ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک دیجیاتو به تلفن هوشمند Xperia XZ Premium [تماشا کنید]

اگر به خاطر داشته باشید سونی با دستی پر به نمایشگاه MWC 2017 آمده بود و در این رویداد از تلفن هوشمند Xperia XZ Premium پرده برداشت که موجب گشت توجه همگان یکبار دیگر به این ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۱ فروردین ۱۳۹۶  |  ۲۲:۳۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر به خاطر داشته باشید سونی با دستی پر به نمایشگاه MWC 2017 آمده بود و در این رویداد از تلفن هوشمند Xperia XZ Premium پرده برداشت که موجب گشت توجه همگان یکبار دیگر به این برند و محصول تازه اش معطوف گردد؛ دستگاهی که در نمایشگر آن و همینطور دوربینش نوآوری هایی کم نظیر گنجانده شده بودند.

گفتنی است که کمپانی ژاپنی امروز و طی مراسمی در شهر دوبی به صورت رسمی از موبایل مورد اشاره برای ساکنین خاورمیانه پرده برداشت و به همگان یادآور گشت که آنها به دنبال سهم بیشتری از بازار نیستند و ترجیح می دهند با خلاقیت و ابداعاتشان تجربه هایی نو را برای کاربرانی رقم بزنند که محصولات سونی را بر می گزینند.

در طی مراسم یاد شده فرصتی نیز دست داد تا نگاه نزدیکی داشته باشیم به Xperia XZ Premium و از شما دعوت به عمل می آوریم در ادامه ویدیوی مذکور را مشاهده نمایید.

اصلاحیه: در ویدیو ظرفیت باتری به اشتباه ۲۲۳۰ میلی آمپر بر ساعت ذکر شده و ضمن پوزش بابت این موضوع می بایست یادآور شویم میزان صحیح آن ۳۲۳۰ میلی آمپر بر ساعت است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (146 مورد)
  • Amir Nobahari

    سونی رو باید جز شرکت هایی دونست که خیلی به بازیافت و عدم دور ریزی معتقده دونست. نسل به نسل نواوری و میشه تو گوشی های این محصول دید یکی از بارزترین ویژگی های همین بابا بازیافت حاشیه های بغل و انتقالشون به حاشیه بالا و پایین دستگاهه. خیلی جالبه همه دارن حاشیه هارو تا جایی که میتونن کم میکنن اونوقت سونی میاد حاشیه هارو از بغل کم میکنه همونارو به بالا و پایین اضافه میکنه. این قابلیت فیلمبرداری 960 فریم بر ثانیه یه قابلیت واقعا خوبه ولی مگه ماها در سال چقد صحنه آهسته فیلم میگیرم. سونی جان وقتشه یه دستی به روی این حاشیه های زشت و مزخرف اعضاب خرد کنت بکشی چون خیییییییلی رو مخن

    • ali_reza_r

      شما کجات دقیقن میسوزه بمال به بمب دستی سامسونگ

  • m r t

    من 2 سال پیش Z3 خریدم، و لون زمان 2 میلیون پول دادم هم قیمت آیفون 5s، 64 گیگابایتی، که واقعا خوشحال ام ک اینو خریدم.
    و تو این 2 سال هررررررکاری بگین با این گوشی کردم از دراپ تست، تست ضد آبی، تست سرعت با گوشی گلگسی s6 که پرچمدار 2016 سامسونگه کردم و باور کنید گوشی من همه نرم افزار هارو خیلی سریع تر از اون باز میکرد و همه باز شده میموند ولی سامسونگ reload میکرد..

    خلاصه اینارو گفتم که بگم بهترین گوشی دنیا، بی شک سونی هست
    هرچند که چند مدلی از گوشی های این کمپانی، خیلی افتضاح بوده.. ولی پرچم دار جدیدش بی شک بهترین گوشی دنیاست...

    • مهدیار

      دوست عزیز s6 پرچمدار 2015 هست نه 2016

    • Ali Sh

      الان اومد نقد حرفه ای کنه:)

    • ebrahim alizadeh

      یعنی یه گوشی چقدر میتونه زشت باشه? ? ? ? ? ?

      • ali_reza_r

        آقا اصلا پاره اجر از نظر شما خوبه. خوبیش اینه منفجر نمیشه نه غلاممممم

        • majid.engineer

          از جاصابونی خیلی بهتره? ? ? ?

  • Ha.m.id

    بعد دو سال گوشیمو عوض میکنم و اینو میخرم

  • Mehdi384

    سوني ممنونم كه هستي

  • Reza GZ

    خوبه ولی منتظر اچ تی سی یو میمونم ببینم اون چیه

  • army-epicur

    فرزاد جان شروع ترول بازی از سمت سامسونگی ها بود نمیشه وقتی یکی لگد میزنه بشینی و بخندی

    • farzad

      بله درسته عزیزم ولی اون نشانگر شخصیتشون هست

      شما خودت رو ناراحت نکن عزیزم
      اونا فقط کور کورانه مطالب مینویسن
      همه ی برند ها عالین و سلیقه ها متفاوته

      سپاس

  • farzad

    بعضی از افراد که واقعا ضریب هوشی کمی دارند نباید بیان و اینجا کامنت بزارن

    طرفدار هیچ برندی نیستم
    الان s7 edge دارم که واقعا راضیم
    به نظرم سونی و همه ی شرکت ها عالین
    نباید به خاطر اینکه مارک گوشی اپل هس برید طرف اپل

    باید واقعا دنبال گوشی باشیم نه برند
    سونی واقعا عالیه
    من زمانی که xperia z1 داشتم واقعا بهترین گوشی بود
    فقط صفحه نمایش و دوربین سلفی بیش از حد مضخرفی داشت
    الان گوشی هاش عالی شدن
    ولی همه یه سلیقه ی خرید دارن
    نباید گفت سامی بمب و اینا؛چون هنوز شعورت زیاد نشده بچه ی عزیز

    لطفا به برند ها تهمت نزنیم چون نشانگر شخصیت شماست

    تشکر

    • Ali Sh

      من خودم سامسونگ دارم ولی اپل فقط برند نیست

    • m r t

      مرسی فرزاد جان :)

  • bahram

    یه عده هم هستن که دارن خودشونو جر میدن که بگن سامسونگ خداست? ? ?
    بسه دیگه خسته نشدین!!!

    • htc lover

      فقط بخند بهشون همین? ? ? ?

  • Kourosh.dd

    وای خداییش نظرات بعضی از دوستان رو که می‌خونم خندم می گیره ، به خدا یک موبایل ارزش اینهمه سر کله زدن با همدیگرو نداره???????

  • محمد

    دیگه دوران سونی تموم شد

    • ali_reza_r

      دعا کن سونی چیزیش نشه وگر نه پلاستیک ساز بمب دستی بجای دوربین باید دینامیت ببنده به گوشیاش

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی