ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ با همکاری عکاسی حرفه ای قدرت دوربین گلکسی اس 8 را به رخ رقبا می کشد

همانطور که می دانید سامسونگ در دو هفته پیش از اعضای تازه وارد خانواده گلکسی رونمایی کرد. این موبایل ها علی رغم تغییرات گسترده در بخش ظاهری و بعضاً سخت افزاری، از همان دوربین هایی ...

حسام الدین جعفری
حسام الدین جعفری منتشر شده در ۲۳ فروردین ۱۳۹۶  |  ۱۶:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که می دانید سامسونگ در دو هفته پیش از اعضای تازه وارد خانواده گلکسی رونمایی کرد. این موبایل ها علی رغم تغییرات گسترده در بخش ظاهری و بعضاً سخت افزاری، از همان دوربین هایی برخوردار هستند که پیشتر در گلکسی S7 شاهد آن بودیم اما این بدان معنا نیست که سنسورهای به کار رفته در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس کمبودی دارند و سامسونگ نیز با انتشار تصاویر زیر قصد دارد به همین موضوع اشاره کند.

گفتنی است کمپانی کره ای با همکاری «Matthew Cattel» عکاس منتخب سال در بخش تصویربرداری از طبیعت توانسته قدرت دوربین به کار رفته در گلکسی اس 8 را به رخ رقبا بکشد. این شخص نه با دوربین های چند هزار دلاری به خصوص بلکه تنها با استفاده از پرچمدار سامسونگ توانسته عکس هایی را به ثبت برساند که در نگاه اول به نظر نمی رسد که با دوربین یک موبایل گرفته شده اند.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر بسیار زیبای مورد اشاره را مشاهده کنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • Hamed Piusi

    والا من طرفدار الجی و سامسونگ نیستم ولی سونی هستم ، اما باید بگم الجی دوربینش خیلی خوب شده و امتیاز 90 رو حتما میگیره اما باید بگم xperia xzs توجه کنید پرمیوم رو نگفتم کیفیت تصاویرش رو با همه گوشی ها دیدم تو GSMarena و بنظرم امسال تو دوربینا سونی حرف اول رو خواهد زد چون اس8 همون دوربین قبلی رو گذاشته و مقایسه الجی جی6 و آیفون 7پلاس و اس7اچ رو نگا کردم الجی از همشون بهتر بود بعد کنارشون اکسپریا XZs رو هم نگا کردم دیدم هیچکدومشون بهش نمیرسن ! برید خودتون نگاه کنید تو GSMarena

  • Amir_Safari

    مقایسه دوربینشو با ایفون و حتی اس۷ دیدم،انگار پسرفت کرده نسبت به اس۷.رنگ هارو درست نشون نمیده

  • علیرضا بدری

    هیچوقت تو ی وبسایت خارجی ندیدم همچین بحثی بین کاربرا پیش بیاد
    یه سری ب جی اس ام آرنا بزنید

  • Mahdi.m25

    همچین میگن پیکسل پیکسل انگار مثلا نمره ۱۰۰ آورده اس۷ نمره۲ آورده.
    بابا پیکسل شده۸۹. اس۷ هم شده ۸۸. کلا یه نمره فرقشونه. اونایی که میخوان با این حرفا سامسونگو خراب کنن برن ببینن آیفون خودشون یا اچ تی سی و هوآوی و سونیشون نمره چند آورده؟ کسی بیاد سنگ پیکسلو به سینه بزنه که لااقل یه بار دست گرفته باشتش. من خودم اس۷ اج دارم و قبول دارم پیکسل دوربینش بهتره. ولی اونایی که هی اینو میگن مطمئن باشید نه دستشون به اس۷ رسیده نه میکسل.
    موفق باشید

    • JEFRiUM

      این نمونه عکسی هست که با S7 گرفتم.
      این دوربین خیلی خوبه.

  • reza_ghavami

    [URL=http://uupload.ir/view/pzri_20160604_191219_hdr.jpg][IMG]http://uupload.ir/files/pzri_20160604_191219_hdr_thumb.jpg[/IMG][/URL]

  • reza_ghavami

    این الان نمونه عکسی که تو نور خوب گرفته شده

  • reza_ghavami

    این به نظر من نمیتونه معیار درستی برای اثبات کیفیت دوربین باشه تو این شرایط نوری همه گوشی ها معمولا به نتیجه خوبی میرسن بخاطر اینکه نور کل سنسور رو پر میکنه در نتیجه عکس به بهترین شکل ثبت میشه

  • Fall Ptc

    به نظر من هنوز چند تا فاکتوره که توی دوربینای موبایل اصلا بهش توجه نمیشه !
    1- امکان تغییر دیافراگم
    2- ضعف شدید توی ISO
    3- لرزشگیر واقعی در هنگام فیلمبرداری
    ( این مورد توی لومیا ها وجود داره )
    4-پردازش واقعی عکس
    5-استفاده بهینه از باطری گوشی
    ( این مورد خیلی بهش توجه نمیشه )
    دوربینای حرفه ای مٍثل نیکون D3300 با باطری 1000 میلی آمپر و اون همه تشکیلات 700 تا عکس براتون میگیره و 2 ساعت با حداکثر کیفیت فیلم برداری میکنه با اون سنسور بزرگ که باید مصرف باطری زیادی داشته باشه
    بعد موبایل هم در همین حد ؟
    حتی با بهترین باطری ؟
    این مورد رو من توی سونی و سامسونگ بیشتر حس کردم

  • milad sharifkia

    منتظر بررسی Dxo

  • jojo ali lo

    ماشالله تا اینجای کار که پیکسل از همه جلوتره البته تا بعضی شرکتها بخوان جایگاه پیکسل رو بگیرن پیکسل دو میاد و بازم حال بعضی شرکتها رو میگیره دارم میبینم بعضی ها دارن تا ته میسوزن من باتعصب شما کاری ندارم بر براساس امتیاز DXO MARK میگم نه عشق لاتی که سامسونگ جلوتره هنوز هیچ شرکتی نگفته که دوربین سامسونگ جلوتره از پیکسل گوگل

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی