ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرانه مصرف اینترنت در ایران به 35 کیلوبیت بر ثانیه رسیده است

معاون وزیر ارتباطات در جریان همایش مدیران وزارت ارتباطات، از دستاوردهای این وزارتخانه و شرکت ارتباطات زیرساخت طی سال های گذشته خبر داد. محمد جواد آذری جهرمی در این مراسم گفت پهنای باند داخلی  کشور ...

حمید مقدسی
حمید مقدسی منتشر شده در ۲۹ فروردین ۱۳۹۶  |  ۱۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

معاون وزیر ارتباطات در جریان همایش مدیران وزارت ارتباطات، از دستاوردهای این وزارتخانه و شرکت ارتباطات زیرساخت طی سال های گذشته خبر داد.

محمد جواد آذری جهرمی در این مراسم گفت پهنای باند داخلی  کشور از 622 گیگابیت بر ثانیه، به 10 هزار گیگابیت بر ثانیه رسیده و ظرفیت گذرگاه های اینترنتی نیز از 72 به 700 گیگابیت بر ثانیه افزایش یافته است. همچنین سرانه مصرف اینترنت در کشور نیز رشد قابل توجهی داشته و از یک کیلوبیت بر ثانیه، به 35 کیلوبیت بر ثانیه رسیده.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از تأثیر تحریم ها بر کیفیت ارتباطات بین الملل نیز سخن گفت و افزود:

در پی تحریم های مالی، شاخص کیفی SAR به زیر 5 درصد رسید، ولی پس از دور زدن تحریم ها توانستیم به شاخص کیفی حدود 20 درصد برسیم و اکنون، شاخص کیفی و میانگین کیفیت تماس های موفق بین المللی در حدود 47 درصد است.

جهرمی همچنین اظهار داشت طبق مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات و به خاطر رشد ترافیک داخلی، 630 میلیارد تومان از درآمد شرکت ارتباطات زیرساخت کاهش یافته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • عباس صادقی

    اوخی بومیرم چقدرم درآمدشون کم شده?
    برای ۱۶ گیگ صد تومن بدی کمه آیا؟!
    اونم دو روز قطع و یی روز درست?

  • ErfanMTI

    اینم مجددا به کوری چشم همون مقام قضایی

  • محمدی

    630 میلیارد دارمد ازش کم شده این مول کجا می ره حالا کلا چقدر درامد داشته

  • δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی)

    انقد که بستر مناسب رو فراهم کردن!!! سایت فیلتر نمیکنن، تماس صوتی مسدود نمیکنن...
    میگم با این حجمِ عظیمِ تبادل اطلاعات یِوَخ فیبرای نوریشون مختل نشه...!!؟!

  • Sam Paeez

    فقط قسمت آخرش که میگه درآمدشون کم شده ??? بمیرم براتون ?

  • خشایار

    ۳۵ کیلوبیت بر ثانیه:)) چه شاخ

مطالب پیشنهادی