ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

علی رغم افزایش فروش موبایل های هوآوی، حاشیه سود این کمپانی کاهش یافته است

همانطور که مطمئناً از پیش می دانید، بعد از سامسونگ و اپل، کمپانی چینی هوآوی سومین تولیدکننده بزرگ موبایل های هوشمند در جهان به حساب می آید. سال گذشته، این کمپانی موفق به فروش 140 ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۲۴ فروردین ۱۳۹۶  |  ۱۶:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که مطمئناً از پیش می دانید، بعد از سامسونگ و اپل، کمپانی چینی هوآوی سومین تولیدکننده بزرگ موبایل های هوشمند در جهان به حساب می آید. سال گذشته، این کمپانی موفق به فروش 140 میلیون اسمارت فون در سراسر جهان شد که بخش عمده ای از آن به ایالات متحده و بازار غرب تعلق داشت. با این همه، اگرچه نرخ درآمد هوآوی تا 32 درصد افزایش یافته، سود عملیاتی کمپانی با رشد ناچیز ۰.۴ درصدی مواجه شده است.

این مسئله نشان می دهد که حاشیه سود چینی ها، نه تنها افزایش نیافته بلکه با کاهش 3 درصدی نیز روبرو شده و در سال 2016 میلادی، به 9 درصد رسیده است.

ممکن است بزودی شاهد استراتژی های تهاجمی تر هوآوی با هدف فروش بیشتر محصولاتش در سراسر جهان باشیم

کاهش حاشیه سود، لزوماً ارتباطی با قیمت گذاری پایین موبایل های هوشمند ندارد و در واقع، واحد محصولات مشتریان هوآوی را باید سرزنش کرد. این واحد معمولاً حاشیه سود کمتری نسبت به واحد محصولات سازمانی به دست می آورد. شاید این مسئله به صورت معمول اهمیتی نداشته باشد، اما طی سال 2016 (به لطف فروش بالای موبایل های هوشمند) تجارت مصرف کنندگان سهم بیشتری از درآمد 75.1 میلیارد دلاری هوآوی را به خود اختصاص داده است.

انتظار می رود که حاشیه سود پایین، با عرضه اسمارت فون های بیشتر در خاک ایالات متحده و دیگر کشورهای غربی کماکان ادامه پیدا کند. با این همه، ممکن است بزودی شاهد استراتژی های تهاجمی تر هوآوی با هدف فروش بیشتر محصولاتش در سراسر جهان باشیم؛ خصوصاً اگر این کمپانی بخواهد به هدف گذاری ریچارد یو، مدیر تجارت مصرف کنندگانش مبنی بر تبدیل شدن هوآوی به مهم ترین تولیدکننده موبایل های هوشمند در جهان تا سال 2021 میلادی دست یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • pars

    هواوی حرف نداره . رابط کاربری اموش5ش روی اندروید 7 عالیه . این با honor 8 lite که خریدم میگم بی رقیبه تو رنجش . خدماتش هم که عالیه

  • Aureliano

    مطمئنا به این مقام خواهد رسید

  • Rivekan

    باید تنوعو کاهش بده

  • Schumacher

    نوشته سودش کاهش پیدا کرده تو میگه میتواند ????????????گرفت

  • Schumacher

    بدبخت ها پول ندارید بخرید اخی فقط میگن این خوبه اون خوبه????????? من که اس۸ میخرم?????

    • MasoudZ

      Schumacher داداش فرهنگ و ادبت نشون میده از همونایی هستی که به احمدی نژاد رای دادن?

    • saman s

      احترام بذار ب نظر بقیه، منم از هواوی خوشم نمیاد ولی سلیقه مو تحمیل نمیکنم ب بقیه
      چرا فک میکنی همه چیز پوله؟ یعنی هرکی اس ۸ گرفته یعنی خیلی وضعش توپه و هرکی هواوی گرفته یعنی از ناچاری و بی پولی بوده؟

      #عقده_ای_نباشیم

  • Schumacher

    شما ها فازتون چیه هان من که فقط طرفدار سامسونگ هستم ولی شما سوتی مشعل چپکی میاد اجب چیزی الجی هوایی شامپویی و‌‌‌‌......

  • ناصر

    بتاز نابودگر

  • bahram

    به نظرم میتونه.واقعا دمش گرم

مطالب پیشنهادی