ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شارژ وایرلس بی سیم آیفون اپل
تکنولوژی

احتمال بهره مندی آیفون های بعدی از شارژ بی سیم قوت گرفت

تحلیلگر مشهور مینگ چی کو «Ming-Chi Kuo» در یادداشت تازه ای که برای وبسایت «MacRumors» ارسال نموده اعلام کرده است که شرکت اپل در حال توسعه قابلیت شارژ بی سیم برای سه آیفونی است که در سال ...

محمد مافی‌ها
محمد مافی‌ها منتشر شده در ۲۲ بهمن ۱۳۹۵  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تحلیلگر مشهور مینگ چی کو «Ming-Chi Kuo» در یادداشت تازه ای که برای وبسایت «MacRumors» ارسال نموده اعلام کرده است که شرکت اپل در حال توسعه قابلیت شارژ بی سیم برای سه آیفونی است که در سال جاری میلادی روانه بازار می شوند.

کو در یادداشت خود اشاره ای به تکنولوژی مورد استفاده اپل در این زمینه نکرده، اما بیشتر احتمال آن می رود که شرکت کالیفرنیایی از تکنولوژی مشابه شارژ بی سیم در اپل واچ برای موبایل های تازه خود استفاده کند.

البته برخی منابع دیگر همچون خبرگزاری بلومبرگ باور دارند که تیم کوک و همکارانش به دنبال توسعه یک فناوری اختصاصی با بردی بسیار بیشتر نسبت به استانداردهای شارژ بی سیم فعلی هستند. حتی پیش تر شنیده شده بود که این شرکت به دنبال استخدام متخصصین استارت آپ uBeam برای رسیدن به این هدف است.

نشانه دیگر این تلاش ها را باید در قرارداد ۱۰ میلیون دلاری اپل با شرکت Enorgous جستجو کرد که آن هم در زمینه توسعه فناوری شارژ بی سیم با برد بلند فعالیت می کند.

انتظار می رود شرکت ساکن کوپرتینو برای سال جاری ۳ مدل مختلف از آیفون را روانه بازار سازد و قرار است مدل سوم برای اولین بار مجهز به نمایشگر ۵.۸ اینچی از نوع OLED باشد.

برای تعیین صحت این شنیده ها و گمانه زنی ها می بایست تا سه ماهه آخر سال جاری میلادی و رویداد رسمی اپل به انتظار نشست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Sam Paeez

    اگر با برد بیشتری (حداقل ۱متر) بتونه تولید کنه میشه گفت که آپدیت بزرگی برای این تکنولوژی ایجاد کرده (می‌کنه)

  • مهدی

    چرا این کار رو نکنه؟
    از بابت فروش دستگاه شارژ بی سیم با برند خودش کلی سود به دست میاره. همون طور که از فروش ایرپاد موفق بود

  • JNS

    خسته نباشه ????????

  • Farhad Mirzaei

    خب اگه این کارو بکنن میشه گفت نواوری خوبی میتونن توی بازار بیارن،مثل زمانی که اولین بار حسگر اثر انگشت رو اورد توی 5 اس،اما بازهم باید دید که ایا عملکردش هم قابل قبوله یا خیر!

    • hajiseyf

      نو اوریییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • Farhad Mirzaei

        بله،شارژر بی سیم نواوری نیست،اما اینکه برد داشته باشه نواوری محسوب میشه

مطالب پیشنهادی