روزیاتو: ساکنین کره شمالی و روش های متفاوت آنها در استفاده از فناوری های روز
بی شک کره شمالی را می توان یکی از مرموزترین سرزمین ها بر روی کره خاکی دانست، جایی که اطلاعات در مورد سبک زندگی ساکنین آن به شدت محدود است و تنها اخباری از درونش ...
روزیاتو منتشر شده در ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰
بی شک کره شمالی را می توان یکی از مرموزترین سرزمین ها بر روی کره خاکی دانست، جایی که اطلاعات در مورد سبک زندگی ساکنین آن به شدت محدود است و تنها اخباری از درونش به بیرون مخابره می شود که مد نظر حاکمین هستند.
روزیاتو در یکی از پست های اخیرش نگاهی داشته به شیوه ی استفاده ی مردم کره شمالی از تکنولوژی های روز دنیا و اگر شما نیز در این رابطه کنجکاو هستید، توصیه می کنیم سری به این مطلب خواندنی زده و آن را از نظر بگذرانید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (15 مورد)
مطالب پیشنهادی
نه زندگیشوت اون قدر هم بد نیست شما دوست دارید اینطور فکر کنید از جهاتی بهتر از زندگی ماهاست حد اینکه فرد نتونه احساس خوشبختی نکنه اول شکمش سیر نباشه بعد ارتباطات اجتماعی نداشته غیر اون مردم اونجا احتمالا می تونند درس بخونند همین برای اینکه به اونا نگیم عقب مونده کافیه کاش ایران کمی یک دهم اقدامات کره شمالی رو انجام میداد هنوز من تو حماقت دولت تو درست جمع نکردن انتن های ماهواره ای موندم
شما برو اونجا تا بتونی درس بخونی و احساس خوشبختی کنی
ایرانه 2
یه کشور از ایران بدبخت تر
من اونجا زندگی میکردم خودمو میکشتم مگه میشه بدون اینترنت زندگی کرد؟ از دست این رهبرای...که آزادیو از آدم میگیرن
حالم بد شد مقلا این قوانین یعنی چی
دو ملت از یک نژاد و زبان اما چقد بینشون تفاوت وجود داره. واقعا نمیشه اوضاع بد زندگی شون رو با کلمات توصیف کرد.
میگن ملت هر کشوری لیاقتش همون حکومتی هست که حاکم کشورشون هست .چه حکومت کره شمالی چه ......
بعضیاشو به شکل کمرنگ تر ما هم داریم تجربه میکنیم. فیلترینگ گسترده،ریختن تو خونه مردم برا جمع کردن ماهواره٬پارازیت و...ولی خب اونا دیگه خیلی بدبختن
دم ایران خودمون گرم بابا اینجا جهنمه
این مقاله می خواد بگه:اگه نمی تونیم پیشرفت کنیم لااقل به چیزهای بدتر که می تونیم توجه کنیم .واقعا متاسفام
نه این مقاله برای اونایی که خیلی منفی بافن ایران رو بدترین جا بر ای زندگی می دونند