ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی آنر 6X ماه آینده اندروید نوقا را دریافت می کند؛ نسخه بتا منتشر شد

در حالی که برخی از موبایل های منتخب گوگل به نسخه بتای اندروید 7.1.2 دسترسی پیدا کرده اند، بسیاری از تلفن های هوشمند شرکت های مختلف هنوز در صف دریافت به روز رسانی نسخه 7.0 ...

حسین آدینه
حسین آدینه منتشر شده در ۱۸ بهمن ۱۳۹۵  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در حالی که برخی از موبایل های منتخب گوگل به نسخه بتای اندروید 7.1.2 دسترسی پیدا کرده اند، بسیاری از تلفن های هوشمند شرکت های مختلف هنوز در صف دریافت به روز رسانی نسخه 7.0 اندروید هستند.

یکی از این موبایل ها آنر 6X (بررسی دیجیاتو) اخیراً عرضه شده هوآوی است که در ابتدا قرار بود همزمان با آنر 8 آپدیت اندروید 7.0 را دریافت کند. اما این مسئله بنا به دلایلی به تعویق افتاد و حالا چینی ها رسماً اعلام کرده اند که به روز رسانی مورد بحث ماه آینده برای آنر 6X از راه می رسد.

این آپدیت که بر اساس منطقه جغرافیایی در بازه های زمانی مختلف ارائه می شود، رابط کاربری موبایل مذکور را به EMUI 5 ارتقا می دهد و اغلب ویژگی های خاص نوقا مانند Multi-Window را به همراه دارد.

با وجود اینکه در حال حاضر نسخه نهایی این سیستم عامل در اختیار برخی از موبایل های این شرکت قرار دارد، حساب کاربری رسمی توییتر هوآوی پاکستان اعلام کرده برنامه بتای اندروید 7.0 برای آنر 6X شروع شده است.

بر این اساس علاقه مندان می توانند برای حضور در این برنامه ثبت نام کرده و زودتر از دیگران طعم نوقا را بچشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • reza abbasi

    دوستان من آنر ۸ دارم با اینکه اندروید ۷ براش اومده اما‌ من میزنم اپدیت میگه اپدیت جدید وجود ندارد،از کجا بفهمم رام گوشی مربوط به کدوم کشور و منطقه هست؟؟

    • hosss021

      اپدیت بر اساش منطقه میاد برای منطقه خاور نیانه که اپدیت ها شو پاکستان میده فعلا هفت نیومده برای این گوشی یا باید صبر کنی بیاد یا اینکه تغییر بیلد یا همون تغییر منطقه بدی تا بتونی نصب کنی هفت رو

      • reza abbasi

        تغییر بیلد همون عوض کردن رام هست؟مثلا برا من خاورمیانه هست رام اروپا بزنم

    • Morteza

      سایت انر یا هواوی رو چک کنید و یا به پشتیبانی میل بدین ممکنه اپدیت برای رجیون شما موجود نباشه و یا باشه ولی به صورت دستی باید اپدیت رو دریافت کنید

      • reza abbasi

        چجوری ایمیل بدم یا چجوری چک کنم از سایتش
        راستی ریجیون چیه؟

مطالب پیشنهادی