سایت فارسی هوآوی راه اندازی شد
یکی از مشکلاتی که اغلب گریبانگیر خریداران ایرانی گجت های الکترونیکی در کشور می شود، فقدان خدمات پس از فروش مناسب و بعضا اطلاعات کافی به زبان فارسی در رابطه با محصولات خریداری شده است. حال ...
یکی از مشکلاتی که اغلب گریبانگیر خریداران ایرانی گجت های الکترونیکی در کشور می شود، فقدان خدمات پس از فروش مناسب و بعضا اطلاعات کافی به زبان فارسی در رابطه با محصولات خریداری شده است. حال شرکت هوآوی با ارسال یک بیانیه خبری رسمی از راه اندازی نسخه فارسی وب سایت خود برای کاربران ایرانی خبر داده تا حدودی این مشکل را بر طرف نماید.
در همین راستا از شما دعوت می کنیم به متن بیانیه خبری رسمی این شرکت توجه نمایید.
هواوی در ایران اقدام به راهاندازی نسخه فارسی وب سایت خود کرده است.
با راهاندازی نسخه فارسی وب سایت هواوی، کاربران ایرانی امکان دسترسی به محصولات و سرویس و خدمات پس از فروش این برند را خواهند داشت.
این وب سایت شامل بخش «تلفن های همراه»، «لپ تاپ و تبلت» و «گجت های پوشیدنی» است که کاربران میتوانند از محصولات هواوی روی سایت دیدن کرده و گزینه مورد نظرشان را انتخاب کنند و به ویژگی ها و قابلیت های آن و حتی مقایسه محصولات مختلف دسترسی داشته باشند.
در این وبسایت همچنین امکان دسترسی به سرویس و خدمات پس از فروش وجود دارد و کاربران با مراجعه به بخش «پشتیبانی» سایت می توانند با وارد کردن شماره سریال یا مدل تلفن همراه از سرویس و خدمات محصول مورد نظر برخوردار شوند.
دسترسی به سایت فارسی هواوی از طریق لینک Consumer.Huawei.com/fa امکانپذیر است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
پس این کارشناس ومهندسین وغیره وغیره هواوی کجایندتاپاسخ نوشته های مارا درمورد مشکلاتی که باگوشی های هواوی داریم رابفرمایند؟!راهنمایی خواستیما...چرا به خریداران هواوی بی محلی میکنسد؟
وقتی به منو زبانهای کشورهادرگوشی نگاه میکنیم ومیبینیم نام تمام کشورها وزبانهای دنیا هست ولی نام وزبان ایران وفارسی نیست بهت میکنم.مثلا ماباکشورچین رابطه نزدیکی داریم وهرسال میلیاردهادلارازچین خرید داریم.اگرگوشی های ساخت آمریکا زبان فارسی رادرگوشی هایشان نزارندباتوجه به عدم رابطه،منطقی. حساب میشه ولی کشورچین چرا!!!!!!؟؟؟؟؟؟
درضمن قاب پشتی گوشی من شکسته ولی این راهم نتونستم پیدا کنم.گلس وکاور وقاب هم نبود.
بنده درتبریزبامراجعه به چندین فروشگاه گوشی برای فارسی کردن منوی گوشی هواوی پی بیست یاهمان نوا3eباشکست مواجه شدم وهرتلاشی کردندولی منوی گوشی فارسی نشد.راهنمایی ساده وکارآمدی میفرمایید؟؟؟ممنون میشم
اقا فن بازی در نیارید من از سامسونگ خوشم میاد اقا x از شرکت y ربطی نداره من داخل سلیقه اش دخالت کنم
#ادم_باشیم ??
سری honor تو لیستش نیست !
امکانات زیادی ندارد هنوز مثلا رام گوشی ها رو نداره ٬ آپدیت رابط کاربری رو نداره فروش گوشی رو هم نداره ولی صد در صد در طول زمان بهتر خواهد شد
سامسونگ هست هواوی هست lg هست اپل گور به گور نیست
چه ربطی به سامسونگ داره عاخه میای پارازیت میندازی؟ خبر در مورد هواوی هست کسی چیزی در مورد سامسونگ گفت؟ عادم کف میکنه از دست اینجور ادما.
اقا یواس حرف بدی که نزد شما حساس نباش
سامسونگ خیلی وقته فارسی داره