روزیاتو: «پدر بمب ها»؛ سلاح مرگبار روسی که ۴ برابر از «مادر بمب ها» قوی تر است
در هفته ای که گذشت استفاده از سلاحی با عنوان «مادر همه بمب ها» توسط ایالات متحده ی آمریکا به شدت خبر ساز شد. اما بد نیست بدانید بمبی قوی تر از آنچه پیش تر ...
روزیاتو منتشر شده در ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۲۱:۳۰
در هفته ای که گذشت استفاده از سلاحی با عنوان «مادر همه بمب ها» توسط ایالات متحده ی آمریکا به شدت خبر ساز شد. اما بد نیست بدانید بمبی قوی تر از آنچه پیش تر اشاره گشت، با عنوان «پدر بمب ها» نیز وجود دارد.
روزیاتو در یکی از پست های اخیرش به این سلاح قدرتمند و مرگبار پرداخته و اگر شما نیز تمایل دارید در این رابطه بیشتر بدانید، توصیه می کنیم سری به این مطلب خواندنی زده و آن را از نظر بگذرانید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (11 مورد)
مطالب پیشنهادی
کشورهایی مثل روسیه و کره شمالی به جایه پیشرفت تو زمینه تکنولوژی فقط دنباله تولیده سلاح و بمب هستن
امیکا نیست
آمریکا باید بزنه دهن این دیکتاتور پوتینو ببنده حالم از روسیه بهم میخوره
خواهر بمب ها سلام رسوند
از دوتا کشور خیلی متنفرم 1-کره جنوبی2-روسیه از روسیه خیلی خیلی بدم میاد
??
یه ننه بزرگ بمب هام درست کنید?
ما خوار بمب ها را میسازیم ?
farda bache o navash hm miad
خب به ماچه بزنن به هم تیکه پاره کنن هم دیگه رو
هر روز از پرچمدار اچ تی سی خبر میاد بیرون دریغ از یه پوشش...??