قیمت و تاریخ عرضه هوآوی P10 و P10 Plus مشخص شد
هوآوی پی 10 و پی 10 پلاس دیگر رسما معرفی شده اند و همه اطلاعات و جزئیات در مورد آن ها را می دانیم. بدنه جلا خورده، چیپ قدرتمند، دوربین دوگانه قوی با لنزهای لیکا ...
هوآوی پی 10 و پی 10 پلاس دیگر رسما معرفی شده اند و همه اطلاعات و جزئیات در مورد آن ها را می دانیم. بدنه جلا خورده، چیپ قدرتمند، دوربین دوگانه قوی با لنزهای لیکا و عمر باتری بسیار زیاد.
هر دو دستگاه به مرور در ماه مارس 2017 به بازار جهانی عرضه می شوند و برخی کشورهای بزرگ هر منطقه اولویتی نسبت به دیگر بازارهای کوچک تر خواهند داشت.
قیمت های اعلام شده نسبت به پرچمدارهای سامسونگ و اپل ارزان تر است اما هوآوی گویا قصد ندارد این دو موبایل را در آمریکا هم عرضه کند، دست کم حالا.
قیمت دستگاه ها به شرح زیر است:
- هوآوی پی 10 با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم - 650 یورو
- هوآوی پی 10 پلاس با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم - 700 یورو
- هوآوی پی 10 پلاس با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم - 800 یورو
به نظر شما موبایل های جدید هوآوی با این قیمت ها ارزش خرید دارند؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
P9 هم همه چی تکمیله و قیمت مناسب تره:huawei: ?
من احتمالا P9 بخرم همشون گوشی های فوق العاده و شیکی هستن
خوشم میاد داغ نمیکنن و مثه سونی بخاری نمیشه . مثه سامسونگ نمیترکه ? ? ? ? ?
:huawei: پرچمش بالاست
به صرفه قوی زیبا
من پولش رو داشته صبر نمیکنم و میخرمش ایول?
چه سخت افزار قویی دارن نسبت به قیمت چه دوربین خوبی ?
وای خیلی محشره دهن سامی رو بست با این قیمت برند گرفتنش
این گوشی های هواوی سری p mate honor خیلی معرکه و به صرفست ? ?
این گوشی خیلی معرکست و باز هم مانند P8و P9 خواهد ترکوند واقعا محشره همونطور که سایت مقایسه دوربین اعلام کرد از دوربین ایفون 7 بهتره ظاهر زیبا هم که داره ?
گلکسی نوت 8 که جای خود داره کولاک میکنه با رمز بایکل سامسونگ تمام توانش را روی گلکسی نوت 8 معطوف میکنه???? مثل نوت 7 نیست که با اس 7 از لحاظ سخت افزاری یکسان باشه منتظر معرفی نوت 8 هستم تا بخرمش????✌✌ پرچم سامسونگ بالاس?????????
منتظر تیزر گلکسی اس 8 هستم دهن همه شما بسته میشه??????✌✌✌✌21.30 دقیقه منتظر همتون هستم??????
اینا سیاسته.اول یک کمپانی واسه اینکه جنسش فروش داشته باشه قیمت گذاری کمی رو جنسش می ذاره ولی بعد که بیافته رو غلطک و جنسش خوب فروش بره کم کم قیمت کالاش بالا می بره تا سود بیشتری نصیبش شه