ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

روزیاتو: چرا نباید دکمه پایین کت های مردانه را ببندیم؟

بهتر است هرگز دکمه پائینی کت را بسته نگه ندارید و نوع کتی که می پوشید، اینکه رسمی یا اسپرت باشد، در این قانون تغییری ایجاد نمی کند. این مسئله در مورد جلیقه هم مصداق دارد. ...

روزیاتو
روزیاتو منتشر شده در ۲۱ فروردین ۱۳۹۶  |  ۲۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بهتر است هرگز دکمه پائینی کت را بسته نگه ندارید و نوع کتی که می پوشید، اینکه رسمی یا اسپرت باشد، در این قانون تغییری ایجاد نمی کند. این مسئله در مورد جلیقه هم مصداق دارد. اگر می خواهید علت پایه گذاری چنین رسمی را بدانید،‌ با روزیاتو همراه شوید و به بیش از ۱۰۰ سال پیش سفر کنید تا با ریشه های این قانون نانوشته بیشتر آشنا شوید.

در روزیاتو بخوانید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • علی کریمی

    پادشاه گذشته ی یک کشور در اون سر دنیا و سوارکاری، دلیل قانع کننده ای نیستن. ولی باید تابع جمع بود. ماهم دکمه پایینو نمیبندیم. مجبوریم.

  • sadeghi reza

    اگه واقعا دلیلش این باشه من دیگه باز نمیذارم بمونه.میبندمش حتما

  • محمد

    دکمه های کتمون هم اشتباه می بستیم

  • محمد امینی

    کارشناسان صنعت مد دارن جیب خودشونو با خالی کردن جیب امثال ما پر میکنن.
    جالبه توی سیلیکون ولی یه جور مد وجود داره که پیرو مد نباشن و وقتشون رو بابت انتخاب لباس تلف نکنن.
    این ایده رو اولین بار استیو جابز از ژاپنی ها میگیره, وقتی به خاطر قرارداد های سخت افزاری به ژاپن میرفته متوجه میشه کارمندای یه کارخونه همه لباسای یه شکل دارن. وقتی علت رو میپرسه بهش میگن بعد از جنگ (جهانی دوم) اینقدر فقیر بودیم که پول لباس نداشتیم و کارخونه ها تصمیم میگیرن لباس کارمندا رو تامین کنن و همه یه شکل لباس میپوشیدن. جابز هم تصمیم میگیره از یه لباس به تعداد زیاد سفارش بده و همیشه همونو بپوشه. این ایده بین خیلی های دیگه توی سیلیکون ولی رواج پیدا میکنه.

  • sadeghi reza

    اگه واقعا واقعیت این باشه من دیگه دکمه پایینرو باز نمیذارم.پادشاه انگلستان خیلی غلط کرد چاق بوده.اتفاقا بستن همشون خیلیم شیکتره

مطالب پیشنهادی