ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسل سوم موبایل پیکسل شرکت گوگل
تکنولوژی

چندین برند معتبر متقاضی تولید موبایل پیکسل ۳ هستند

آن طور که به نظر می رسد موفقیت نسبی موبایل های پیکسل گوگل شرکت های زیادی را وسوسه کرده تا برای تولید نسل سوم این موبایل ها با غول جستجوی دنیا همکاری کنند. در میان ...

محمد مافی‌ها
محمد مافی‌ها منتشر شده در ۱۰ فروردین ۱۳۹۶  |  ۱۳:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

آن طور که به نظر می رسد موفقیت نسبی موبایل های پیکسل گوگل شرکت های زیادی را وسوسه کرده تا برای تولید نسل سوم این موبایل ها با غول جستجوی دنیا همکاری کنند. در میان این فهرست نام هایی چون اچ تی سی، ال جی، کول پد (Coolpad) و تی سی ال (TCL) به چشم می خورد.

در حالی که اچ تی سی و ال جی پیش از این سابقه چنین شراکتی را با گوگل داشته اند، اما دو کمپانی چینی تی سی ال و کول پد نام هایی جدید در این عرصه به حساب می آیند.

اعلام کاندیداتوری کول پد - اگر به صحت شنیده ها اعتماد کنیم - نشان از شهامت بالای مقامات این شرکت دارد، چرا که این برند حتی در آسیا نیز چندان شناخته شده نیست، در حالی که بیشتر مشتریان موبایل های پیکسل ساکن آمریکا و اروپا هستند.

بهتر است به یاد داشته باشیم که این رقابت بر سر تولید نسل سوم پیکسل های گوگل است. محصولاتی که تصور می شود در پاییز سال آینده روانه بازار شوند. گوگل تولید نسخه اول این گجت ها را به اچ تی سی سپرد و نسل دوم نیز توسط همین کمپانی تایوانی به تولید خواهد رسید، اما احتمال آن وجود دارد که نقص های سخت افزاری نسبتاً متعدد نسل اول پیکسل ها، گوگل را برای ادامه همکاری با اچ تی سی دچار تردید نماید.

نسل اول موبایل های پیکسل تا امروز فروشی ۲.۱ میلیون واحدی را تجربه کرده اند، اما پیش بینی می شود مدل های مختلف پیکسل ۳، فروشی تا دو برابر بیشتر را تجربه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • ajamali95

    طبق هميشه اگه الجى بسازه فوق العاده ميشه.

  • ADCFY

    الجی بسازه خوبه

  • یوسف فرخ پور

    به نظرم دیگه نوبت سونی هست. هم برای سونی خوبه که با گوگل محصولی بدن بیرون که شکل بقیه نباشه -هرچند قرار نیست لوگوی سونی رو گوشی باشه- گوگل هم که از برند معتبر سونی استفاده میکنه که خیلی مقبوله. ال جی هم سابقه ش تو ساختن نکسوس ها خوب بود ولی دو پرچمدارای دو سال قبلش یعنی جی فور و جی فایو مشکل صفحه نمایش دارن. سایه میندازه صفحه نمایشش. برای پرچمدار یه شرکت کم مشکلی نیست این.

  • kamran naseri

    مهم نیته

  • mohammad

    این ویرایش سایت خرابه، تا اومدم درستش کنم پرید

  • آرمان گلزار

    نسل سوم پیسکل های گوگل ???? جدیدا زیاد غلط املایی داری دیجیاتو
    بنظرم شامپوتو عوض کن

    • ehsan darian

      نوشته که نسل دوم رو هم اچ تی سی تولید میکنه،اگه کامل بخونید

    • mohammad

      دوست عزیز درسته نسل سوم، گوگل قرارداد دوساله با اچ تی سی برای تولید پیکسل داره و پیکسل دو هم اچ تی سی میسازه و بحث سر پیکسل 3 هست که کی بسازه
      اگر ال جی بسازه برا ما ایرانیا خوبه ولی اچ تی سی باز هم گرونه و ما سال بعد هم به پیکسل دو نمیرسیم

      • mohammad

        ببخشید ویرایش سایت خرابه، راست میگی شامپوشو باید عوض کنه ?

      • shayankia

        داداش ،آرمان داره "پیسکل" رو میگه.
        در ضمن خط دوم نوشتید نسب سوم.

        • mohammad

          اره گرفتم ولی چون ویرایش سایت خرابه نتونستم درستش کنم،?
          دیجیاتو خیلی ضعیف شده

مطالب پیشنهادی