan Zandii

    خخخ بنازم به اونایی که کیفیت هواوی رو با سونی مقایسه میکنن

  • Rivekan

    فقط اونی که به دیجیاتو گیر داده ? داداچ چی می‌زنی؟ ?

    • فرزاد

      هر چي تو ميزني ما اونو نميزنيم.نترس?

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی