ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشکل باتری آیفون 6s و فراخوانی هزاران موبایل در امارات متحده

در ماه نوامبر سال گذشته اپل اعلام کرد که تعداد محدودی از آیفون 6s های تولید شده با مشکل باتری مواجه بوده و ناگهان خاموش می شوند و رسماً گفت که باتری موبایل های مورد ...

حسام الدین جعفری
حسام الدین جعفری منتشر شده در ۲۰ بهمن ۱۳۹۵  |  ۱۹:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در ماه نوامبر سال گذشته اپل اعلام کرد که تعداد محدودی از آیفون 6s های تولید شده با مشکل باتری مواجه بوده و ناگهان خاموش می شوند و رسماً گفت که باتری موبایل های مورد اشاره را به رایگان تعویض خواهد نمود. هم اکنون طی گزارشی که وبسایت خلیج تایمز امارات متحده منتشر کرده، کوپرتینویی هاممکن است با ضرری 7 میلیون دلاری مجبور شوند که 88,700 تلفن همراه در این کشور را فراخوانی کنند.

اپل در وبسایت پشتیبانی خود عنوان کرده است که احتمال دارد برخی از تلفن های همراه تولید شده از سپتامبر 2015 تا اکتبر 2015 دارای باتری های معیوب باشند و برای رفع عیب موبایل های مذکور، هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

«Hashim Al Nuaimi» رئیس دپارتمان حمایت از مصرف کننده وزارت اقتصاد امارات اعلام کرد که فراخوان بیان شده در نتیجه یکی از کمپین های آزمایشی صنعت صورت گرفته است.

بر اساس اطلاعات درج شده در وبسایت اپل، هزینه تعویض باتری در امارات متحده برابر با 289 درهم (معادل 79 دلار) خواهد بود، بنابراین نزدیک به 90,000 دستگاه فراخوان شده می تواند ضرری 7 میلیون دلاری را تنها در امارات متحده به اپل تحمیل کند.

گفتنی است کمی پس از شروع برنامه تعویض باتری آیفون های اپل در ماه نوامبر، این کمپانی با کمبود منابع باتری مواجه شد و به ناچار تحت شرایط خاص به برخی از کاربران موبایل نو تحویل می داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • moein

    اپل بعد استیوجابز کپک زد

  • محمد

    چرا این بلا گریبانگیر همه گوشیهای دنیا شده ؟

  • Ali Aliy

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ LOOOOOOOOOOOOOOOL

  • محمد

    اینم از اپل برای چهارشنبه سوری آمده باشید ??????????????????????????88000 گوشی هستش شوخی نیست اجب آتیش بازی میشه????????

    • amir

      اخیی چن سالته عمو جون

  • Amc1

    من حدودا یک هفتس خریدم. فعلا که هیچ مشکلی نداره خداروشکر خیلی هم راضی هستم ازش. از کجا باید بفهمم گوشیم چه تاریخی تولید شده؟ توو سایت اپل اونجا که باید سریال رو بزنم و بگه باید تعویض بشه یا نه میزنم ولی نمیفهمم چی میگه

    • MR.X

      چه بدشانس?

مطالب پیشنهادی