ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ رسمی تایید شد؛ سامسونگ 9 فروردین گلکسی اس 8 را در نیویورک رونمایی می کند

همانطور که پیش بینی می شد سامسونگ نمایشگاه موبایل بارسلون را برای معرفی محصولاتی مثل Galaxy Tab S3 و Galaxy Book در نظر گرفت و گلکسی اس 8 را در این نمایشگاه رونمایی نکرد. اما ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۸ اسفند ۱۳۹۵  |  ۲۲:۵۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که پیش بینی می شد سامسونگ نمایشگاه موبایل بارسلون را برای معرفی محصولاتی مثل Galaxy Tab S3 و Galaxy Book در نظر گرفت و گلکسی اس 8 را در این نمایشگاه رونمایی نکرد. اما خوشبختانه به شکل رسمی اعلام شد که پرچمدار جدید 9 فروردین در نیویورک معرفی می شود.

این همان تاریخی است که در شایعات مختلف به گوش می رسید، بر همین می توان مشخصات دستگاه را هم تا حدی بر اساس شایعات تخمین زد، از جمله صفحه نمایش کم حاشیه و دکمه ی هوم مجازی تعبیه شده در نمایشگر به جای دکمه ی فیزیکی فعلی.

شرکت کره ای علاوه بر این اعلام کرد پرچمدار بعدی خود را، همراه با هدفون های AKG عرضه می کند، موضوعی که شنیدن آن پس از خرید شرکت Harman (مالک AKG) به دست سامسونگ تعجب چندانی در پی ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • armin

    نیویورکو عشقه پایتخت جهان???

  • alirza_my

    البته اپل یه چیز دیگست و فک کنم نوکیا همشونو به راحتی قورت بده تا چند سال اینده

  • alirza_my

    خدایی اینهمه گوشیی اندرویدی که داشتم از سامسونگ گرفته تا اچ تی سیو ...
    فقط هواوی عشقه اونم میانردهاو بالا ردهاش

  • زد سام

    انصافا همه دوستداراي سامسونگ تو توهم زندگي ميكنن.چون اس ٦ اومد گفتن عاليه ولي تو نسل بعدي چه خواهد كرد بعدش اس ٧ اومد گفتن نسل بعد چه خواهد كرد الانم اس ٨ بياد ميگن قشنگه ولي نسل بعد چه خواهد كرد وقتي اومد شاخ در ميارين والله ما به جاي شاخ پول در مياريم اونقدر به تعمير مياد

    • ErfanMTI

      از اسمت مشخصه هزینه کردن وقت و برات نوشتن کار بیهوده ایه

  • محمد

    مسخره کن چهرت موقع رونمایی دیدن داره????

  • Mi Amir

    امیدوارم با تاخیری که داره واقعا شگفت انگیز باشه از هر لحاظ

  • من نمیتونم صبر کنم ?

مطالب پیشنهادی