ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

روزیاتو: ساکنین کره شمالی و روش های متفاوت آنها در استفاده از فناوری های روز

بی شک کره شمالی را می توان یکی از مرموزترین سرزمین ها بر روی کره خاکی دانست، جایی که اطلاعات در مورد سبک زندگی ساکنین آن به شدت محدود است و تنها اخباری از درونش ...

روزیاتو
روزیاتو منتشر شده در ۱۵ بهمن ۱۳۹۵  |  ۱۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بی شک کره شمالی را می توان یکی از مرموزترین سرزمین ها بر روی کره خاکی دانست، جایی که اطلاعات در مورد سبک زندگی ساکنین آن به شدت محدود است و تنها اخباری از درونش به بیرون مخابره می شود که مد نظر حاکمین هستند.

روزیاتو در یکی از پست های اخیرش نگاهی داشته به شیوه ی استفاده ی مردم کره شمالی از تکنولوژی های روز دنیا و اگر شما نیز در این رابطه کنجکاو هستید، توصیه می کنیم سری به این مطلب خواندنی زده و آن را از نظر بگذرانید.

در روزیاتو بخوانید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • محمد امین

    نه زندگیشوت اون قدر هم بد نیست شما دوست دارید اینطور فکر کنید از جهاتی بهتر از زندگی ماهاست حد اینکه فرد نتونه احساس خوشبختی نکنه اول شکمش سیر نباشه بعد ارتباطات اجتماعی نداشته غیر اون مردم اونجا احتمالا می تونند درس بخونند همین برای اینکه به اونا نگیم عقب مونده کافیه کاش ایران کمی یک دهم اقدامات کره شمالی رو انجام میداد هنوز من تو حماقت دولت تو درست جمع نکردن انتن های ماهواره ای موندم

    • ali-g

      شما برو اونجا تا بتونی درس بخونی و احساس خوشبختی کنی

  • armin

    ایرانه 2

  • kamran naseri

    یه کشور از ایران بدبخت تر

  • roman

    من اونجا زندگی میکردم خودمو میکشتم مگه میشه بدون اینترنت زندگی کرد؟ از دست این رهبرای...که آزادیو از آدم میگیرن

  • dehghan

    حالم بد شد مقلا این قوانین یعنی چی

  • Marshall

    دو ملت از یک نژاد و زبان اما چقد بینشون تفاوت وجود داره. واقعا نمیشه اوضاع بد زندگی شون رو با کلمات توصیف کرد.

  • ali-g

    میگن ملت هر کشوری لیاقتش همون حکومتی هست که حاکم کشورشون هست .چه حکومت کره شمالی چه ......

  • امیر مرزبان

    بعضیاشو به شکل کمرنگ تر ما هم داریم تجربه میکنیم. فیلترینگ گسترده،ریختن تو خونه مردم برا جمع کردن ماهواره٬پارازیت و...ولی خب اونا دیگه خیلی بدبختن

  • علیali

    دم ایران خودمون گرم بابا اینجا جهنمه

  • eslami

    این مقاله می خواد بگه:اگه نمی تونیم پیشرفت کنیم لااقل به چیزهای بدتر که می تونیم توجه کنیم .واقعا متاسفام

    • محمد امین

      نه این مقاله برای اونایی که خیلی منفی بافن ایران رو بدترین جا بر ای زندگی می دونند

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی