ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معاون وزیر ارتباطات: نرخ هر گیگابایت اینترنت به 1400 تومان رسید

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می گوید نرخ موثر یک گیگابایت اینترنت بر مبنای تکنولوژی ADSL که در سال 92 حدود 3600 تومان محاسبه می شد، امروز به 1400 تومان رسیده است. به گزارش ...

حسین آدینه
حسین آدینه منتشر شده در ۲۲ اسفند ۱۳۹۵  |  ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می گوید نرخ موثر یک گیگابایت اینترنت بر مبنای تکنولوژی ADSL که در سال 92 حدود 3600 تومان محاسبه می شد، امروز به 1400 تومان رسیده است.

به گزارش مهر، محمد جواد آذری جهرمی که این روزها بیشتر از دیگران در مقابل میکروفن رسانه ها قرار می گیرد، در جریان مراسمی اظهار کرده «با تلاش های صورت گرفته و ایجاد زیرساخت های ارتباطی لازم شاهد کاهش قیمت اینترنت هستیم».

وی با بیان اینکه حدود 4 سال پیش نرخ اینترنت به ازای هر گیگابایت در تهران و شهرستان ها 3600 و 3500 تومان محاسبه می شد، هم اکنون این رقم به ترتیب تا 1400 تومان و 905 تومان کاهش پیدا کرده است.

آذری جهرمی ضمن اشاره به تخفیف های ارائه شده برای پهنای باند اینترنت معتقد است قیمت سرویس های ADSL کاهش پیدا کرده و این رویه به نفع مشترکان نهایی و تولیدکنندگان محتوای داخلی است، اما همچنان جایگاه ایران در منطقه نیازمند اصلاح خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات و سرویس های بومی باعث ایجاد 130 هزار شغل شده است مدعی است روند کاهش نرخ پهنای باند در اختیار اپراتورها و به دنبال آن هزینه های اینترنت مردم ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (58 مورد)
  • alinikoyi

    دورغ شاخ دار

  • kamy R

    اینجا یزد است 3400 ت ?

  • saeed_ebrahimi

    وزیر سلام ?

    اینجا اصفهان، هر گیگ ترافیک 32700 ریال می باشد.?

  • hossein khorshidi

    اینجا کرج (شاتل) قیمت هر گیگ 3270 اگه قضیه گرون شدن بود 3 ثانیه بعد کل سرویس ها اعمال میکردن قیمت جدیدو ولی وقتی قضیه ارزون شدنه حالا حالاها همون قیمت قبلو میدن واقعا متاسفم واسه خودم آشغال ترین اینترنتو باید با بیشترین هزینه استفاده کنیم.

  • Hamed Piusi

    استان آذربایجان شرقی هم اکنون ، شهرستان اهر ، یک گیگ اینترنت با سرعت 30 کیلوبایت برثانیه هم اکنون با نرخ 3270 تومان ، دیگه خودتان بگید که این کجاش 1400 تومان هست لینک زیر عکس از نرخ چند دقیقه پیش خودم بود که داشتم میخریدم http://www.pic98.ir/upload/ip3w_45678987.png

  • bahadorpc

    زیاد خوشحال نشید از اونور آپلود رایگان حذف کردن از اینور مثلا دارن ارزون میکنن ما هم که هیچ نبفهمیممم? در ضمن اینم بگم لابد با مالیات و عوارض و ... دوباره میشه همون?

  • فرشاد

    استان گیلان یک گیگ فیلترنت با مالیات و کوفت و زهرمار 3270 تومن!

  • M0JTABA

    چرا این همه دروغ میگن به راحتی !!!
    والا من آسیاتک دارم از اول فروردین باید 4 تومن هم گرونتر بخرم !!!!!!!!!!!!!!!

  • reza

    احتمالا ایشون تو اون منطقه ای که زندگی میکنن اینترنت گیگی هزار و خورده ایه چون ما تو شیراز و اطرافش که سر و کار داریم اینترنت گیگی از 3500 تا 4500 هست

  • milad hasani

    مخابرات زنجان هر گیگ 3000 تومنه الان نگاه کردم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی