تصویر جدید از هوآوی پی 10، موبایل را با جزئیات بیشتری نشان می دهد
هوآوی پی 10 و پی 10 پلاس، هر دو به زودی در کنگره جهانی موبایل 2017 واقع در بارسلونا رونمایی می شوند. گفته می شود که تنها تفاوت میان این دو دستگاه، بهره گیری مدل ...
هوآوی پی 10 و پی 10 پلاس، هر دو به زودی در کنگره جهانی موبایل 2017 واقع در بارسلونا رونمایی می شوند. گفته می شود که تنها تفاوت میان این دو دستگاه، بهره گیری مدل پلاس از نمایشگر با لبه های خمیده است در حالی که پی 10 معمولی نمایشگر کاملا مسطحی دارد.
اگر تصاویر منتشر شده توسط ایوان بلس پرکار صحت داشته باشد، می توانیم ظاهر مدل معمولی را حالا پیش از مراسم رونمایی ببینیم. با توجه به لبه های مسطح، می توان مطمئن بود که تصویر زیر مربوط به مدل پلاس نیست.
حاشیه های نمایشگر از کناره ها بسیار اندک به نظر می رسد و دو دوربین اصلی دستگاه به همراه فلش، در نواری بسیار باریک و بدون بیرون زدگی قرار گرفته اند.
هوآوی پی 10 نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 را دارا بوده و در زیر آن، چیپست کایرین 960 قرار دارد که پردازنده ای هشت هسته ای با سرعت پردازش 2.3 گیگاهرتز و جی پی یو Mali-G71 Mp8 روی آن تعبیه شده است.
کاربران می توانند پی 10 و پی 10 پلاس را با 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی و یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند.
دو دوربین Leica که در قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته اند 12 مگاپیکسل قدرت داشته و دوربین جلو نیز 8 مگاپیکسلی است. اسکنر اثر انگشت نیز در دکمه هوم که پایین نمایشگر وجود دارد، قرار گرفته است.
هوآوی در تلاش است تا با تبلیغ رنگ های مختلف نظیر سبز، بنفش و آبی، پی 10 را برای تمامی سلیقه ها آماده سازد. به هر حال، تا سه روز دیگر تمامی این اطلاعات به طور رسمی اعلام خواهد شد و بازار شایعات برای مدتی فروکش می کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

این مگه اپل نیست ??
احتمالا کایرین 965 میاد نه 960
باز گیر دادید به طراحی اصلا شبیه ایفون منفجر نمیشه لاقل
اون نوت بود گل من
از حق نگذریم طراحی قشنگی داره.
فقط یه نکته توجه ـَمو جلب کرد، به اون نوار مشکی (فک کنم ماله آنتن باشه) بالا و پایین گوشی که از کناره ها شروع میشه و به پشت گوشی مبرسه دقت کنید...
با پشت آیفون ۷ مقایسه کنید ??
همین کارو با مدل های سال قبل هوآوی و اپل انجام بدید ?
چند ماهه که بی صبرانه منتظر اومدنشم
همیشه من گوشی هواوی میخرم اما این دلیل نمیشه بگم برند های دیگه مشکل دارن یا هواوی خوبه
اما یه حس خاصی به هواوی دارم و g7, p8 , p9lite ,shotx و... داشتم اما هیچ کدوم مشکلاتی که واسه هواوی شایعه پیدا نکردن
آیفونیسم حاااااد