ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

روزیاتو: «پدر بمب ها»؛ سلاح مرگبار روسی که ۴ برابر از «مادر بمب ها» قوی تر است

در هفته ای که گذشت استفاده از سلاحی با عنوان «مادر همه بمب ها» توسط ایالات متحده ی آمریکا به شدت خبر ساز شد. اما بد نیست بدانید بمبی قوی تر از آنچه پیش تر ...

روزیاتو
روزیاتو منتشر شده در ۳۱ فروردین ۱۳۹۶  |  ۲۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در هفته ای که گذشت استفاده از سلاحی با عنوان «مادر همه بمب ها» توسط ایالات متحده ی آمریکا به شدت خبر ساز شد. اما بد نیست بدانید بمبی قوی تر از آنچه پیش تر اشاره گشت، با عنوان «پدر بمب ها» نیز وجود دارد.

روزیاتو در یکی از پست های اخیرش به این سلاح قدرتمند و مرگبار پرداخته و اگر شما نیز تمایل دارید در این رابطه بیشتر بدانید، توصیه می کنیم سری به این مطلب خواندنی زده و آن را از نظر بگذرانید.

در روزیاتو بخوانید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • sepehri

    کشورهایی مثل روسیه و کره شمالی به جایه پیشرفت تو زمینه تکنولوژی فقط دنباله تولیده سلاح و بمب هستن

    • محمدی

      امیکا نیست

  • armin

    آمریکا باید بزنه دهن این دیکتاتور پوتینو ببنده حالم از روسیه بهم میخوره

  • آرمان گلزار

    خواهر بمب ها سلام رسوند

  • ناصر

    از دوتا کشور خیلی متنفرم 1-کره جنوبی2-روسیه از روسیه خیلی خیلی بدم میاد

  • soortex

    ??

  • aliamiri

    یه ننه بزرگ بمب هام درست کنید?

  • MR.X

    ما خوار بمب ها را میسازیم ?

  • abbas rezayee

    farda bache o navash hm miad

  • dehghan

    خب به ماچه بزنن به هم تیکه پاره کنن هم دیگه رو

  • amir.ap

    هر روز از پرچمدار اچ تی سی خبر میاد بیرون دریغ از یه پوشش...??

مطالب پیشنهادی