نتایج تست گیک بنچ: شیائومی Mi 6 قوی تر از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس
چند ساعت پیش، نتایج تست بنچمارک Geekbench برای شیائومی Mi 6، تلفن [هنوز] معرفی نشده چینی ها منتشر شد تا ببینیم آخرین دستاورد شرکتی که پیشتر، اپلِ چین خطاب می شد به چه صورت رقم ...
چند ساعت پیش، نتایج تست بنچمارک Geekbench برای شیائومی Mi 6، تلفن [هنوز] معرفی نشده چینی ها منتشر شد تا ببینیم آخرین دستاورد شرکتی که پیشتر، اپلِ چین خطاب می شد به چه صورت رقم می خورد.
بر اساس آمار منتشر شده توسط گیک بنچ، Mi 6 از چیپست اسنپدراگون 835 با پردازنده گرافیکی آدرنو 540، هشت هسته پردازشی و سرعت کلاک 1.90 گیگاهرتز برخوردار است. البته، این موبایل از 6 گیگابایت رم برخوردار است و اندروید 7.1.1 را هم اجرا می کند.
در حالت تک هسته ای، شیائومی Mi 6 موفق شد تا امتیاز 2006 را به دست آورد و در حالت چند هسته نیز این رقم به 6438 می رسد. در هر دو حالت، آخرین تلفن کمپانی چینی شیائومی توانسته گلکسی اس 8 را شکست دهد و بهتر ظاهر شود.
گلکسی اس 8 سامسونگ در حالت تک هسته ای و چند هسته ای امتیازهای 1916 و 6011 را به دست آورده بود. اما پیروزی شیائومی بر سامسونگ فقط محدود به اس 8 نمی شود و Mi 6 حتی از اس 8 پلاس هم قوی تر است. برادر بزرگ تر خانواده اس 8 هم به ترتیب امتیازهای 1929 و 6084 را در دو حالت تک هسته ای و چند هسته ای کسب کرده بود.
لازم به ذکر است که گلکسی اس 8 پلاس با اس 8 به جز نمایشگر و باتری بزرگ تر هیچ تفاوت دیگری ندارد، بنابراین انتظاری هم نمی رود که با مشخصات سخت افزاری تقریبا برابر با اس 8، عملکرد چندان بالاتری هم از خود نشان دهد.در هر دو حالت تک هسته ای و چند هسته ای، Mi 6 قوی تر از S8 ظاهر شده است.
فارغ از این مسائل، شیائومی Mi 6 از نمایشگر تمام اچ دی 5.15 اینچی، دوربین های 19 و 8 مگاپیکسلی و باتری 3200 میلی آمپری بهره می برد. اندروید نوقا به صورت پیش فرض روی موبایل نصب خواهد بود و پوسته MIUI 8 هم روی آن قرار گرفته تا شکل و ظاهری متفاوت به رابط کاربری دهد.
بنچمارک ها یکی از بهترین راه هایی هستند تا علاقه مندان به تلفن های همراه بتوانند متوجه شوند کدام دستگاه از همه قوی تر ظاهر می شود و در کاربردهای روزمره بیشترین توانایی را دارد. مدل های مختلف با اعدادی که نشان دهنده تواناییشان است مقایسه می شوند و در نهایت بهترین ها انتخاب خواهند شد.
از آنجایی که اعداد دروغ نمی گویند، بنچمارک ها معمولا علمی ترین راه برای مقایسه قدرت سخت افزاری موبایل ها به حساب می آیند. بنابراین اگر قصد موبایل خریدن دارید، بنچمارک ها را نگاه کنید و سپس میلیون ها تومان هزینه کنید. درست است که می گوییم اعداد دروغ نمی گویند اما گاهی اوقات شرکت های تولید کننده چرا، آن ها ممکن است دروغ بگویند و موبایل هایی با واحد پردازشی اوورکلاک شده را برای تست های بنچمارک بفرستند تا اعداد بهتری نمایش داده شود.شیائومی Mi 6 در تاریخ 30 فروردین معرفی خواهد شد.
شیائومی Mi 6 در تاریخ 30 فروردین ماه طی مراسمی در پکن، پایتخت چین، معرفی خواهد شد و احتمالا بلافاصله نیز عرضه شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


شیاءومی فوق العادس
مردم چین سامسونگ نمیخرن... خود سامسونگ اعتراف کرده تو چین شکست خورده
من شیاومی رو ب سامسونگ ترجیح میدم چون قابلیتهای کاستومایز فوق العاده ی داره
ولی سامسونگ تو دست جیکرها خوب دووم نمیاره
اره فکر کن خخخخخ بک دصد هم از شیاومی از سامسونگ بهتر باشه ??????
اصلا ادم اسم شیاومی رو میشنوه یاد زباله میوفه اخه چیه این شیامومی اپل با این خفنی نگفه اپل لهتر از سامسونگ با شیاومی گفته ما بهتریم از سامسونگ ?????
شیاومی نگفته ما بهتریم اینو تستهای معتبر نشون میدن
واووو واوووو واوووو
یک درصد فک کن مغز تو سرت باشه
راستی نمیتونی فک کنی نداریش دیگه
تحلیلگر?
کارشناس?
خبره?
مهندس?
بک دصد؟!?
اپل لهتر از سامسونگ؟!?
عمو جون کلاس چندمی که انقدر غلط املایی داری؟?
شیائومی گفته ما بهتر از سامسونگیم یا تست گیگ بنچ؟?
بدو عمو جون برو مشقتو بنویس ?
اگر به من یک گوشی پرچم دار ای فون یا سامسونگ یا سونی یا ال جی یا اچ تی سی یا هر پرچمدار معروفی را هم قیمت با پرچمداران چینی بدهن مگه من و امثال من مرض داریم بریم یک برند غیر معروف را به یک مارک و برند معروف ترجیح بدم ؟؟؟؟؟ وقتی من توانایی خرید آیفون و گالکسی سه میلیونی را نداشته باشم مجبورم برم شیاومی بخرم ، البته هوآوی حسابش جداست ، چون هم قابل اطمینانه هم کیفیت داره هم قیمت خوب ،
انتخاب بین اس8 و شیاومی جدید مثل انتخاب بین ماشین ariel atom و لامبورگینی هوراکان هست
اتم سرعتش یه تلقی بالاتره اما بقیه امکانات.... هیچ
البته نا گفته نماند شیاومی در مدل 6 گیگ رم با حافظه 256 گیگ که ufs 2.1 هم هست ! قیمت 550 دلاره !
به نظر منم هر کدوم بهتر بخریم تا همیشه یه برند رو آب یه جا باشه .....
سامسونگ اگه نبود شیامو نمی چی اسمش چیه هم نبود باید اپل رو.............
اقای هوشیار وانپلاس ۳بهترین گوشی اندرویدی هستش فقط گوگل پیکسل میتونه باهاش رقابت کنه پس من به نتیجه بنجمارک اعتقاد دارم البته من گوشی وانپلاس رو دارم مدل جدید عالیه از نظر سرعت
آره قبول دارم
وان پلاس تری تی لقب flagship killerگرفته از کاربرها
این اسمیه ک کاربرها گذاشتن ن شرکت
همون چون داری نظرت اینه کسی رو ندیدم از گوشی چینی تعریف کنه مگه خودش خریده باشه