قیمت ترافیک داخلی از دوشنبه هفته آینده نصف می شود
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیروز در مراسم رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات به نام «رشد» اعلام کرد کاهش 50 درصدی تعرفه ترافیک داخلی به تمام اپراتورها و شرکت های خدمات ...
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیروز در مراسم رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات به نام «رشد» اعلام کرد کاهش 50 درصدی تعرفه ترافیک داخلی به تمام اپراتورها و شرکت های خدمات دهنده اعلام شده و از هفته دیگر اجرا می گردد.
وی افزود:
طبق مصوبه اخیر سازمان تنظیم مقررات، هزینه استفاده از ترافیک داخلی نصف ترافیک بین المللی تعیین شده و این مصوبه روز یکشنبه هفته آینده در کمیسیون به امضا می رسد، بنابراین از روز دوشنبه شاهد کاهش 50 درصدی هزینه اینترنت داخلی خواهیم بود.
وزیر ارتباطات همچنین در مورد وضعیت طرح رجیستری موبایل نیز اعلام کرد این پروژه در مرحله اجرای آزمایشی و پایلوت قرار دارد و با همکاری وزارت صنعت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به زودی به نتیجه خواهد رسید.
واعظی خاطرنشان ساخت تمامی دستگاه های مورد نیاز برای اجرای طرح رجیستری خریداری و نصب شده اند و مشکلات سخت افزاری حل شده، اما هنوز مسائلی در حوزه نرم افزاری وجود دارد که طبق برنامه ریزی انجام شده، تا تیرماه سال 1396 برطرف خواهند شد و فاز رسمی این طرح از تابستان سال آینده به طور کامل اجرایی می شود.
گفتنیست وی چندی پیش اعلام کرده بود با توجه به تأثیر طرح فوق بر تک تک مردم، مسئولین تأکید دارند اجرای آن موجب آزار هموطنان نشود و به همین دلیل تمامی جوانب در نظر گرفته خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
امروز پنج شنبست و عین همیشه هیچی که هیچی.بازم دروغ
پس چی شد ؟ امروز دوشنبه هست ...چرا هیچ خبری نیست؟?
اگه سایتهای دانلود نرم افزار و بازی و فیلم و سایتهای میزبان بلاگ و استریم فیلم داخلی مثل آپارات و ... هزینه ترافیکشون نصف بشه، به نفع همه هست ولی به نظر من باید در کل ترافیک داخلی رایگان میشد.
اینترنت داخلی که زیاد به درد نمیخوره
ما که تو اپارات نیستیم 24 ساعت رو
مصرف مردم زیادش تو سایت های خارجی هس
پس اینترنت داخلی هم ارزون بشه به درد ما نمیخوره
ما که مثلا یه گیم رو با ایکس باکس وان دانلود میکنم همش سرور خارجی هس
اصلا خوشحال نشدیم
اینم فرصتی میشه برا اپراتور ها که قیمت اینترنت خارجی رو چند برابر کنن
آپارات که ترافیکش داخلی نیست چرا وقتی چیزی نمیدونین تگرار میکنین فقط ۲۴ سایت داخلی محصوب میشن varzesh3.com yasdl.com tabnak.ir mihanblog.com namasha.com pars-cup.com 780.ir
picofile.com cafebazaar.ir mehrnews.com toneback.ir club.parsonline.com
zoomit.ir asandl.com khabaronline.ir tv.parsonline.com
zoomg.ir downloadha.com shahrekhabar.com aionet.ir
90tv.ir vatandownload.com
gsm.ir sarzamindownload.com
اقا اینترانت داخلی بگیری نه اندروییدت کار میکنه .نه ویندوزت امدیت میشه نه هیچی . این کار به جز عقب ماندگی برای کشور جه چیزی میتونه داشته باشه واقعا . به این نمیگن رشد . به این مگن پسرفت . بهش میگن عقبماندگی .
اقا شما اینترانت داخلی رو رایگان هم بزاری کسی استفاده نمیکنه . واقعا نه دیتای به درد بخوری داریم نه هیچی . شما یه لحظه فکر کن نتونی گوگل رو ببینی . یا مثلا از سرویس های خارجی استفاده نکنی و به جای جیمیل از ایمیل داخلی استفاده کنی . فاجعه هست اقا . این کارو میکنن که اینترنت داخلی دیتا بگیره بعد از یک مدت که دیتاشون پر شد میزنن دسترسی رو به اینترنت خارجی قطع میکنن .
دقیقا
اینترنت معنیش روش هست اگه منظور این اینترانت هست،اینترانت فقط برای کارای بانکی و اداری کاربرد داره.بهتره اینقدر داخلی و خارجی نکنه
قیافش شبیه خرس قطبیه پس از... غه.?
اینترنت داخلی ?
دیگه این چرت و پرت ها رو نزار خواهشا